Här samlas nyheter om valet på lätt svenska. De kommande veckorna kommer SVT fråga ut partiledarna vad de tycker. Efter varje program hittar du en sammanfattning nedan.
SVT:s finska nyheter på svenska. Gå direkt till textinnehållet. Nyheter; Lokalt; ... Se Uutiset på SVT Play i mobilen. Markera Uutiset med hjärta för att enkelt hitta sändningarna i appen .
En nyhetssändning som är på lätt svenska. För människor med annat modersmål än svenska och för svensktalande som av andra skäl vill ha tydliga nyheter.
5.10.2022 · Nyheter på lätt svenska. Igår 17:55 • 4 min 35 sek. En nyhetssändning som är på lätt svenska. För människor med annat modersmål än svenska och för svensktalande som av …
25.6.2018 · Då vill vi tipsa om programmet ”Nyheter på lätt svenska – om valet”. I artikeln nedan kan du överblicka programmets alla delar. Längst ner finns en länk till programmet i sin helhet ...
SVT Nyheter på lätt svenska - Arabisk version - 6 maj 19.00 10. 10 delningar på Facebook. Sändes för 2118 dagar sedan. Längd: 4 min 40 sek. SVT Nyheter på lätt svenska - engelsk version - 16 jun 19.00 10.
23.1.2017 · Nyheter på lätt svenska. Avsnitt 11 • 4 min 31 sek. Avsnittet är inte tillgängligt längre. Senast tillgänglig 30 jan 2017. Lägg till i Min lista. Nyheter. Riksnyheter. SVT Språkplay offers …
27.9.2022 · Nyheter på lätt svenska. Ons 28 sep 17:55 • 4 min 35 sek. En nyhetssändning som är på lätt svenska. För människor med annat modersmål än svenska och för svensktalande som …
Nyheter på lätt svenska är en nyhetssändning som varje vardag som vänder sig till alla som oavsett ursprung har svårt att följa med i vanliga nyhetssändningar.
En nyhetssändning som är på lätt svenska. För människor med annat modersmål än svenska och för svensktalande som av andra skäl vill ha tydliga nyheter. SVT Språkplay offers language …
Här samlas nyheter om valet på lätt svenska. De kommande veckorna kommer SVT fråga ut partiledarna vad de tycker. Efter varje program hittar du en sammanfattning nedan.
30.9.2022 · Nyheter på lätt svenska. Fre 30 sep 17:55 • 4 min 35 sek. En nyhetssändning som är på lätt svenska. För människor med annat modersmål än svenska och för svensktalande som …
Sep 27, 2022 · Nyheter på lätt svenska. Ons 28 sep 17:55 • 4 min 35 sek. En nyhetssändning som är på lätt svenska. För människor med annat modersmål än svenska och för svensktalande som av andra skäl vill ha tydliga nyheter. Lägg till i Min lista.
En nyhetssändning som är på lätt svenska. För människor med annat modersmål än svenska och för svensktalande som av andra skäl vill ha tydliga nyheter. SVT Språkplay offers language support from Swedish to 30 languages. / Vår app SVT Språkplay erbjuder språkstöd från svenska till 30 språk.
2 päivää sitten · SVT Språkplay offers language support from Swedish to 30 languages. / Vår app SVT Språkplay erbjuder språkstöd från svenska till 30 språk. En nyhetssändning som är på lätt …