Telian tavassa on erittäin hankalaa se, että mieli kuluttajan saada e-lasku aikaiseksi, pitää odottaa paperilaskua, jotta e-laskutustiedot voi pyytää. Ei ole tätä kilpailijoilla. Niiden palveluja olen vaihtanut milloin mitenkin, mutta aina on e-lasku tullut oikein, ei koskaan paperilaskua.
Kirjaudu Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen ja maksa laskut helposti, päivitä liittymäsi ja palvelusi, löydä puk-koodi, tee vikailmoitus tai chattaile ...
Minun Teliassa voit: muuttaa maksupäivää; tutustua yksityiskohtaisesti laskuun; nähdä, onko lasku jo maksettu; maksaa laskun verkkopankkipainikkeiden kautta ...
VerkkoKäyttöönotto Minun Telia -sovelluksessa. Mene sovelluksen valikossa kohtaan Lisää (kolme pistettä). Siirry kohtaan Laskutustiedot. Valitse laskutettavista tilauksistasi se, …
Saadaksesi laskut sähköpostitse, sinun pitää ensin vahvistaa sähköpostiosoitteesi. · Klikkaa Telia Rahoituksen asiakasportaalissa ylävalikon kohtaa Henkilötiedot ...
VerkkoLaskutus ja asiakkuus | Asiakastuki | Telia Kauppa Apu ja tuki Minun Telia Minun Teliaan kirjautuminen Käyttäjätunnuksella Pankkitunnuksilla Liittymän omistajana kirjaudut sisään Telia-tunnuksella, muussa tapauksessa puhelinnumerolla ja salasanalla*. …
Käyttäjätunnuksella Pankkitunnuksilla. Liittymän omistajana kirjaudut sisään Telia-tunnuksella, muussa tapauksessa puhelinnumerolla ja salasanalla*. *Lähetä tekstiviesti SALASANA numeroon 15400. Hups, kirjautuminen ei onnistunut! Kirjaudu sähköpostiisi Tule mukaan keskusteluun Hanki turvapaketti. Asiakastuki. Liittymät.
VerkkoMinun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityspalveluita ja käyttäjätietojasi, ostaa uusia tuotteita, nähdä tilauksesi ja laskusi sekä tehdä …
E-laskun tilaaminen Minun Teliassa on uusi helpompi tapa ottaa käyttöön e-lasku. Siihen kuuluu kaksi vaihetta – e-laskun tilaaminen Minun Teliassa sekä uuden e-laskutilauksen hyväksyminen verkkopankissasi. Voit tilata e-laskun saatuasi ensimmäisen laskun muulla laskutustavalla.
Ihmeellisen vaikeaa teillä tuntuu olevan tuo asiakaspalvelu, ainakin laskutuksen puolella. Olen yrittänyt yli kuukauden tehdä laskutusosoitteen muutosta työnantajalleni, koska ovat. luvanneet maksaa laskuni.
Valitset vain Kategoriaksi Laskutusosoitteen muutos. Maksa sähköpostilasku helposti virtuaaliviivakoodin avulla. Kun haluat maksaa sähköpostilla tulleen laskun, ...
VerkkoUseimmat asiakas- ja laskutustietojen muutokset voit tehdä Minun Teliassa helposti ilman jonotusta. Katso alta tarkemmat ohjeet erilaisiin tilanteisiin. Nimen- tai …
Telia käyttötuki palvelee ma–pe 8–20, la 9–16.30 numerosa 0600 15 500; neuvottelupalvelut ovat saatavilla numerossa 0200 17200 arkisin klo 8-16; sovelluskaupan asiakastukiin voi soittaa numerossa 0203 44590 arkisin klo 8-17;
VerkkoTein laskutusosoitteen muutoksen soneran omilla sivuilla noin kolme-neljä viikkoa sitten. Tekemäni muutoksen jälkeen omilla sivuilla tuli ilmoitus ”kuittaamme kun case on …