sinä etsit:

teliasonera asiakaspalvelu

Vanhat Soneran ja Tele Finlandin liittymät | Asiakastuki | Telia
www.telia.fi › asiakastuki › liittymat
Vanhat liittymät toimivat edelleen normaalisti. Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille. Kaikki Soneran ja Tele Finlandin liittymät ovat poistuneet myynnistä 23.3.2017. Tutustu nykyisin tarjolla oleviin liittymiimme ja päivitä olemassa oleva liittymäsi Minun Teliassa tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Tele Finlandin liittymät.
Telia Finland Oyj - Y-tunnus: 1475607-9 - Finder
https://www.finder.fi › Viestintä › Viestintä Helsinki
Tilikauden tulos ; Telia Kuluttaja-asiakaspalvelu · 020 690 ; Telia Helppi · 0600 ; Telia Yritysasiakaspalvelu PK- yritykset · 020 355 ; Telia Yritysasiakaspalvelu ...
Telia TV -asiakkaat | Asiakaspalvelu | C More - Cmore.fi
https://www.cmore.fi › Operaattorikohtaiset_ohjeet
Valitse "Telia" ja klikkaa "Kirjaudu operaattorisi palvelussa". Tämän jälkeen sivu ohjautuu automaattisesti Telialle, jossa pääset kirjautumaan tutuilla Telia ...
☎ Sonera asiakaspalvelu | Asiakaspalvelun Yhteystiedot
asiakaspalvelu-yhteystiedot.fi › sonera
Telia käyttötuki on saatavilla ma-pe 8-20:00, la 9-16:30 numerolla 060015500. Se tarjoa apua käyttö-, ongelma- ja asennustilanteissa. Neuvottelu palvelut avoinna ma-pe 8-16 numerolla 020017200. Sovelluskaupan asiakastuki on saatavilla ma-pe 8-17, 020344590.
Puhelinliittymät | Telia
kauppa.telia.fi › yksityisille › tuotteet
Telia Dot – Keskittämällä säästöä aina 10%. Telia Dot on joustava liittymä, jota hallitset helposti sovelluksella. Sovelluksen avulla voit määrittää liittymiesi asetuksia ja seurata reaaliaikaista laskutusta. Telia Dot -liittymäasiakkaana laskusi peruskäytön loppusummasta hyvitetään 10 % aina seuraavalle laskullesi.
Yhteydenotot - Telia Finance
https://www.teliafinance.com › yhteytta2 › yhteydenotot
Asiakasreklamaatiot. Telia Finance pyrkii jatkuvasti parantamaan tarjoamiaan tuotteita ja palveluita sekä varmistamaan niiden korkean laadun. Siksi Telia ...
Asiakastuki yrityksille | Asiakastuki | Telia yrityksille
https://www.telia.fi/yrityksille/asiakastuki
VerkkoAsiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää Chat: Arkisin 8–16 Soita asiakaspalveluun Varaa …
Vanhat Soneran ja Tele Finlandin liittymät | Asiakastuki | Telia
https://www.telia.fi/asiakastuki/liittymat/vanhat-liittymat
Vanhat liittymät toimivat edelleen normaalisti. Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille. Kaikki Soneran ja Tele Finlandin liittymät ovat poistuneet myynnistä …
Yhteystiedot | Asiakastuki | Telia
https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot
VerkkoAsiakaspalvelu auttaa liittymiin, tilauksiin, laskutukseen ja asiakkuuteen liittyvissä kysymyksissä sekä häiriötilanteissa. 020 690 400 (mpm/pvm, myös jonotusajalta) Palveluhinnasto Asiakaspalvelun vastausajat Muistathan, että ollessasi kirjautuneena …
Kirjaudu | Telia
www.telia.fi › kirjaudu
Kirjaudu yritysasiakkaana. Sinulla on yrityksen käyttäjätunnukset. Haluat hallinnoida tai tarkastella yrityksen palveluita ja tietoja. Lue lisää. Kirjaudu yritysasiakkaana. Haluan jatkossa kirjautua tämän valinnan mukaan (valitse ennen Jatka kirjautumaan -valintaa)
Telia Kaupat, palvelupisteet ja jälleenmyyjät | Telia
https://www.telia.fi/kauppahaku
VerkkoMinun Teliaan kirjautuminen Käyttäjätunnuksella Pankkitunnuksilla Liittymän omistajana kirjaudut sisään Telia-tunnuksella, muussa tapauksessa puhelinnumerolla ja salasanalla*. *Lähetä tekstiviesti …
☎ Telia asiakaspalvelu | Asiakaspalvelun Yhteystiedot
asiakaspalvelu-yhteystiedot.fi › telia-asiakaspalvelu
Sonera asiakaspalvelu numero on 020 690 400, avoinna arkisin 8–18, la 9–16.30. Telian verkon ja palveluiden häiriöilmoitukset voidaan tehdä arkisin klo 8–20, la 9–16.30, hätätilanteissa voidaan soittaa 24h/vrk; Telia chat on avoinna aina se löytyy Telian verkkosivusta;
Puhelinliittymät | Telia
https://kauppa.telia.fi/yksityisille/tuotteet/puhelinliittymat.aspx
VerkkoTelia Dot – Keskittämällä säästöä aina 10%. Telia Dot on joustava liittymä, jota hallitset helposti sovelluksella. Sovelluksen avulla voit määrittää liittymiesi asetuksia ja seurata …
Telia Asiakaspalvelu, Telia Finland Oyj yhteystiedot - Fonecta
https://www.fonecta.fi › profiili › telia-asiakaspalvelu
Telia Asiakaspalvelu. Telia Finland Oyj · Näytä Kartalla · 020344 266. NÄYTÄ NUMERO SOITA · Pasilan Asema-Aukio 1, 00520 HELSINKI · www.telia.fi.
Telia Finland - Wikipedia
https://fi.wikipedia.org › wiki › Telia_Finland
Telia Finland Oyj (vuoteen 2003 Sonera Oyj, vuoteen 2017 TeliaSonera Finland Oyj) ... Tele Finlandilla oli oma asiakaspalvelu, oma hinnoittelu ja omat ehdot ...
Telia
https://www.telia.fi
VerkkoJos haluat tarkastella työsuhdeliittymääsi, kirjautuminen onnistuu vain käyttäjätunnuksella, joka on työliittymäsi puhelinnumero. Yrityksesi liittymiä ja palveluita hallitset …
Kirjaudu | Telia
https://www.telia.fi/kirjaudu
VerkkoKirjaudu yritysasiakkaana. Sinulla on yrityksen käyttäjätunnukset. Haluat hallinnoida tai tarkastella yrityksen palveluita ja tietoja. Lue lisää. Kirjaudu yritysasiakkaana. Haluan …
Laskutus ja asiakkuus | Asiakastuki | Telia
https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus
VerkkoMinun Teliaan kirjautuminen Käyttäjätunnuksella Pankkitunnuksilla Liittymän omistajana kirjaudut sisään Telia-tunnuksella, muussa tapauksessa puhelinnumerolla ja …
Yhteystiedot | Asiakastuki - Telia
https://www.telia.fi › asiakastuki › yhteystiedot
Asiakaspalvelun yhteystiedot · 020 690 400 · 020 690 400 · 0600 10 100 · 10 asiaa, jotka hoidat helposti itse.
Telia/Sonera puhelinliittymät aina edullisesti - Vertaa ja valitse ...
https://www.vertaaliittyma.fi › operaattorit › sonera-telia
TELIA ASIAKASPALVELU. Kun sormi menee suuhun, ja omat neuvot loppuvat kesken. Sinun on helppo tavoittaa Telian asiakaspalvelija Telian sivujen chatin tai ...
Yhteystiedot | Asiakastuki | Telia
www.telia.fi › asiakastuki › yhteystiedot
Asiakaspalvelu auttaa liittymiin, tilauksiin, laskutukseen ja asiakkuuteen liittyvissä kysymyksissä sekä häiriötilanteissa. 020 690 400 (mpm/pvm, myös jonotusajalta) Palveluhinnasto Asiakaspalvelun vastausajat. Muistathan, että ollessasi kirjautuneena Minun Teliaan, tavoitat chat-asiakaspalvelumme 24/7. Voit jättää viestin myös ...
☎ Telia asiakaspalvelu | Asiakaspalvelun Yhteystiedot
https://asiakaspalvelu-yhteystiedot.fi/telia-asiakas…
VerkkoSonera asiakaspalvelu numero on 020 690 400, avoinna arkisin 8–18, la 9–16.30. Telian verkon ja palveluiden häiriöilmoitukset voidaan tehdä arkisin klo 8–20, la 9–16.30, hätätilanteissa voidaan soittaa 24h/vrk; …
☎ Sonera asiakaspalvelu | Asiakaspalvelun Yhteystiedot
https://asiakaspalvelu-yhteystiedot.fi/sonera-asiakaspalvelu-chat
VerkkoKirjautuminen Telia.fi-sivustoon. Sillä yrityksien työntekijät hallintavat työsuhdeliittymät, hakevat PUK-koodia, tarkastelevat puheluerittelyt, tekevät poissaolotiedotteet jne. …
Telia asiakaspalvelu | Asiakaspalvelun Yhteystiedot
https://asiakaspalvelu-yhteystiedot.fi › telia-asiakaspalv...
helpoin tapa hoitaa kaikki asiat itsepalveluna, minkä varten täytyy kirjautua sisään. · Sonera asiakaspalvelu numero on 020 690 400, avoinna arkisin 8–18, la 9– ...