Telia käyttötuki palvelee ma–pe 8–20, la 9–16.30 numerosa 0600 15 500; neuvottelupalvelut ovat saatavilla numerossa 0200 17200 arkisin klo 8-16; sovelluskaupan asiakastukiin voi soittaa numerossa 0203 44590 arkisin klo 8-17;
Telian tavassa on erittäin hankalaa se, että mieli kuluttajan saada e-lasku aikaiseksi, pitää odottaa paperilaskua, jotta e-laskutustiedot voi pyytää. Ei ole tätä kilpailijoilla. Niiden palveluja olen vaihtanut milloin mitenkin, mutta aina on e-lasku tullut oikein, ei koskaan paperilaskua.
E-laskun tilaaminen Minun Teliassa on uusi helpompi tapa ottaa käyttöön e-lasku. Siihen kuuluu kaksi vaihetta – e-laskun tilaaminen Minun Teliassa sekä uuden e-laskutilauksen hyväksyminen verkkopankissasi. Voit tilata e-laskun saatuasi ensimmäisen laskun muulla laskutustavalla.
Kirjaudu Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen ja maksa laskut helposti, päivitä liittymäsi ja palvelusi, löydä puk-koodi, tee vikailmoitus tai chattaile ...
Minun Teliassa voit: muuttaa maksupäivää; tutustua yksityiskohtaisesti laskuun; nähdä, onko lasku jo maksettu; maksaa laskun verkkopankkipainikkeiden kautta ...
VerkkoMinun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityspalveluita ja käyttäjätietojasi, ostaa uusia tuotteita, nähdä tilauksesi ja laskusi sekä tehdä …
Käyttäjätunnuksella Pankkitunnuksilla. Liittymän omistajana kirjaudut sisään Telia-tunnuksella, muussa tapauksessa puhelinnumerolla ja salasanalla*. *Lähetä tekstiviesti SALASANA numeroon 15400. Hups, kirjautuminen ei onnistunut! Kirjaudu sähköpostiisi Tule mukaan keskusteluun Hanki turvapaketti. Asiakastuki. Liittymät.
Saadaksesi laskut sähköpostitse, sinun pitää ensin vahvistaa sähköpostiosoitteesi. · Klikkaa Telia Rahoituksen asiakasportaalissa ylävalikon kohtaa Henkilötiedot ...
VerkkoKäyttöönotto Minun Telia -sovelluksessa. Mene sovelluksen valikossa kohtaan Lisää (kolme pistettä). Siirry kohtaan Laskutustiedot. Valitse laskutettavista tilauksistasi se, …
Valitset vain Kategoriaksi Laskutusosoitteen muutos. Maksa sähköpostilasku helposti virtuaaliviivakoodin avulla. Kun haluat maksaa sähköpostilla tulleen laskun, ...
VerkkoUseimmat asiakas- ja laskutustietojen muutokset voit tehdä Minun Teliassa helposti ilman jonotusta. Katso alta tarkemmat ohjeet erilaisiin tilanteisiin. Nimen- tai …
VerkkoTein laskutusosoitteen muutoksen soneran omilla sivuilla noin kolme-neljä viikkoa sitten. Tekemäni muutoksen jälkeen omilla sivuilla tuli ilmoitus ”kuittaamme kun case on …
Ihmeellisen vaikeaa teillä tuntuu olevan tuo asiakaspalvelu, ainakin laskutuksen puolella. Olen yrittänyt yli kuukauden tehdä laskutusosoitteen muutosta työnantajalleni, koska ovat. luvanneet maksaa laskuni.
VerkkoLaskutus ja asiakkuus | Asiakastuki | Telia Kauppa Apu ja tuki Minun Telia Minun Teliaan kirjautuminen Käyttäjätunnuksella Pankkitunnuksilla Liittymän omistajana kirjaudut sisään Telia-tunnuksella, muussa tapauksessa puhelinnumerolla ja salasanalla*. …