Palveluohjaus - Julkari
www.julkari.fi › bitstream › handlePalveluohjaus Stakes, Raportteja 20/2007 11 1 PALVELUOHJAUS 1.1 Miksi palveluohjausta tarvitaan? Palveluohjaus on asiakaslähtöinen ja asiakkaan etua korostava työtapa. Sillä tarkoitetaan sekä asiakastyön menetelmää (case management) että palveluiden yhteensovittamista organisaatioi-den tasolla (service coordination).
MITÄ PALVELUOHJAUS ON?
bin.yhdistysavain.fi › 1594782asiakaslähtöisyyteen. Palveluohjaus on muun muassa sosiaali-, terveys - ja ohjausalalla laajasti käytettäväksi soveltuva työmenetelmä. Palveluohjauksen tavoitteena on asiakkaan toimivan arjen vahvistaminen sekä hänen tarpeisiinsa vastaavien, aktivoivien palvelujen muotoileminen. Palveluohjaus selkeyttää asiakkaan
Voimavaralähtöinen neuvonta ja palveluohjaus ennen ...
innokyla.fi › fi › toimintamalliSep 8, 2021 · Voimavaralähtöinen neuvonta ja palveluohjaus ennen säännöllisiä palveluja Toimintamallin lyhyt kuvaus Tarkoituksena tukea ikääntyneen omia voimavaroja, jolloin asiakas keskiössä. Riskiasiakkaiden tunnistaminen, yksilöllinen hyvinvointi- ja palveluverkosto tukemaan asiakkaan kuntoutumista tai nykyisen toimintakyvyn ylläpitämistä.