Palaute - S-kuluttajaneuvonta
s-kuluttajaneuvonta.fi › palauteAutamme mielellämme S-ryhmän omia tuotemerkkejä (Kotimaista, Rainbow, Xtra, Makula, Herkku, Änglamark ja Amarillo) sekä oman maahantuonnin tuotteita koskevissa kysymyksissä ja palautteissa. Voit olla meihin yhteydessä oheisella palautelomakkeella tai soittaa S-Kuluttajaneuvontaan 0800 97322 arkisin klo 9-13. Puhelu on maksuton.
www.s-kanava.fi
https://asiakaspalaute.s-kanava.fiJollet muista omaa asiakastunnustasi, voit tarvittaessa tarkistaa sen Omalta S-kanavalta, Asiakasomistajapalvelu ja S-Pankki -pisteellä (useimmat Prismat ja Sokokset, valikoidut S-marketit) tai soittamalla S-ryhmän asiakasomistajapalveluun puh. 010 76 5858 ma–to, 9-20, pe 9-18 (0,084 €/min). Avaa kysymys omalla sivullaan.
Etusivu | S-kanava
https://www.s-kanava.fiNuorten kriisiapua tarjoavaan Sekasin-chattiin on tullut kuluneen vuoden aikana 170 000 yhteydenottoa. Vain joka viidenteen pystyttiin vastaamaan. Tule mukaan pitämään huolta, ettei nuori jää yksin. S-ryhmä on mukana tukemassa nuorta mieltä yhtenä haasteen mahdollistajista. Lue lisää ja tule mukaan auttamaan.
Palaute - S-kuluttajaneuvonta
https://s-kuluttajaneuvonta.fi/palauteAutamme mielellämme S-ryhmän omia tuotemerkkejä (Kotimaista, Rainbow, Xtra, Makula, Herkku, Änglamark ja Amarillo) sekä oman maahantuonnin tuotteita koskevissa kysymyksissä ja palautteissa. Voit olla meihin yhteydessä oheisella palautelomakkeella tai soittaa S-Kuluttajaneuvontaan 0800 97322 arkisin klo 9-13. Puhelu on maksuton.
S-kanava
asiakaspalaute.s-kanava.fi › palauteAsiakasomistajuus, S-Etukortti ja Bonus Yhteishyvä-lehti, yhteishyva.fi Pankkipalvelut (S-Pankki) Kotimaista, Rainbow, Xtra, Makula ja Herkku -tuotteet Yleinen palaute S-ryhmälle Verkkokauppa, myymälä, ravintola, hotelli tai palvelu, jota asiani koskee:
S-ryhmä.fi - S-ryhmä
s-ryhma.fiOlemme asiakkaiden omistama suomalainen vähittäiskaupan ja palvelualan yritysverkosto, jolla on Suomessa yli 1800 toimipaikkaa.
Etusivu | S-kanava
www.s-kanava.fiNuorten kriisiapua tarjoavaan Sekasin-chattiin on tullut kuluneen vuoden aikana 170 000 yhteydenottoa. Vain joka viidenteen pystyttiin vastaamaan. Tule mukaan pitämään huolta, ettei nuori jää yksin. S-ryhmä on mukana tukemassa nuorta mieltä yhtenä haasteen mahdollistajista. Lue lisää ja tule mukaan auttamaan.
www.s-kanava.fi
asiakaspalaute.s-kanava.fiJollet muista omaa asiakastunnustasi, voit tarvittaessa tarkistaa sen Omalta S-kanavalta, Asiakasomistajapalvelu ja S-Pankki -pisteellä (useimmat Prismat ja Sokokset, valikoidut S-marketit) tai soittamalla S-ryhmän asiakasomistajapalveluun puh. 010 76 5858 ma–to, 9-20, pe 9-18 (0,084 €/min). Avaa kysymys omalla sivullaan.
S-kanava
https://asiakaspalaute.s-kanava.fi/palauteAsiakasomistajuus, S-Etukortti ja Bonus Yhteishyvä-lehti, yhteishyva.fi Pankkipalvelut (S-Pankki) Kotimaista, Rainbow, Xtra, Makula ja Herkku -tuotteet Yleinen palaute S-ryhmälle Verkkokauppa, myymälä, ravintola, hotelli tai palvelu, jota asiani koskee: