sinä etsit:

Asiakkaan osallisuus palveluohjauksessa

ASIAKASOSALLISUUS - THL
https://thl.fi/documents/966696/3775621/Tietopaketti_Asiakaso…
Perusteluita palvelujärjestelmän asiakasosallisuuden edistämiseen on useita. Palveluiden asiakas-osallisuutta pitäisi lisätä seuraavin perustein: 1) organisaation ja palveluiden laatu …
MITÄ PALVELUOHJAUS ON? - Yhdistysavain.fi
https://bin.yhdistysavain.fi › Mitä palveluohjaus on
Kaikkia palveluohjauksen työtapoja yhdistää ja onnistumisen takaa asiakkaan aktiivinen osallisuus, työntekijän palveluohjauksellinen ja.
Asiakkuuden ja osallisuuden rakentuminen palveluohjauksessa
trepo.tuni.fi › handle › 10024
Tämän tutkimuksen tarkoituksena on tutkia asiakkuuden rakentumista ja asiakkaan osallistumista sekä osallisuutta yksilökohtaisessa palveluohjauksessa sekä tarkastella yksilökohtaisen palveluohjauksen toteutumista asiakkaiden näkökulmasta. Tutkimuksessa tarkastellaan myös asiakkaan kanssa tapahtuvan yhteistyön rakentumista.
Palveluohjaus - THL - Terveyden ja hyvinvoinnin laitos
thl.fi › fi › web
Palveluohjauksessa on tärkeää huomioida asiakkaan tausta, kieli ja kulttuuri. Palvelujärjestelmä on monelle vieras. Myös oman palvelutarpeen tunnistaminen saattaa olla haastavaa. Tarvittaessa asiakasta onkin opastettava ”kädestä pitäen” eri palvelujen löytämisessä sekä esimerkiksi aikojen varaamisessa.
Asiakkuuden ja osallisuuden rakentuminen palveluohjauksessa
https://trepo.tuni.fi/handle/10024/93109
Tämän tutkimuksen tarkoituksena on tutkia asiakkuuden rakentumista ja asiakkaan osallistumista sekä osallisuutta yksilökohtaisessa palveluohjauksessa sekä tarkastella …
Asiakas- ja palveluohjaus viitoittaa polun palveluihin - Sosiaali
https://stm.fi › asiakas-ja-palveluohjaus-viitoittaa-polun-...
Tärkeää on asiakasymmärryksen ja asiakkaan osallisuuden lisääminen, mikä näkyy asiakas- ja palveluohjaajien sekä kuntien ja kolmannen ...
Asiakas- ja palveluohjausosaaminen osallisuuden ja ...
https://blogit.lab.fi › labfocus › asiakas-ja-palveluohjaus...
LAB-ammattikorkeakoulu tarjoaa mahdollisuuden syventää sosiaali- ja terveysalan ammattitaitoa asiakas- ja palveluohjauksen ...
Asiakkaat ja osallisuus - THL
https://thl.fi › web › sote-uudistus › palvelujen-tuottaminen
Ikäystävällisen asumisen ja palveluiden yhdistäminen · Toimivan kotihoidon kehittäminen · Omais- ja perhehoito · Keskitetty asiakas- ja palveluohjaus.
Palveluohjaus- ja neuvontatoiminnan mallintaminen - Siun sote
https://www.siunsote.fi/documents/393252/7224420/Siunsote_…
Asiakas- ja palveluohjauksen kehittämisessä keskiössä on riittävän osaamisen vahvistaminen, uusien prosessien johtamisen tuki sekä digitaalisten asiakkuuksien kehittäminen ja …
Asiakkaan ääni kuuluviin sote-palveluissa - Duodecim-lehti
https://www.duodecimlehti.fi › duo13914
Asiakasosallisuudella tarkoitetaan asiakkaiden aktiivista osallistumista palvelujen suunnitteluun, tuottamiseen, kehittämiseen ja arviointiin. Osallisuus ...
Mistä geneerisessä palveluohjauksessa on kyse ja miksi …
https://www.posote20.fi/blogi/mista-geneerisessa-palveluohjauksessa-on...
21.4.2022 · Tavoitteena on ”yhden luukun” malli. Ellei asiakkaan tarve ratkea ohjauksen ja neuvonnan avulla, ohjataan hänet oikeaan paikkaan hänen ensimmäisen yhteydenottonsa …
MITÄ PALVELUOHJAUS ON?
https://bin.yhdistysavain.fi/1594782/dfB9oRpewIcY2vxAiDjZ0VUj…
Palveluohjaus perustuu asiakkaan ja palveluohjausta tekevän ammattilaisen aitoon kohtaamiseen, luottamukseen ja etenemiseen asiakkaan määrittämien tavoitteiden kautta. …
Asiakkuuden ja osallisuuden rakentuminen palveluohjauksessa
https://trepo.tuni.fi › handle
Tämän tutkimuksen tarkoituksena on tutkia asiakkuuden rakentumista ja asiakkaan osallistumista sekä osallisuutta yksilökohtaisessa palveluohjauksessa sekä ...
Palveluohjaus tuottamassa tarvelähtöisyyttä ja osallisuutta ...
https://kotonakokonainenelama.files.wordpress.com › ...
Terveyden ja hyvinvoinnin edistäminen (vrt. ennaltaehkäisevät kotikäynnit/ kotihoidon asiakas). ▫ Oikea-aikainen ja oikein kohdennettu palveluohjaus ...
Asiakasosallisuus, sosiaalinen osallisuus ja matalan ... - Julkari
https://www.julkari.fi › bitstream › handle › YP16...
termiä: asiakkaan osallisuus tai asiakasosallisuus ... Asiakkaan osallisuus on osa sosi- ... löin erityisesti asetetaan vaatimuksia palveluohja-.
ASIAKKUUDEN JA OSALLISUUDEN RAKENTUMINEN PALVELUOHJAUKSESSA
trepo.tuni.fi › bitstream › handle
Tämän tutkimuksen tarkoituksena on tutkia asiakkuuden rakentumista ja asiakkaan osallistumista sekä osallisuutta yksilökohtaisessa palveluohjauksessa sekä tarkastella yksilökohtaisen palveluohjauksen toteutumista asiakkaiden näkökulmasta. Tutkimuk-sessa tarkastellaan myös asiakkaan kanssa tapahtuvan yhteistyön rakentumista.
Mistä geneerisessä palveluohjauksessa on kyse ja miksi ...
www.posote20.fi › blogi › mista-geneerisessa
Apr 21, 2022 · Osallisuus- ja järjestöyhteistyö Sähköinen asiointi ja digihoitopolut Vastaanottotoiminnan resurssit ja valmistautuminen hoitotakuuseen Palveluun ohjautuminen, ennaltaehkäisevä työ ja monialainen yhteistyö sote-keskuksessa Ikääntyvien hyvinvoinnin ja toimintakyvyn vahvistaminen ja kotiin vietävät palvelut
Asiakaslähtöisillä toimintatavoilla kohti asiakkaan osallisuutta
https://www.theseus.fi › bitstream › handle › Asia...
Asiakaslähtöinen työskentely ja asiakkaan osallisuus ovat olleet keskeisiä ... Tieto-osallisuuden toteutumista voidaan edistää esimerkiksi palveluohjauksen,.
Asiakkaat ja osallisuus - THL
thl.fi › asiakkaat-ja-osallisuus
Asiakasosallisuus tarkoittaa palveluiden käyttäjien osallistumista ja vaikuttamista. omaa palvelua laajemmin palveluiden, palveluketjujen sekä palvelukokonaisuuksien ideointiin, suunnitteluun, kehittämiseen, toteuttamiseen ja arviointiin.
Palveluohjaus - THL - Terveyden ja hyvinvoinnin laitos
https://thl.fi/fi/web/maahanmuutto-ja-kulttuurinen-moninaisuus/tyon...
Palveluohjauksessa on tärkeää huomioida asiakkaan tausta, kieli ja kulttuuri. Palvelujärjestelmä on monelle vieras. Myös oman palvelutarpeen tunnistaminen saattaa olla haastavaa. …
Asiakkaat ja osallisuus - THL
https://thl.fi/fi/web/sote-uudistus/palvelujen-tuottaminen/asiakkaat-ja-osallisuus
Asiakkaan ja työntekijän vuorovaikutus, tiedonvaihdon selkeys ja jaettu tieto ovat merkityksellisiä asioita asiakkaan osallisuuden toteutumisessa. Muita asiakasosallisuuden tasoja ovat: palaute …
Asiakaslähtöisyys asiakas- ja palveluohjauksen perustana
https://blogit.metropolia.fi/geroblogi/2019/01/31/asiakaslahtoisyys-asiakas-ja...
31.1.2019 · Asiakaslähtöisyyden kehittäminen asiakas- ja palveluohjauksessa vaatii toiminnan jatkuvaa arviointia, jota voidaan tehdä esimerkiksi asiakaspalautteen avulla. Kun …
ASIAKKUUDEN JA OSALLISUUDEN RAKENTUMINEN …
https://trepo.tuni.fi/bitstream/handle/10024/93109/gradu00837.…
Tämän tutkimuksen tarkoituksena on tutkia asiakkuuden rakentumista ja asiakkaan osallistumista sekä osallisuutta yksilökohtaisessa palveluohjauksessa sekä tarkastella …
Asiakas- ja palveluohjaus viitoittaa polun palveluihin
https://stm.fi/-/asiakas-ja-palveluohjaus-viitoittaa-polun-palveluihin
4.10.2019 · Siun soten toimintamallia on työstetty yhteiskehittämisen työpajoissa. Lähtökohtana on, että asiakas- ja palveluohjaus on asiakaslähtöistä yhden luukun toimintaa, jossa asiakas kokee tulleensa aidosti kuulluksi. …