sinä etsit:

Telia asiakaspalvelu

Minun Telia - Omat Sivut | Kirjaudu sisään | Telia
www.telia.fi › kirjaudu
Minun Telia on Omien Sivujen uusi nimi. Kirjauduttuasi Minun Teliaan, löydät kaikki Omilta Sivuilta tutut asiat ja voit jatkaa asiointia siellä kuten ennenkin. Muutos ei myöskään vaikuta käyttäjätunnusten toimintaan, vaan kirjautuminen onnistuu samoilla tunnuksilla kuin aiemminkin.
Palvelunumeroiden vastausajat | Asiakastuki | Telia
https://www.telia.fi › asiakastuki › palvelunumeroiden-...
Asiakaspalvelun vastausajat ; Yritysasiakaspalvelu: ; 020 693 693, 1 min 48 s, 64 ...
☎ Telia asiakaspalvelu | Asiakaspalvelun Yhteystiedot
https://asiakaspalvelu-yhteystiedot.fi/telia-asiakaspalvelu
Telia yritysasiakaspalvelu palvelee muilla yhteyskanavilla. Telia asiakaspalvelu auttaa myös sosiaalisessa mediassa Kun Telia on moderni ja nykyinen yritys, se kehittää nopeasti ja tekee kaikkea, jotta jokainen asiakas voisi saada palvelua tai apua monilla eri tavoilla.
Asiakastuki | Telia
https://www.telia.fi › asiakastuki
Asiakastuki palveluksessasi! Asiakastuesta löydät lukusia ohjeartikkeleja, tietoa ajankohtaisista vika- ja häiriötilanteista sekä asiakaspalvelun ...
Yhteystiedot | Asiakastuki | Telia yrityksille
https://www.telia.fi › yrityksille › yhteystiedot
Yhteystiedot yritysasiakkaille · 020 355 800 · 020 693 693 · 0600 15 500 · 020 355 ...
Yhteystiedot | Asiakastuki | Telia
www.telia.fi › asiakastuki › yhteystiedot
Lataa Minun Telia -sovellus. iOS-laitteelle. Android-laitteelle. Chat auttaa häiriöilmoituksissa ma–pe 8.00–20.00 ja la–su 9.00–19.30. Chat. Chat-asiakaspalvelumme on apunasi 24/7, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen. Kirjautuneena voit myös hallinnoida tuotteitasi ja palveluitasi. Kirjaudu.
Asiakastuki | Telia
www.telia.fi › asiakastuki
Asiakastuki palveluksessasi! Asiakastuesta löydät lukusia ohjeartikkeleja, tietoa ajankohtaisista vika- ja häiriötilanteista sekä asiakaspalvelun yhteystiedot.
Yhteystiedot | Asiakastuki | Telia
https://www.telia.fi › asiakastuki › yhteystiedot
Asiakaspalvelun yhteystiedot · 0600 10 100 · 020 690 400 · 020 690 400.
Asiakaspalveluun puhelinnumero - Telia Yhteisö
https://yhteiso.telia.fi/.../Asiakaspalveluun-puhelinnumero/td-p/33050
28.9.2011 · Virheellinen tilaus peruutettu ja viivästynyt rahanpalautuspyyntö osiossa Asiakkuus, Telia-tunnukset, telia.fi... 02-11-2021 Tämän osion uusimmat keskustelut Iphone 5 ei toimi takakamera 10-11-2014
Telian asiakaspalvelu – miten voin olla avuksi? | Artikkeli ...
www.telia.fi › artikkelit › artikkeli
Telian asiakaspalvelu – miten voin olla avuksi? 3 min. Meille on tärkeää, että voit käyttää palveluitamme vaivattomasti ja saat tarvittaessa apua mahdollisimman helposti. Haluamme helpottaa arkeasi ja siksi olemme tuoneet avun lähelle – juuri sinne, missä milloinkin olet. Panostamme erityisesti digitaaliseen asiakaspalveluun.
Yhteydenotot - Telia Finance
https://www.teliafinance.com/fi/yhteytta2/yhteydenotot
Telia Financen reklamaatioista vastaava johtaja on lakiasiainosaston johtaja. Jos olet tyytymätön . Pyydämme ensisijaisesti ottamaan yhteyttä asiakaspalvelumme kautta. Asiakaspalvelu auttaa mielellään kaikenlaisten kysymysten ja mahdollisten ongelmatilanteiden kanssa ja vie mielipiteesi tarvittaessa eteenpäin.
☎ Telia asiakaspalvelu | Asiakaspalvelun Yhteystiedot
asiakaspalvelu-yhteystiedot.fi › telia-asiakaspalvelu
Telia yritys ja sen toiminta Suomessa. Telia, tai TeliaSonera on yksi suurimmasta tele- ja mobiilioperaattorista Suomessa ja Ruotsissa. Telia asiakaspalvelu auttaa enemmän kuin kolme miljoona asiakasta Suomessa, mutta Telian asiakkaiden määrä on melkein 80 miljoonaa koko maailmassa.
Laskutus ja asiakkuus | Asiakastuki | Telia
https://www.telia.fi › asiakastuki › laskutus-ja-asiakkuus
Onko sinulla kysyttävää Telian laskutuksesta tai asiakkuudesta? Täältä löydät laskutukseen, tilauksiin ja asiakkuuteen liittyvät ohjeemme.
Telia asiakaspalvelu
https://asiakaspalvelu-yhteystiedot.fi › telia-asiakaspalvelu
Millä tavalla yritysasiakkaille on parasta ottaa yhteyttä Telia Sonera asiakaspalveluun? · yritysasiakaspalvelun numero on 020 693 693 ja se on saatavilla ma–pe ...
Telia TV -asiakkaat | Asiakaspalvelu | C More
https://www.cmore.fi/asiakaspalvelu/Operaattorin_asiakkaalle/Operaatto...
Telia TV -asiakkaat. C Moren nettipalvelun käyttö on mahdollista Telia TV -asiakkaille. Lue alta ohjeita Telia TV -tunnuksilla kirjautumiseen, tilaukseen, tuettuihin katselutapoihin ja ongelmatilanteisiin liittyen.
Telian asiakaspalvelu – miten voin olla avuksi ...
https://www.telia.fi/artikkelit/artikkeli/telian-asiakaspalvelu-miten-voin-olla-avuksi
Telian asiakaspalvelu – miten voin olla avuksi? 3 min. Meille on tärkeää, että voit käyttää palveluitamme vaivattomasti ja saat tarvittaessa apua mahdollisimman helposti. Haluamme helpottaa arkeasi ja siksi olemme tuoneet avun lähelle – juuri sinne, missä milloinkin olet. Panostamme erityisesti digitaaliseen asiakaspalveluun.
Puhelinliittymät | Telia
kauppa.telia.fi › yksityisille › tuotteet
Telia Dot -liittymäasiakkaana laskusi peruskäytön loppusummasta hyvitetään 10% aina seuraavalle laskullesi. Olet oikeutettu keskittäjäetuun, kun sinulla on vähintään kaksi Telia Dot -liittymää, joiden peruskäytön laskutus on yli 5 €/kk/liittymä.
Yhteystiedot | Asiakastuki | Telia
https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot
Katso täältä Telian asiakaspalvelun ja Telia Helpin puhelinnumerot sekä aukioloajat. Itsepalvelu ja chat ovat avoinna aina.
Telian asiakaspalvelu – miten voin olla avuksi? | Artikkeli
https://www.telia.fi › artikkelit › telian-asiakaspalvelu-m...
Voit soittaa meille numeroon 0206 90400 (mpm/pvm) asiakaspalvelun aukioloaikoina. Häiriöasioissa voit myös varata soittoajan asiakaspalvelumme ...
Yhteydenottopyyntö | Asiakastuki | Telia
https://www.telia.fi › lomakkeet › yhteydenottopyynto
Kiireellisissä asioissa ota meihin yhteyttä chatissa 24/7 tai soittamalla 020 ...
telian asiakaspalvelu - Telia Yhteisö
https://yhteiso.telia.fi/.../telian-asiakaspalvelu/td-p/145784
5.4.2017 · Telia.fi:n sivujen logiikka on hieman erilainen verrattuna vanhaan Oma liittymä -palveluun. Kirjautumisen jälkeen klikkaa ensin liittymääsi ja saldotiedot näkyvät seuraavaksi avautuvalla sivulla. Paikannusta käytetään tietääkseni ainoastaan Telia Kaupat -sivulla, jotta sivu osaa ehdottaa suoraan läheisintä myymälää.
Puhelinliittymät | Telia
https://kauppa.telia.fi/yksityisille/tuotteet/puhelinliittymat.aspx
Telia Dot -liittymäasiakkaana laskusi peruskäytön loppusummasta hyvitetään 10% aina seuraavalle laskullesi. Olet oikeutettu keskittäjäetuun, kun sinulla on vähintään kaksi Telia Dot -liittymää, joiden peruskäytön laskutus on yli 5 €/kk/liittymä. Aloita lataamalla Telia Dot -sovellus ja valitse sopivat liittymät vaikka koko perheelle.
Asiakaspalvelu ja puhelinvaihde | Telia
https://www.telia.fi › palvelut › kaikki-ratkaisut
Asiakaspalvelu- ja puhelinvaihderatkaisuillamme teemme viestinnän helpoksi, ... Telian kanssa palveluiden skaalaaminen ja uusien ominaisuuksien testaaminen ...
Palvelunumeroiden vastausajat | Asiakastuki | Telia
www.telia.fi › asiakastuki › palvelunumeroiden
Telia Q2/2021. Numero. Keskimääräinen vastausaika. Vastattu alle minuutin. Vastattu alle 3 minuutin. Kuluttaja-asiakaspalvelu. 020 690 400. 1 min 11 s. 66 %.