sinä etsit:

Telia asiakaspalvelu soittopyyntö

Etusivu - Telia Helppi
www.telia.fi › helppi
Käyttöönottopalvelu uudelle tietokoneelle Tietokoneen käyttöönotto 79,00 € Haluamaasi apua, tukea tai asennuspalvelua puolen tunnin ajan Apu ja tuki 30min 59,00 € Puhelimen tai tabletin optimointi Puhelimen / tabletin optimointi 29,00 € ETÄTUELLA HELPOSTI APUA – SOITA MEILLE
Puhelinliittymän tai mobiilinettiliittymän irtisanominen ...
www.telia.fi › asiakastuki › liittymat
Jatka eteenpäin ja täytä tarvittavat tiedot. Halutessasi voit vielä keskustella asiakaspalvelumme kanssa chatissa irtisanomiseen tai muihin asioihin liittyen. Irtisanominen asiakaspalvelun kautta Voit irtisanoa liittymäsi myös ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme tai käymällä lähimmässä Telia Kaupassa. Määräaikaisen liittymän irtisanominen
Elisa - Yhteystiedot - Elisa ja Saunalahti asiakaspalvelu
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot
Saat apua täältä ›. SOITTAKAA MINULLE . Asiakaspalvelu. 010 190 240 . (mpm/pvm) . Työtaistelutoimien vuoksi asiakaspalvelumme palvelee supistetuilla aukioloajoilla. Puhelinpalvelumme on avoinna arkisin klo 8–15. Häiriöilmoitukset ja PUK-koodikyselyt 24 h. Soitathan häiriötilanteissa laitteiden viereltä.
Asiakastuki | Telia
https://www.telia.fi › asiakastuki
Asiakastuki palveluksessasi! Asiakastuesta löydät lukusia ohjeartikkeleja, tietoa ajankohtaisista vika- ja häiriötilanteista sekä asiakaspalvelun ...
Palvelunumeroiden vastausajat | Asiakastuki | Telia
https://www.telia.fi › asiakastuki › palvelunumeroiden-...
Asiakaspalvelun vastausajat ; Yritysasiakaspalvelu: ; 020 693 693, 1 min 48 s, 64 % ; 020 355 800, 1 min 49 s, 59 % ; Taloyhtiöasiakaspalvelu:.
Telia kaupat ja asiakaspalvelu - Telia Yhteisö
https://yhteiso.telia.fi/.../Telia-kaupat-ja-asiakaspalvelu/td-p/214512
22.11.2020 · Miksi Telia kauppoihin ei voi soittaa ja saada henkilökohtaista palvelua? On vain numero vaihteeseen josta lähetetään soittopyyntö kyseiseen liikkeeseen. Ongelmatapauksissa asiakaspalvelu ei palvele vaan pyytää käymään liikkeessä tai katsomaan Googlesta. Liike pyytää soittamaan asiakaspalveluun jne.
miten voin olla avuksi? - Telia
www.telia.fi › artikkelit › artikkeli
Voit soittaa meille numeroon 0206 90400 (mpm/pvm) asiakaspalvelun aukioloaikoina. Häiriöasioissa voit myös varata soittoajan asiakaspalvelumme ajanvarauskalenterista .
Telian asiakaspalvelu – miten voin olla avuksi? | Artikkeli ...
https://www.telia.fi/artikkelit/artikkeli/telian-asiakaspalvelu-miten-voin-olla-avuksi
Telian asiakaspalvelu – miten voin olla avuksi? 3 min. Meille on tärkeää, että voit käyttää palveluitamme vaivattomasti ja saat tarvittaessa apua mahdollisimman helposti. Haluamme helpottaa arkeasi ja siksi olemme tuoneet avun lähelle – juuri sinne, missä milloinkin olet. Panostamme erityisesti digitaaliseen asiakaspalveluun.
Telia lopettaa Inet.fi-sähköpostinsa - Digitoday - Ilta-Sanomat
https://www.is.fi/digitoday/art-2000008793432.html
4.5.2022 · Kuva: Outi Järvinen. Telia kertoo lopettavansa inet.fi-sähköpostipalvelunsa. Teleoperaattorin mukaan sen ominaisuudet eivät enää vastaa tämän päivän tarpeita ja se on ollut vähäisessä käytössä. Palvelu suljetaan vuoden 2023 loppuun mennessä. Alkuvaiheessa sähköpostia ei enää tarjota uusille internet-asiakkaille ja lopussa ...
Telia asiakaspalvelu
https://asiakaspalvelu-yhteystiedot.fi › telia-asiakaspalvelu
Millä tavalla yritysasiakkaille on parasta ottaa yhteyttä Telia Sonera asiakaspalveluun? · yritysasiakaspalvelun numero on 020 693 693 ja se on saatavilla ma–pe ...
Kuinka voimme auttaa? - Elisa ja Saunalahti asiakaspalvelu
https://elisa.fi/asiakaspalvelu
Asiakaspalvelusivustomme ohjeiden avulla saat ratkaistua useimmat asiat sekä löydät ohjeita laskutukseen, liittymiin, laitteisiin ja asetuksiin.
Yhteydenotto asiakaspalveluun - Telia Yhteisö
https://yhteiso.telia.fi › Kysy-ja-keskustele-palstan › td-p
yritin jättää soittopyynnön, mutta sekään ei ollut mahdollista koska koskee laajakaista liittymän. Nyt kuitenkin alan olla aika turhautunut. Yhteydenotto ei ...
Yhteystiedot | Asiakastuki | Telia yrityksille
https://www.telia.fi › yrityksille › yhteystiedot
Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia ... Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia ...
Varaa soittoaika | Asiakastuki | Telia yrityksille
www.telia.fi › yrityksille › asiakastuki
Asiakaspalvelu ja puhelinvaihde Kotisivupalvelut Talouspalvelut ... Minun Telia Yrityksille -kirjautuminen Käyttäjätunnuksella Pankkitunnuksilla.
Ajanvaraus häiriötilanteissa | Asiakastuki - Telia
www.telia.fi › asiakastuki › takaisinsoitto
Minun Teliaan kirjautuminen. Liittymän omistajana kirjaudut sisään Telia-tunnuksella, muussa tapauksessa puhelinnumerolla ja salasanalla*. *Lähetä tekstiviesti SALASANA numeroon 15400.
Asiakaspalvelun yhteystiedot - Telia
https://www.telia.fi › asiakastuki › yhteystiedot
Helppi auttaa esimerkiksi laitteiden käyttöönotossa, asentamisessa ja päivittämisessä puhelimitse tai paikan päällä. Jos tekniikka temppuilee, asia ratkeaa ...
Yhteystiedot | Telia
www.telia.fi › asiakastuki › yhteystiedot
Asiakaspalvelu auttaa liittymiin, tilauksiin, laskutukseen ja asiakkuuteen liittyvissä kysymyksissä sekä häiriötilanteissa. 020 690 400 (mpm/pvm, myös jonotusajalta) Palveluhinnasto Asiakastuen vastausajat Varaa aika Häiriöasioissa voit myös varata sinulle sopivan soittoajan. Varaa aika Jätä viesti
Telialla huijataan - Sonera. - Suomi24 Keskustelut
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14829818/telialla-huijataan
26.4.2017 · Otin yhteyttä Telia Soneran asiakaspalveluun. josta kerrottiin, että olen itse syyllinen tähän laskuun, koska olen käyttänyt omapalvelua liittyvän päivittämiseksi. Näin Telialla toimitaan. Kuinka montaa iäkästä rouvaa on höynäytetty vaihtamaan puhelinpaketti pienempää, jotta Telia saa laskuttaa ylimenevistä puheajoista extraa.
☎ Telia asiakaspalvelu | Asiakaspalvelun Yhteystiedot
https://asiakaspalvelu-yhteystiedot.fi/telia-asiakaspalvelu
Sonera asiakaspalvelu numero on 020 690 400, avoinna arkisin 8–18, la 9–16.30. Telian verkon ja palveluiden häiriöilmoitukset voidaan tehdä arkisin klo 8–20, la 9–16.30, hätätilanteissa voidaan soittaa 24h/vrk; Telia chat on avoinna aina se löytyy Telian verkkosivusta; teknisissä tilanteissa on sopivin pyytää apua Telia ...
Laskutus ja asiakkuus | Asiakastuki | Telia
https://www.telia.fi › asiakastuki › laskutus-ja-asiakkuus
Onko sinulla kysyttävää Telian laskutuksesta tai asiakkuudesta? Täältä löydät laskutukseen, tilauksiin ja asiakkuuteen liittyvät ohjeemme.
Ajanvaraus häiriötilanteissa | Asiakastuki | Telia
https://www.telia.fi/asiakastuki/takaisinsoitto
Liittymän omistajana kirjaudut sisään Telia-tunnuksella, muussa tapauksessa puhelinnumerolla ja salasanalla*. *Lähetä tekstiviesti SALASANA numeroon 15400 . Hups, kirjautuminen ei onnistunut! ... Asiakaspalvelun yhteystiedot Asioi kirjautuneena Etsi …
Soittopyyntö netistä. - Telia Yhteisö
yhteiso.telia.fi › t5 › Kysy-ja-keskustele-palstan
Sep 24, 2014 · Soittopyyntö netistä. - Telia Yhteisö Telia Kuluttajille Blogi Puhelinliittymät ja mobiilinetti Puhelin ja netti ulkomailla Kiinteät nettiyhteydet ja modeemit Tietokoneet, tietoturva ja Telian sähköposti Ohjelmat, sovellukset ja nettipalvelut Asiakkuus, Telia-tunnukset, telia.fi... Kysy ja keskustele -palstan arkisto Yrityksille Blogit yrityksille
Varaa soittoaika | Asiakastuki | Telia yrityksille
https://www.telia.fi › yhteystiedot › soita-meille › varaa...
Ajanvaraus yritysasiakaspalveluun. Saat meiltä puhelinsoiton numerosta 020 355 800 varaamasi ajan (30 min) sisällä. Valitse kalenterista ensin päivä, ...
Sonera asiakaspalvelu, kuinka voin auttaa? - Telia yrityksille
https://www.telia.fi › yrityksille › artikkelit › artikkeli
Suuryritysten yritysasiakaspalvelun tavoittaa arkisin kello 8-17:00 numerosta 020 693 693 (mpm/pvm). Pieniä ja keskisuuria yrityksiä palvelemme asiakaspalvelu- ...
Soittopyyntö netistä. - Telia Yhteisö
https://yhteiso.telia.fi/t5/Kysy-ja-keskustele-palstan/Soittopyynto...
24.9.2014 · Soittopyyntö netistä. Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa. 24-09-2014 00:01. Kertokaahan mulle että miksi teillä on tuomonen soittopyyntö mahollisuus tuolla, ko se ei kuitenkaan koskaan toimi (ainakaan minun 2 tietokoneella ja älypuhelimella varaaminen on soittopyynnön jättäminen on mahdotonta) .
Puhelinliittymät | Telia
https://kauppa.telia.fi/yksityisille/tuotteet/puhelinliittymat.aspx
0,5 Mbit 150 Mbit. 4G-verkon maksiminopeus 0,5 Mbit /s. Netti kotimaassa Rajaton. Puhelut ja viestit 0,07 €/min tai kpl. Netti EU/ETA-maissa, Pohjolassa ja Baltiassa 11 Gt /kk. Voit tilata liittymän mukana C Moren 3 kk 0 € (norm. 8,95 €/kk). 4G-verkon maksiminopeus 150 Mbit /s. Netti kotimaassa Rajaton.