Sale - S-kanava.fi
www.s-kanava.fi › web › sHintataso on Salessa kohdallaan. Oma lähikauppasi pitää huolen siitä, että löydät valikoimista kaiken tarvittavan – pysyvästi halpuutettuun hintaan. Sale on tuttujen oma kohtaamispaikka, jossa viihtyy usein koko kylä. Sale pitää ympärillä olevan alueen elinvoimaisena ja tarjoaa asiakkailleen ruokakaupan lisäksi muitakin, kuten ...
www.s-kanava.fi
asiakaspalaute.s-kanava.fiJollet muista omaa asiakastunnustasi, voit tarvittaessa tarkistaa sen Omalta S-kanavalta, Asiakasomistajapalvelu ja S-Pankki -pisteellä (useimmat Prismat ja Sokokset, valikoidut S-marketit) tai soittamalla S-ryhmän asiakasomistajapalveluun puh. 010 76 5858 ma–to, 9-20, pe 9-18 (0,084 €/min). Avaa kysymys omalla sivullaan.
www.s-kanava.fi
https://asiakaspalaute.s-kanava.fiSinun tulee ilmoittaa taloudesta poistamallesi henkilölle, että hänen oikeutensa S-Etukorttiin ja muihin asiakasomistajaetuihin on päättynyt. Asiakasomistajatalouden henkilönä voit itse poistua asiakasomistajataloudesta Omalla S-kanavalla tai ilmoittamalla siitä S-ryhmän asiakasomistajapalveluun puh. 010 76 5858 ma-to 9-20, pe 9-18 (0 ...
S-kanava - S-market
asiakaspalaute.s-kanava.fi › palaute › toimipaikatS-market Kontiolahti. Ethän kirjoita lomakkeelle henkilötunnustasi, korttinumeroasi tai pankkiyhteystietojasi. Mikäli asiasi koskee ruoan verkkokaupan tilauksia, niin katsothan ensin vastauksia yleisimpiin kysymyksiin. Yleisimmät kysymykset. Mikäli et löydä vastausta kysymykseesi, niin olethan yhteydessä toimittavan myymälän ...
Palaute - S-kuluttajaneuvonta
s-kuluttajaneuvonta.fi › palauteAutamme mielellämme S-ryhmän omia tuotemerkkejä (Kotimaista, Rainbow, Xtra, Makula, Herkku, Änglamark ja Amarillo) sekä oman maahantuonnin tuotteita koskevissa kysymyksissä ja palautteissa. Voit olla meihin yhteydessä oheisella palautelomakkeella tai soittaa S-Kuluttajaneuvontaan 0800 97322 arkisin klo 9-13. Puhelu on maksuton.
S-kanava
asiakaspalaute.s-kanava.fi › palauteAsiakasomistajuus, S-Etukortti ja Bonus Yhteishyvä-lehti, yhteishyva.fi Pankkipalvelut (S-Pankki) Kotimaista, Rainbow, Xtra, Makula ja Herkku -tuotteet Yleinen palaute S-ryhmälle Verkkokauppa, myymälä, ravintola, hotelli tai palvelu, jota asiani koskee:
S-kanava
https://asiakaspalaute.s-kanava.fi/palauteAsiakasomistajuus, S-Etukortti ja Bonus Yhteishyvä-lehti, yhteishyva.fi Pankkipalvelut (S-Pankki) Kotimaista, Rainbow, Xtra, Makula ja Herkku -tuotteet Yleinen palaute S-ryhmälle Verkkokauppa, myymälä, ravintola, hotelli tai palvelu, jota asiani koskee:
Etusivu | S-kanava
https://www.s-kanava.fiS-ryhmässä asiakas on omistaja, eli S olet sinä. Asiakasomistajana nautit S-ryhmän ja sen kumppaneiden monipuolisesta palveluvalikoimasta ja rahanarvoisista eduista. Tutustu ja liity!
Palaute - S-kuluttajaneuvonta
https://s-kuluttajaneuvonta.fi/palauteAutamme mielellämme S-ryhmän omia tuotemerkkejä (Kotimaista, Rainbow, Xtra, Makula, Herkku, Änglamark ja Amarillo) sekä oman maahantuonnin tuotteita koskevissa kysymyksissä ja palautteissa. Voit olla meihin yhteydessä oheisella palautelomakkeella tai soittaa S-Kuluttajaneuvontaan 0800 97322 arkisin klo 9-13. Puhelu on maksuton.