sinä etsit:

Telia SIM kortti

Sim-kortin käyttöönotto ja aktivointi | Asiakastuki | Telia
https://www.telia.fi/asiakastuki/liittymat/sim-aktivointi
Sim-kortin aktivoinnin tarvitsevat kaikki etämyydyt (verkkokauppa, puhelin, chat) liittymät, paitsi numeronsiirrot toiselta operaattorilta, laitesopimukset, Yhteys kotiin -liittymät, yritysliittymät ja eSIM-kortilla toimivat liittymät. Aktivointia ei tarvitse tehdä liittymän omistajan vaihdoksissa. Jos et aktivoi sim-korttia tai peruuta ...
Uuden sim-kortin tilaaminen | Asiakastuki | Telia
https://www.telia.fi › asiakastuki › liittymat › sim-kortti
Mene kohtaan Liittymäni ja palveluni. · Klikkaa liittymää, johon haluat tilata uuden sim-kortin. · Kohdan Liittymäsi alta löytyy otsikko Hallinnoi liittymääsi ja ...
SIM kortin aktivointi netissä - Telia Yhteisö
https://yhteiso.telia.fi › td-p
Mikäli vanha SIM-kortti on toiminnassa, lähetetään vanhalla SIM-kortilla tekstiviesti TILAA KV numeroon 15400 (0e). Asiakas saa paluuviestin, johon tulee ...
Puhelinliittymän lisäpalvelut | Telia
www.telia.fi › yrityksille › tuotteet
Yhteys Multi- tai Yhteys Multi+ -SIM-kortilla käytät esimerkiksi toista puhelinta ja älykelloa saman liittymän ja numeron takaa. Pro Nettikortti taas on ylimääräinen SIM-kortti, jolla voit hyödyntää puhelinliittymäsi nettiä esimerkiksi läppärissäsi. Rinnakkaiskortti tilataan liittymään Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelusta.
PIN-koodi | Asiakastuki | Telia
www.telia.fi › asiakastuki › liittymat
Jos SIM-kortti vaihtuu, muuttuu PIN-koodikin. Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille. PIN-koodi on turvakoodi, jonka tarkoituksena on estää puhelimen väärinkäyttö. Matkapuhelimesi kysyy automaattisesti PIN-koodia aina, kun se käynnistetään. Suosittelemme, että pidät PIN-koodin kyselyn aina päällä.
SIM-kortin aktivointi | Asiakastuki | Telia yrityksille
https://www.telia.fi › asiakastuki › puhelinliittymat › si...
SIM-kortin aktivointi · Kirjaudu palveluun · Valitse Mobiililiittymät. · Valitse kyseinen matkapuhelinliittymä. · Valitse Vaihda SIM-kortti. · Syötä tiedot ja ...
Ratkaistu: Uusi SIM kortti - Telia Yhteisö
https://yhteiso.telia.fi › Uusi-SIM-kortti › td-p
Ratkaistu: Hei Ymmärsin, että itsepalveluna voi maksutta tilata uuden SIM-kortin. Kuitenkin, jos SIM-kortin hakeekin kaupasta, ...
PIN-koodi | Asiakastuki | Telia
https://www.telia.fi › asiakastuki › liittymat › pin-koodi
Mikä on PIN-koodi ja miten vaihdan sen? PIN-koodilla saat SIM-kortin auki. Jos SIM-kortti vaihtuu, muuttuu PIN-koodikin. Tämä ohje on kuluttaja- ...
Uuden sim-kortin tilaaminen | Asiakastuki | Telia
https://www.telia.fi/asiakastuki/liittymat/sim-kortti
Voit tilata uuden sim-kortin Minun Teliasta tai asiakaspalvelusta taikka hakea sen Telia Kaupasta. Huomioithan, että sim-kortin vaihto uuteen on maksullista. Puhelinliittymien ja -palvelujen hinnasto. Tilaa SIM-kortti. Kirjauduttuasi Minun Teliaan, voit tilata uuden sim-kortin näin:
Sim-kortin käyttöönotto ja aktivointi | Asiakastuki | Telia
https://www.telia.fi › asiakastuki › liittymat › sim-aktivo...
Aktivointi Minun Teliassa · Mene kohtaan Liittymäni ja palveluni. · Klikkaa liittymää, johon olet tilannut uuden sim-kortin. · Liittymäsi-kohdan alta löytyy ...
eSIM-kellot | Älykellot | Telia
https://kauppa.telia.fi/kauppa/laitteet/alykellot/e-sim
eSIM on kellon sisällä oleva sähköinen SIM-kortti, joka toimii pitkälti perinteisen SIM-kortin tavoin. Perinteisestä poiketen et kuitenkaan tarvitse fyysistä SIM-korttia, vaan sen sijaan sisäänrakennettu eSIM aktivoidaan digitaalisesti. Telian Multi-palvelun avulla voit pitää eSIM-kortissa saman puhelinnumeron kuin puhelimessasi.
eSIM | Liittymät | Kauppa | Telia
www.telia.fi › kauppa › liittymat
Uuden aikakauden SIM telialta. Muoviset sim-kortit ovat pian historiaa, sillä olemme tuoneet ensimmäisenä suomalaisena operaattorina saatavillesi eSIMin eli sähköisen sim-kortin. eSIM mahdollistaa yhä useampien laitteiden verkkoon kytkemisen, ja siksi voit esimerkiksi soittaa, vastaanottaa puheluita ja lähettää viestejä suoraan älykellostasi.
Puhelinliittymät | Telia
https://kauppa.telia.fi/yksityisille/tuotteet/puhelinliittymat.aspx?intcmp=etusivu...
Sim-kortin saat kuoressa kotiisi 1–2 arkipäivässä tai eSimin heti sähköpostiin. Irrota kehyksestä puhelimeesi sopiva nano-, micro- tai mini-sim. Liittymän saa perinteisen sim-kortin sijaan myös sähköisenä eSIM-versiona sitä tukeviin laitteisiin. Ohjeet sähköisen eSIMin käyttöönottoon toimitetaan sähköpostitse.
Uuden sim-kortin tilaaminen | Asiakastuki | Telia
www.telia.fi › asiakastuki › liittymat
Voit tilata uuden sim-kortin Minun Teliasta tai asiakaspalvelusta taikka hakea sen Telia Kaupasta. Huomioithan, että sim-kortin vaihto uuteen on maksullista. Puhelinliittymien ja -palvelujen hinnasto. Tilaa SIM-kortti. Kirjauduttuasi Minun Teliaan, voit tilata uuden sim-kortin näin:
SIM-kortin käyttöönotto | Asiakastuki | Telia yrityksille
https://www.telia.fi › yrityksille › sim-kortin-kayttoonotto
Saat SIM-kortin joko yrityksesi yhteyshenkilöltä tai omaan osoitteeseesi riippuen siitä, minne liittymän avaaja on tilannut sen.
Aktivoi liittymäsi | Telia
https://kauppa.telia.fi › yksityisille › tuotteet › aktivointi
Telian liittymän aktivointi. Tervetuloa aktivoimaan uusi liittymäsi. Olet tilannut uuden liittymän ja saanut postitse SIM-kortin. Liittymäsi on käytettävissäsi, ...
SIM-kortin tilaus ja vaihto | Asiakastuki | Telia yrityksille
www.telia.fi › sim-kortin-tilaus-ja-vaihto
Saat uuden SIM-kortin, kun avaat liittymän. Voit valita, toimitetaanko SIM-kortti yrityksen vai käyttäjän osoitteeseen. SIM-korttien tilaaminen etukäteen. Kun tilaat SIM-kortteja etukäteen, voit avata liittymiä reaaliaikaisesti Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelun kautta ja ottaa ne heti käyttöön. SIM-korttien tilaus on maksutonta.
SIM-kortin vaihto - Telia Yhteisö
https://yhteiso.telia.fi › SIM-kortin-vaihto › td-p
Telia · Lähetä ensin vanhalla SIM-kortillasi tekstiviesti AKTIVOI liittymänumerosi numeroon 18100 (0 €). Esim. AKTIVOI 0401234567. · Saat aktivoinnista ...
SIM-kortin tilaus ja vaihto | Asiakastuki | Telia yrityksille
https://www.telia.fi › asiakastuki › puhelinliittymat › si...
Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun · Valitse Mobiililiittymät. · Etsi ja valitse käyttäjä. · Valitse Vaihda SIM-kortti. · Jos sinulla on uusi ...