sinä etsit:

Telia uusi SIM kortti kadonneen tilalle

Sim-kortin käyttöönotto ja aktivointi | Asiakastuki - Telia
https://www.telia.fi › asiakastuki › liittymat › sim-aktiv...
Tästä ohjeesta löydät neuvot siihen, miten aktivoit uuden sim-korttisi – olipa kyseessä kokonaan uusi liittymä, tai vain uusi sim-kortti, ...
Puhelin tai sim-kortti kadonnut tai varastettu - Asiakastuki - Telia
https://www.telia.fi › asiakastuki › liittymat › puhelin-...
Veloitamme liittymän avauksesta hinnaston mukaisesti. Jos kadonnutta sim-korttia ei löydy, tilaa liittymällesi uusi sim-kortti. Kortinvaihdosta huolimatta ...
Uuden sim-kortin tilaaminen | Asiakastuki | Telia
https://www.telia.fi/asiakastuki/liittymat/sim-kortti
VerkkoEtsi Liittymäni ja palveluni-sivulla liittymä, johon haluat tilata uuden sim-kortin ja klikkaa sen kohdalla Hallinnoi tilausta-nappia. Klikkaa Tilaa uusi sim-kortti tai eSIM-kohdasta …
SIM-kortin aktivointi | Asiakastuki | Telia yrityksille
www.telia.fi › sim-kortin-aktivointi
Näytä kuluttaja-asiakkaiden ohje. Löydät alta ohjeet erilaisiiin tapoihin aktivoida uusi SIM-kortti yrityksen liittymälle. Jos tilasit eSIMin, katso eSIMin ohje. Jos liittymääsi oli ennestään Telian SIM-kortti, vanha kortti lakkaa toimimasta. Jatka SIM-kortin aktivoinnin jälkeen SIM-kortin käyttöönottoon.
SIM-kortin tilaus ja vaihto | Asiakastuki | Telia yrityksille
https://www.telia.fi › asiakastuki › puhelinliittymat › si...
SIM-kortin tilaus ja vaihto · Kirjaudu · Valitse Hallinnoi liittymiä ja laitteita kohdasta Tilaa SIM-kortti. · Valitse haluamasi korttityyppi, määrä ja lisää ...
Kuinka saa kätevästi uuden sim-kortin käyttöön? | Telia Yhteisö
yhteiso.telia.fi › kysy-ja-keskustele-palstan
Sain kirjeenä viime viikolla uuden sim-kortin kadonneen tilalle. Siinä neuvottiin 1. tapana ottaa käyttöön uusi sim-kortti lähettämällä vanhalla kortill...
Uuden sim-kortin tilaaminen | Asiakastuki | Telia
www.telia.fi › asiakastuki › liittymat
Uuden sim-kortin tilaaminen. Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille. Siirry yritysasiakkaiden ohjeisiin. Voit vaihtaa liittymäsi sim-kortin uuteen, jos nykyinen sim-korttisi rikkoutuu, lakkaa toimimasta, katoaa tai jos puhelimesi ei tue vanhaa sim-korttia.
Prepaid-liittymän käyttö ja ongelmatilanteet | Asiakastuki | Telia
https://www.telia.fi/asiakastuki/liittymat/prepaid-kaytto-ja-ongelmatilanteet
VerkkoMiten saan uuden sim-kortin kadonneen tilalle? Käy lähimmässä Telia Kaupassa ja ota mukaasi prepaid-liittymäsi ostopakkaus, josta löytyy liittymän tarkemmat tiedot. Miksi …
Tietojen siirto uuteen puhelimeen | Asiakastuki | Telia
https://www.telia.fi/asiakastuki/laitteet/uuden-puhelimen-kayttoonotto
VerkkoLaita sim-kortti uuteen puhelimeen, käynnistä se ja aloita käyttöönotto. Uusissa puhelimissa on käyttöönottoa helpottava ohjaus, joka kysyy miten haluat tuoda tiedot …
SIM-kortin aktivointi | Asiakastuki | Telia yrityksille
https://www.telia.fi › asiakastuki › puhelinliittymat › si...
Löydät alta ohjeet erilaisiiin tapoihin aktivoida uusi SIM-kortti ... Jos liittymääsi oli ennestään Telian SIM-kortti, vanha kortti lakkaa toimimasta.
eSIM-ohjeet | Asiakastuki | Telia
https://www.telia.fi/asiakastuki/liittymat/esim
VerkkoeSIM-ominaisuudella varustettuun laitteeseen ei tarvitse asettaa perinteistä muovista SIM-korttia. Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille. Siirry yritysasiakkaiden ohjeisiin.
SIM-korttien vaihdot Sonera Kaupoissa | Telia Yhteisö
https://yhteiso.telia.fi › mobiililaajakaista-9 › sim-kortt...
SIM-korttien (liittymäkorttien) vaihdot kadonneiden ja/tai rikkoutuneiden korttien tilalle OVAT nyt maksullisia "uusille" (06.05.2015 ...
Telia ottaa käyttöön ympäristöystävälliset sim-kortit
https://www.telia.fi › artikkelit › artikkeli › telia-toi-en...
Uusia Eko-SIM kortteja toimitetaan asiakkaille, kun perinteisten korttien ... asiakkaille vanhentuneiden tai kadonneiden korttien tilalle.
Puhelimen käyttö ja ongelmatilanteet | Asiakastuki - Telia
https://www.telia.fi › asiakastuki › liittymat › liittyman...
SIM-kortin rekisteröinti epäonnistui: Sim-kortti ei saa yhteyttä verkkoon. Ilmoitus voi johtua viallisesta sim-kortista, siitä että liittymää ei ole avattu ...
Kadonneen/varastetun SIM-kortin sulkeminen Minun Telian …
https://yhteiso.telia.fi/telian-asiakkuuteen-liittyvaet-keskustelut-25/kadonneen...
VerkkoEhdottaisin, että jos sulta katoaa/varastetaan puhelin ja SIM-kortti niin sen pystyisi sulkemaan Minun Telia kautta tietokoneella sekä Minun Telia sovelluksella. Eihän …
Prepaid-liittymän käyttö ja ongelmatilanteet | Asiakastuki - Telia
https://www.telia.fi › asiakastuki › liittymat › prepaid-...
Täältä löydät vastauksia usein kysyttyihin prepaid-asioihin. Miten saan uuden sim-kortin kadonneen tilalle?
Kuinka saa kätevästi uuden sim-kortin käyttöön? | Telia Yhteisö
https://yhteiso.telia.fi/kysy-ja-keskustele-palstan-arkisto-39/kuinka...
VerkkoSain kirjeenä viime viikolla uuden sim-kortin kadonneen tilalle. Siinä neuvottiin 1. tapana ottaa käyttöön uusi sim-kortti lähettämällä vanhalla kortill...
Telia Dot - Puhelin kadonnut?
https://www.telia.fi › dot › puhelin-kadonnut
Jos puhelimesi tai SIM-korttisi on kadonnut, voit sulkea liittymän tästä. Liittymän puhelinnumero. Omistajan henkilötunnus. Uuden SIM-kortin toimitustiedot.
SIM-kortin tai laitteen katoaminen - Elisa
elisa.fi › asiakaspalvelu › puheliittymat
SIM-kortin tai laitteen katoaminen. Toimi seuraavan ohjeen mukaan, jos SIM-korttisi tai laitteesi (esim. puhelin tai tabletti) varastetaan tai katoaa. Samat ohjeet koskevat myös eSIM:n kautta toimivia laitteita.
Sim-kortin käyttöönotto ja aktivointi | Asiakastuki | Telia
www.telia.fi › asiakastuki › liittymat
Etsi liittymä, johon olet tilannut uuden sim-kortin ja klikkaa sen kohdalla Hallinnoi tilausta. Klikkaa avautuvassa Liittymäsi-näkymässä Aktivoi SIM-kortti tai eSIM-kohdasta ja seuraa ohjeita. Aktivointi tekstiviestillä
Sim-kortin käyttöönotto ja aktivointi | Asiakastuki | Telia
https://www.telia.fi/asiakastuki/liittymat/sim-aktivointi
VerkkoJos olet tilannut uuden sim-kortin asiakaspalvelusta, voit ottaa sen käyttöön tekstiviestillä, jolloin nykyinen liittymänumerosi alkaa toimimaan uudella sim …
SIM-kortin tilaus ja vaihto | Asiakastuki | Telia yrityksille
https://www.telia.fi/.../puhelinliittymat/sim-kortin-tilaus-ja-vaihto
VerkkoVoit valita, toimitetaanko SIM-kortti yrityksen vai käyttäjän osoitteeseen. Kun tilaat SIM-kortteja etukäteen, voit avata liittymiä reaaliaikaisesti Minun Telia Yrityksille …
Puhelin kadonnut tai varastettu | Asiakastuki | Telia
https://www.telia.fi/asiakastuki/liittymat/puhelin-kadonnut-tai-varastettu
VerkkoJos kadonnutta sim-korttia ei löydy, tilaa liittymällesi uusi sim-kortti. Kortinvaihdosta huolimatta numerosi pysyy ennallaan. Kun korvaat liittymäsi vanhan sim-kortin …
Uusi sim rikkoutuneen tilalle | Telia Yhteisö
https://yhteiso.telia.fi/.../uusi-sim-rikkoutuneen-tilalle-19721
VerkkoTarvisin uuden prepaid sim-kortin samalla puhelinnumerolla rikkoutuneen tilalle. Onnistuuko tilaus vai täytyykö ostaa uusi sim-kortti uudella numerolla?...
Uuden sim-kortin tilaaminen | Asiakastuki - Telia
https://www.telia.fi › asiakastuki › liittymat › sim-kortti
Etsi Liittymäni ja palveluni -sivulla liittymä, johon haluat tilata uuden sim-kortin ja klikkaa sen kohdalla Hallinnoi tilausta -nappia. · Klikkaa Tilaa uusi sim ...
Sonera-Easy hävinnyt/rikkoutunut sim-kortti | Telia Yhteisö
yhteiso.telia.fi › kysy-ja-keskustele-palstan
Voit vaihtaa micro-SIM-kortin tai tavallisen SIM-kortin Easy –liittymääsi. Puhelinnumero säilyy samana ja ladattu saldo siirtyy uudelle kortille. Kortinvaihto tapahtuu Soneran kauppiaan luona todistamalla henkilöllisyyden ja antamalla liittymän PUK-koodin.