sinä etsit:

palveluohjauksen prosessi

asiakasohjaus palveluohjausprosessin eri vaiheet ...
https://docplayer.fi › 393657-Asiakasohjaus-palveluohj...
ASIAKASOHJAUS PROSESSI PALVELUOHJAUSPROSESSIN ERI VAIHEET TYÖMENETELMÄT VERKOSTOT JA YHTEISTYÖ PALVELUOHJAUS - MITÄ, KENELLE, MITEN?
Asiakas- ja palveluohjaus viitoittaa polun palveluihin - Sosiaali
https://stm.fi › asiakas-ja-palveluohjaus-viitoittaa-polun-...
Siun soten toimintamallia on työstetty yhteiskehittämisen työpajoissa. Lähtökohtana on, että asiakas- ja palveluohjaus on asiakaslähtöistä yhden ...
Asiakas- ja palveluohjaus viitoittaa polun palveluihin ...
https://stm.fi/-/asiakas-ja-palveluohjaus-viitoittaa-polun-palveluihin
4.10.2019 · Intensiivisessä palveluohjauksessa selvitetään moniammatillisesti asiakkaan yksilölliset tarpeet, suunnitellaan yksilöllinen palvelukokonaisuus ja seurataan palvelujen toteutumista. Asiakkaalle tehdään laaja-alainen palvelutarpeen arviointi sekä suunnitellaan palvelut ja niiden yhteensovittaminen.
Palveluohjauksen käsikirja - Socca.fi
http://www.socca.fi › files › Palveluohjaus
Palveluohjaus käytännössä ei saisi kuitenkaan olla pelkästään budjettikeskeistä taloudenpitoa, vaan sen tulisi olla prosessi, jonka kautta voidaan vaikuttaa ...
Mihin palveluohjausta tarvitaan? | Suomen ...
www.palveluohjaus.fi › mita-palveluohjaus-on › mihin
Palveluohjauksen paikkaa palvelujärjestelmässä perustellaan sen asiakaslähtöisyydellä ja palveluiden re­paleisuutta paikkaavalla tehtävällä.Useista yhtäaikaisista ongelmista kärsivällä asiakkaalla saattaa olla lukuisia eri tahoja, joiden välille vastuu arjen eri palasista jakautuu, mutta mikään näistä tahoista ei kanna vastuuta tai kohtaa asiakasta kokonaisuutena.
Palveluohjaus - Julkari
https://www.julkari.fi › R20-2007-VERKKO
Palveluohjaus on prosessi, jonka tarkoituksena on määrittää asiakkaan yksilölliset voimavarat ja palvelutarpeet ja löytää tarpei-.
Palveluohjauksen käsikirja - Socca
www.socca.fi/files/4303/Palveluohjaus.pdf
Palveluohjauksen neljä keskeistä ideaa ovat: • Palvelujärjestelmän yhteistyöongelmia pyritään ratkaisemaan ruohonjuuritasolta lähtien yksittäisen ihmisen ainutkertaisesta tilanteesta . • Palvelujen käyttäjälle nimetään pysyvä vastuuhenkilö, joka tukee asiakasta palvelujen valinnassa .
Palveluohjaus - Wikipedia
https://fi.wikipedia.org › wiki › Palveluohjaus
Palveluohjaus tarkoittaa asiakaslähtöistä sosiaali- ja terveysalan asiakastyötä. Palveluohjaus perustuu asiakkaan ja hänen palveluohjaajansa tasa-arvoiseen ja ...
Asiakas- ja palveluohjaus - THL
https://thl.fi/fi/web/sote-uudistus/tulevaisuuden-sosiaali-ja-terveyskeskus/...
Palveluohjauksessa asiakkaalla on vastuutyöntekijä, esimerkiksi sosiaalityöntekijä tai sairaanhoitaja. Vastuutyöntekijä arvioi palveluiden tarvetta ohjaa palveluihin edistää osallisuutta antaa neuvontaa itsehoidossa seuraa toipumista sekä palveluiden toteutumista. Palveluohjauksesta on olemassa erilaisia toimintamalleja.
Mitä palveluohjaus on? - Suomen palveluohjausyhdistys SPO ry
https://www.palveluohjaus.fi › mita-palveluohjaus-on
Palveluohjauksella tarkoitetaan asiakaslähtöistä sosiaali- ja terveysalan asiakastyötä, jossa vahvistetaan asiakkaan itsenäistä elämänhallintaa ja ...
Mitä palveluohjaus on? | Suomen palveluohjausyhdistys ry
https://www.palveluohjaus.fi/mita-palveluohjaus-on
Mitä palveluohjaus on? Palveluohjauksella tarkoitetaan paneutuvaa asiakastyötä, jonka tavoitteena on hyvän arjen ja elämänhallinnan vahvistaminen. Työ rakentuu asiakkaan ilmaisemien henkilökohtaisten tavoitteiden ja toiveiden varaan. Palvelujärjestelmä aktivoidaan tukemaan näitä tavoitteita.
Keskitetty neuvonta ja asiakasohjaus - THL
https://thl.fi › ikaantyminen › muuttuvat-vanhuspalvelut
Asiakasohjauksen prosessi käynnistyy, kun neuvonnan ammattilainen tunnistaa, ... Keskitettyä alueellista asiakas- ja palveluohjaus (KAAPO) -mallia ...
Vanhustyön palveluohjaus - Tuusniemi
www.tuusniemi.fi › vanhustyon-palveluohjaus
Vanhustyön palveluohjaus . Vanhus- ja vammaispalvelujen palveluohjaajat vastaavat asiakkaiden palvelutarpeen arvioinneista ja palvelusuunnitelmien laatimisesta yhteistyössä asiakkaan ja tarvittaessa muiden yhteistyötahojen, esim. kotipalvelun kanssa.
PALVELUOHJAUS
https://www.satakunta2019.fi › uploads › 2018/06
PALVELUNEUVONNAN JA PALVELUOHJAUKSEN TOIMINTAMALLIT . ... minnoissaan järjestetyt asiakkaan palveluohjauksen osat. ... Kuva 3: Palveluohjauksen prosessi.
MITÄ PALVELUOHJAUS ON? - Yhdistysavain
https://bin.yhdistysavain.fi › Mitä palveluohjaus on
tavoitteita, oli prosessi sitten lyhyt, pitkä tai intensiivinen. Kaikkia palveluohjauksen työtapoja yhdistää ja onnistumisen takaa asiakkaan ...
Mihin palveluohjausta tarvitaan? | Suomen ...
https://www.palveluohjaus.fi/mita-palveluohjaus-on/mihin...
Palveluohjauksen tavoitteena on aina asiakkaan elämänlaadun parantuminen. Sillä tavoitellaan myös asiakkaan voimavarojen hyödyntämistä hänen elämänsä haastekohdissa. Palveluohjauksen asiakkaalla on usein vaikeuksia elämänhallinnassa, minkä vuoksi tarve palveluohjaukselle on syntynyt.
Palveluohjaus sote-uudistuksessa - Theseus
https://www.theseus.fi/bitstream/handle/10024/125383/Palvelu…
Opinnäytetyöni teoreettinen viitekehys rakentuu palveluohjauksen ideologian ympärille. Sen mukaan palveluohjauksen tulisi perustua asiakkaan kohtaamiseen ja hänen itsenäisen elämän kokonaisvaltaiseen tukemiseen, siihen pitäisi olla käytössä riittävästi aikaa ja p alveluohjaa-jalla tulisi olla vapaus toimia asiakkaan ehdoilla.
Vanhustyön palveluohjaus - Tuusniemi
https://www.tuusniemi.fi/vanhustyon-palveluohjaus
Vanhustyön palveluohjaus . Vanhus- ja vammaispalvelujen palveluohjaajat vastaavat asiakkaiden palvelutarpeen arvioinneista ja palvelusuunnitelmien laatimisesta yhteistyössä asiakkaan ja tarvittaessa muiden yhteistyötahojen, esim. kotipalvelun kanssa.
LUONNOS PALVELUOHJAUS - SATAKUNTA 2019
https://www.satakunta2019.fi/wp-content/uploads/2018/06/Palv…
Kuva 3: Palveluohjauksen prosessi 4. KÄYTETTÄVÄT MITTARIT Puhelinkontakteja varten otetaan käyttöön ohjaukseen sopiva mittaristo, ns. ”raaka-arviointi” voidaan tehdä ensikontaktissa, jonka perusteella tehdään arvio kotikäynnin tarpeesta tai sovi-taan asiakkaan tulosta vastaanotolle. Maakunnassa hyödynnetään gerontologiseen ...
Vanhustyön palveluohjaus - Tuusniemi
https://www.tuusniemi.fi › vanhustyon-palveluohjaus
Palveluohjauksen tarkoituksena on selvittää asiakkaan yksilölliset voimavarat ja palvelutarve sekä suunnitella tarpeisiin vastaavat palvelut ja tukimuodot.
LUONNOS PALVELUOHJAUS - SATAKUNTA 2019
www.satakunta2019.fi › wp-content › uploads
Kuva 3: Palveluohjauksen prosessi 4. KÄYTETTÄVÄT MITTARIT Puhelinkontakteja varten otetaan käyttöön ohjaukseen sopiva mittaristo, ns. ”raaka-arviointi” voidaan tehdä ensikontaktissa, jonka perusteella tehdään arvio kotikäynnin tarpeesta tai sovi-taan asiakkaan tulosta vastaanotolle. Maakunnassa hyödynnetään gerontologiseen ...
Palveluohjaus - Julkari
https://www.julkari.fi/bitstream/handle/10024/75697/R20-2007-V…
mutta se on myös tapa organisoida sosiaali- ja terveyspalveluja. Palveluohjaus on prosessi, jonka tarkoituksena on määrittää asiakkaan yksilölliset voimavarat ja palvelutarpeet ja löytää tarpei-siin parhaiten vastaavat palvelut ja tukimuodot. (Orme & Glastonbury 1993.) Palveluohjauksen
Palveluohjaus - Julkari
www.julkari.fi › bitstream › handle
mutta se on myös tapa organisoida sosiaali- ja terveyspalveluja. Palveluohjaus on prosessi, jonka tarkoituksena on määrittää asiakkaan yksilölliset voimavarat ja palvelutarpeet ja löytää tarpei-siin parhaiten vastaavat palvelut ja tukimuodot. (Orme & Glastonbury 1993.) Palveluohjauksen
Mitä palveluohjaus on? | Suomen palveluohjausyhdistys ry
www.palveluohjaus.fi › mita-palveluohjaus-on
Mitä palveluohjaus on? Palveluohjauksella tarkoitetaan paneutuvaa asiakastyötä, jonka tavoitteena on hyvän arjen ja elämänhallinnan vahvistaminen. Työ rakentuu asiakkaan ilmaisemien henkilökohtaisten tavoitteiden ja toiveiden varaan. Palvelujärjestelmä aktivoidaan tukemaan näitä tavoitteita.
Keskitetty asiakas- ja palveluohjaus - THL
https://thl.fi/fi/tutkimus-ja-kehittaminen/tutkimukset-ja-hankkeet/kehitetaan...
Keskitetty asiakas- ja palveluohjaus. Nyt juurtuu! -työpajasarjan kolmas työpaja järjestettiin THL:lla 13.10.2017. Työpajan teemana oli keskitetty asiakas ja palveluohjaus (KAAPO). Työpajapäivän aikana järjestettiin työryhmiä yhteensä neljällä eri teemalla. Työryhmissä työstettyä materiaalia päivitetään tälle sivulle.