Asiakas- ja palveluohjaus - THL
https://thl.fi/.../asiakas-ja-palveluohjausAsiakas- ja palveluohjaus. Asiakas- ja palveluohjaus. Tulevaisuuden sosiaali- ja terveyskeskus -ohjelma on osa sote-uudistusta. Tällä sivulla esitellään asiakas- ja palveluohjaukseen liittyviä toimintamalleja ja menetelmiä, joita voidaan hyödyntää tulevaisuuden sosiaali- ja terveyskeskusten kehitystyössä. Sama toimintamalli tai ...
Palveluohjaus - Julkari
www.julkari.fi › bitstream › handlePalveluohjaus Stakes, Raportteja 20/2007 11 1 PALVELUOHJAUS 1.1 Miksi palveluohjausta tarvitaan? Palveluohjaus on asiakaslähtöinen ja asiakkaan etua korostava työtapa. Sillä tarkoitetaan sekä asiakastyön menetelmää (case management) että palveluiden yhteensovittamista organisaatioi-den tasolla (service coordination).
Asiakaslähtöinen palveluohjaus - TUNI
trepo.tuni.fi › bitstream › handleAsiakaslähtöinen palveluohjaus U24016285 17105590- 35 6 fl8 fi1595 247 laan tässä etenkin asiakaslähtöisyyden osalta palveluohjauksen käsit - teeseen painottuen. Palveluohjaus on palveluiden yhteensovittamiseksi kehitetty työ-tapa, jonka tavoitteena oli alun perin kustannuksien minimointi ja tehokkuuden lisääminen (Weil & Karls 1985).
Asiakas- ja palveluohjaus - THL
thl.fi › asiakas-ja-palveluohjausYksilöllinen integroitu hoitosuunnitelma ja palveluohjaus; Asiakaslähtöinen palvelupolkumalli . Mallin avulla julkisen sektorin, kansalaisjärjestöjen ja paikallisyhteisöjen toiminta on mahdollista nivoa osaksi asukkaiden ja asiakkaiden hyvinvointia. Asiakaslähtöinen palvelupolkumalli (Innokylä)