sinä etsit:

telia sim kortin aktivointi

Liittymän käyttöönotto - Telia Yhteisö
https://yhteiso.telia.fi › Liittyman-kayttoonotto › td-p
UUDEN SIM-KORTIN KÄYTTÖÖNOTTO (AKTIVOINTI) TEKSTIVIESTILLÄ · Lähetä ensin vanhalla SIM-kortillasi tekstiviesti AKTIVOI liittymänumerosi numeroon ...
Sim kortin aktivointi - Telia Yhteisö
https://yhteiso.telia.fi/.../Sim-kortin-aktivointi/td-p/37168
24.12.2011 · Sim kortin aktivointi ei onnistunut tekstiviestillä ohjeita noudattaen eikä kortin vaihdolle ole ohjaiden mukaisesti mahdollisuutta omilla
SIM kortin aktivointi - Telia Yhteisö
https://yhteiso.telia.fi/.../SIM-kortin-aktivointi/td-p/93181
17.10.2014 · Hei, Vaihdoin Soneralle ja sain postitse microsim-kortin, mutta ostin puhelimen johon tarvitsee nanosimin. Kysyin chatin kautta onnistuisiko lähettää minulle nanosim ja näin luvattiin ja sanottiin että ehtii hyvin tulla ennen liittymän vaihtoa. Ja kun se vielä luvattiin ilman kustannuksia, niin san...
Aktivoi liittymäsi | Telia
https://kauppa.telia.fi/yksityisille/tuotteet/aktivointi.aspx
Olet tilannut uuden liittymän ja saanut postitse SIM-kortin. Liittymäsi on käytettävissäsi, kun olet tehnyt aktivoinnin. Samalla liittymän laskutus alkaa. Lisäohjeita löydät asiakastuestamme. Aktivoinnin vaiheet: Tunnistaudu pankkitunnuksilla, mobiilivarmenteella tai Telia-tunnuksella. Valitse listasta aktivoitavat liittymät. Valmista!
SIM kortin aktivointi netissä - Telia Yhteisö
https://yhteiso.telia.fi › td-p
Telia 5G lähettiläs 2021 ... Tarvitset aktivoimiseen uuden sim-kortin numeron, joka löytyy kortin ... Pyydä chatissa uuden sim-kortin aktivointia.
Sim-kortin käyttöönotto ja aktivointi | Asiakastuki | Telia
www.telia.fi › asiakastuki › liittymat
Sim-kortin aktivoinnin tarvitsevat kaikki etämyydyt (verkkokauppa, puhelin, chat) liittymät, paitsi numeronsiirrot toiselta operaattorilta, laitesopimukset, Yhteys kotiin -liittymät, yritysliittymät ja eSIM-kortilla toimivat liittymät. Aktivointia ei tarvitse tehdä liittymän omistajan vaihdoksissa. Jos et aktivoi sim-korttia tai peruuta ...
SIM-kortin tilaus ja vaihto | Asiakastuki | Telia yrityksille
https://www.telia.fi › asiakastuki › puhelinliittymat › si...
Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun · Valitse Mobiililiittymät. · Etsi ja valitse käyttäjä. · Valitse Vaihda SIM-kortti. · Jos sinulla on uusi ...
sim kortin aktivointi - Telia Yhteisö
yhteiso.telia.fi › t5 › Puhelinliittymat-ja
Feb 24, 2017 · Kortin aktivointi onnistuu vain kotimaassa. Jos olet siirtänyt numerosi toiselta operaattorilta, niin silloin joutuu tuota aktivointia odottamaan 5-10 arkipäivää ja tapahtuu muistaakseni automaattisesti eli ei vaadi itseltä toimenpiteitä. Jos olet hakenut sim-kortin liikkeestä, pitäisi sen myös aktivoitua automaattisesti.
SIM kortin aktivointi - Telia Yhteisö
https://yhteiso.telia.fi › SIM-kortin-aktivointi › td-p
Telia · Lähetä ensin vanhalla SIM-kortillasi tekstiviesti AKTIVOI liittymänumerosi numeroon 18100 (0 €). Esim. AKTIVOI 0401234567. · Saat aktivoinnista ...
SIM-kortin aktivointi | Asiakastuki | Telia yrityksille
www.telia.fi › sim-kortin-aktivointi
SIM-kortin aktivointi tekstiviestillä. Kun haluat ottaa uuden SIM-kortin käyttöön, lähetä tekstiviesti AKTIVOI ja puhelinnumerosi numeroon 18100 (esim. AKTIVOI 0401234567). Viesti on maksuton. Voit lähettää viestin millä tahansa liittymällä, myös vanhalla SIM-kortillasi.
Uuden sim-kortin tilaaminen | Asiakastuki | Telia
www.telia.fi › asiakastuki › liittymat
Klikkaa liittymää, johon haluat tilata uuden sim-kortin. Kohdan Liittymäsi alta löytyy otsikko Hallinnoi liittymääsi ja sen alta Tilaa uusi sim-kortti tai eSIM. Viimeistele tilaus klikkaamalla Lähetä tilaus. Kortin mukana saat uuden sim-kortin aktivointiohjeet. Yhteys Multi -palvelun sim-kortin tilaaminen.
SIM-kortin aktivointi | Asiakastuki | Telia yrityksille
https://www.telia.fi › asiakastuki › puhelinliittymat › si...
SIM-kortin aktivointi · Kirjaudu palveluun · Valitse Mobiililiittymät. · Valitse kyseinen matkapuhelinliittymä. · Valitse Vaihda SIM-kortti. · Syötä tiedot ja ...
SIM-kortin käyttöönotto | Asiakastuki | Telia yrityksille
https://www.telia.fi › yrityksille › sim-kortin-kayttoonotto
Saat SIM-kortin joko yrityksesi yhteyshenkilöltä tai omaan osoitteeseesi riippuen siitä, minne liittymän avaaja on tilannut sen.
Sim-kortin käyttöönotto ja aktivointi | Asiakastuki | Telia
https://www.telia.fi › asiakastuki › liittymat › sim-aktivo...
Aktivointi Minun Teliassa · Mene kohtaan Liittymäni ja palveluni. · Klikkaa liittymää, johon olet tilannut uuden sim-kortin. · Liittymäsi-kohdan alta löytyy ...
sim kortin aktivointi - Telia Yhteisö
https://yhteiso.telia.fi/t5/Puhelinliittymat-ja-mobiilinetti/sim-kortin-aktivointi/td...
23.2.2017 · Kortin aktivointi onnistuu vain kotimaassa. Jos olet siirtänyt numerosi toiselta operaattorilta, niin silloin joutuu tuota aktivointia odottamaan 5-10 arkipäivää ja tapahtuu muistaakseni automaattisesti eli ei vaadi itseltä toimenpiteitä. Jos olet hakenut sim-kortin liikkeestä, pitäisi sen myös aktivoitua automaattisesti.
sim kortin aktivointi - Telia Yhteisö
https://yhteiso.telia.fi › sim-kortin-aktivointi › td-p
Telia · Lähetä ensin vanhalla SIM-kortillasi tekstiviesti AKTIVOI liittymänumerosi numeroon 18100 (0 €). Esim. AKTIVOI 0401234567. · Saat aktivoinnista ...
Uuden sim-kortin tilaaminen | Asiakastuki | Telia
https://www.telia.fi › asiakastuki › liittymat › sim-kortti
Mene kohtaan Liittymäni ja palveluni. Klikkaa liittymää, johon haluat tilata uuden sim-kortin. Kohdan Liittymäsi alta löytyy otsikko Hallinnoi liittymääsi ja ...
Aktivoi liittymäsi | Telia
kauppa.telia.fi › yksityisille › tuotteet
Olet tilannut uuden liittymän ja saanut postitse SIM-kortin. Liittymäsi on käytettävissäsi, kun olet tehnyt aktivoinnin. Samalla liittymän laskutus alkaa. Lisäohjeita löydät asiakastuestamme. Aktivoinnin vaiheet: Tunnistaudu pankkitunnuksilla, mobiilivarmenteella tai Telia-tunnuksella. Valitse listasta aktivoitavat liittymät. Valmista!
Uuden sim-kortin tilaaminen | Asiakastuki | Telia
https://www.telia.fi/asiakastuki/liittymat/sim-kortti
Klikkaa liittymää, johon haluat tilata uuden sim-kortin. Kohdan Liittymäsi alta löytyy otsikko Hallinnoi liittymääsi ja sen alta Tilaa uusi sim-kortti tai eSIM. Viimeistele tilaus klikkaamalla Lähetä tilaus. Kortin mukana saat uuden sim-kortin aktivointiohjeet. Yhteys Multi -palvelun sim-kortin tilaaminen.
SIM-kortin aktivointi | Asiakastuki | Telia yrityksille
https://www.telia.fi/yrityksille/asiakastuki/puhelinliittymat/sim-kortin-aktivointi
SIM-kortin aktivointi tekstiviestillä. Kun haluat ottaa uuden SIM-kortin käyttöön, lähetä tekstiviesti AKTIVOI ja puhelinnumerosi numeroon 18100 (esim. AKTIVOI 0401234567). Viesti on maksuton. Voit lähettää viestin millä tahansa liittymällä, myös vanhalla SIM-kortillasi.
SIM kortin aktivointi - Telia Yhteisö
yhteiso.telia.fi › t5 › Puhelinliittymat-ja
Dec 23, 2016 · Hei ninala10 ja tervetuloa Klaaniin! Uuden SIM-kortin käyttöönotto (aktivointi) tekstiviestillä. Jos olet tilannut uuden SIM-kortin asiakaspalvelusta esim. laitteenvaihdon yhteydessä, voit ottaa uuden SIM-kortin käyttöön (eli aktivoida uuden SIM-korttisi) tekstiviestillä.
Aktivoi liittymäsi | Telia
https://kauppa.telia.fi › yksityisille › tuotteet › aktivointi
Telian liittymän aktivointi. Tervetuloa aktivoimaan uusi liittymäsi. Olet tilannut uuden liittymän ja saanut postitse SIM-kortin. Liittymäsi on käytettävissäsi, ...