Telialla ei nähtävästi pidä toimitusajat paikkaansa. Tuotteen tilauksessa i. ... Telian sivuilta löytyvä yhteydenottopyyntölomake ei anna minkäänlaista.
Tarvittaessa olemme yhteydessä ma–pe klo 8–20 tai la klo 9–18 välisenä aikana numerosta 020 690 400 (Asiakaspalvelu) tai 020 344 266 (Häiriöilmoitukset).
Minkä takia ei ole asiakaspalvelu sähköpostiosoitetta? En osaa Telian puolesta sanoa, mutta veikkaan sen johtuvan siitä, että sähköpostin kautta tehtyä ...
5.7.2018 · Hyviä uutisia! Toimme Omille Sivuille uuden Häiriötiedotteet-palvelun, jonka avulla saat tietoa matkapuhelinverkon toiminnasta haluamissasi osoitteissa. Palvelun kautta voit ilmoittaa meille osoitteet joista olet kiinnostunut ja määrittää tiedotteiden vastaanottajat sekä aikarajoitukset. Näiden tiet...
Vuoden 2017 alussa Telia ilmoitti yt-neuvotteluista, joiden päämääränä oli ... myös chatissa kirjautumalla Teliaan sekä yhteydenottopyyntölomakkeen kautta.
"Liittymän irtisanominen onnistuu myös chatissa kirjautumalla Teliaan sekä yhteydenottopyyntölomakkeen kautta." ... Tuo toimii kun kirjautuu Telia-tunnuksillaan ...
18.10.2020 · Hei! Telian sivuilta löytyvä yhteydenottopyyntölomake ei anna minkäänlaista infoa siitä, lähettikö lomake kysymykseni vai ei. Sivu vain pomppaa alkuun ja tyhjentää kentät. Mistä tiedän, että viesti on mennyt perille? Lähetin viestini nyt ehkä kahdesti tämän takia. edit Merja_J: otsikkoa muokattu...
Vi strävar efter att behandla ditt meddelande inom två arbetsdagar, och vid behov tar vi kontakt med dig mellan måndag och fredag från 8 till 20 eller lördag ...
18.10.2020 · yhteydenottopyyntölomake ja info viestin perille menosta satupelkonen 18-10-2020 • osiossa Asiakkuus, Telia-tunnukset, telia.fi... • Viimeisin Finnford 19-10-2020
Telia liittymät voivat olla eri alueilla kuuluvuudeltaan muita operaattoreita joko huomattavasti parempia tai huonompia. Se mikä on juuri sinun alueellasi paras vaihtoehto, selviää kuitenkin melko nopeasti tutustumalla operaattorien kuuluvuuskarttaan.