4.10.2022 · Nyheter på lätt svenska Tis 4 okt 17:55 • 4 min 35 sek En nyhetssändning som är på lätt svenska. För människor med annat modersmål än svenska och för svensktalande som av …
Nov 07, 2022 · Yle Nyheter på lätt svenska sänds också i Yle Vega vardagar klockan 11.30. Du kan läsa nyheterna om du öppnar avsnittet. Tryck på dagens rubrik för att öppna avsnittet.
Welcome to the channelDo not forget to subscribe to the channel and activatenotification at 🔔🔔happy day 😃😃Contact the channel: https: //cutt.ly/qsV8gQZ
7.11.2022 · Yle Nyheter på lätt svenska sänds också i Yle Vega vardagar klockan 11.30. Du kan läsa nyheterna om du öppnar avsnittet. Tryck på dagens rubrik för att öppna avsnittet.
Nyheter på lätt svenska sänds i radio Vega alla vardagar klockan 11.30. På Yle Arenan kan du lyssna på nyheterna på lätt svenska när som helst. Där finns också ...
En nyhetssändning som är på lätt svenska. För människor med annat modersmål än svenska och för svensktalande som av andra skäl vill ha tydliga nyheter. Maanantaina, klo 18:55 En …
Oct 04, 2022 · Nyheter på lätt svenska. Tis 4 okt 17:55 • 4 min 35 sek. En nyhetssändning som är på lätt svenska. För människor med annat modersmål än svenska och för svensktalande som av andra skäl vill ha tydliga nyheter. Lägg till i Min lista.
8 Sidor - Lättlästa nyheter Sverige Sänkt skatt för gamla som jobbar Lyssna Nästa år blir det sänkt skatt för gamla som jobbar. Det säger ministern om planen för Sveriges pengar. Läs mer 8 …
Welcome to the channelDo not forget to subscribe to the channel and activatenotification at 🔔🔔happy day 😃😃Contact the channel: https: //cutt.ly/qsV8gQZ
Beställ Lätta bladet. Lätta bladet har aktuella artiklar på lätt svenska. En årsprenumeration med 8 nummer kostar endast 22 euro! Om du beställer nu får du höstens sista nummer på köpet.
29.9.2022 · Yle Nyheter på lätt svenska sänds också i Yle Vega vardagar klockan 11.30. Du kan läsa nyheterna om du öppnar avsnittet. Tryck på dagens rubrik för att öppna avsnittet.
Nyheter på lätt svenska för dig som är ny i Sverige. Här finns studiematerial om Sveriges Radio och public service, på lätt svenska Nyheter från Radio Sweden på lätt svenska
Nyhetsprogram på lättare svenska En nyhetssändning som är på lätt svenska. För människor med annat modersmål än svenska och för svensktalande som av andra skäl vill ha tydliga nyheter. …
En nyhetssändning som är på lätt svenska. För människor med annat modersmål än svenska och för svensktalande som av andra skäl vill ha tydliga nyheter.
Du kan läsa nyheterna om du öppnar avsnittet. Tryck på dagens rubrik för att öppna avsnittet. Yle Nyheter på lätt svenska sänds också i Yle Vega vardagar ...
2 päivää sitten · Nyheter på lätt svenska. Ons 9 nov 17:55 • 4 min 35 sek. En nyhetssändning som är på lätt svenska. För människor med annat modersmål än svenska och för svensktalande som …
Nyheter från Radio Sweden på lätt svenska Finansministern har presenterat regeringens budget 4:05 min Regeringen vill sänka skatter och ge mer pengar till försvaret nästa år. En ovanlig unge...
En nyhetssändning som är på lätt svenska. För människor med annat modersmål än svenska och för svensktalande som av andra skäl vill ha tydliga nyheter.Mer om programmet