Litteratur - 5-15.org
www.5-15.org › resources5-15-R is a standardized questionnaire for parents covering development and behavior of children and adolescents in ages 5 to 17 years. Beside this new upgraded version of the parent questionnaire a teacher questionnaire has been developed. New norms for both parent and teacher questionnaire are based on nordic children.
Viivi (5-15) - Log on to 5-15
www.yumpu.com › viivi-5-15-log-on-to-5-15 › 768. vaikeuksia muistaa so Viivi (5-15) - Log on to 5-15 86. käheä ääni. 87. änkyttää. 88. puhuu niin nopeasti, että puheesta on vaikea saada selvää. 89. puhuu epäselvästi. Kuvaile miten: KIELELLINEN VUOROVAIKUTUS 90. Lapsella on / Lapsi / Lapsen on vaikea ker to a kokemuksistaan tai selittää tapahtumia, esim.
5-15.org
https://www.5-15.org5-15R - Ny versjon av 5-15. Fra og med mai 2017 er 5-15 oppgradert til 5-15R. Det innebærer først og fremst: For disse foreligger det også foreldreskjemaer. Samsvar mellom foreldre- og lærersvar er beskrevet i ovennevnte artikkel. Normgrunnlaget er nå 5-17 år, noen spørsmål har eksempler som passer for ungdom. Etter hvert domene er det ...
Innlogging - 5-15.org
www.5-15.org5-15 5-15-R er et nordisk spørreskjema for kartlegging av vansker hos barn og unge i alderen 5 til 17 år. På www.5-15.org kan fagpersoner som er godkjente som brukere legge inn skåringer og motta en umiddelbar grafisk oversikt over resultatene. 5-15R - Ny versjon av 5-15 Fra og med mai 2017 er 5-15 oppgradert til 5-15R.
ADHD ja Viivi-kyselylomake
https://www.kaypahoito.fi/nix0093614.10.2016 · "Viivi"-kysely eli FTF (Five to Fifteen) , on pohjoismainen kyselylomake 5–15-vuotiaiden lasten motoriikan, toiminnanohjauksen, hahmotuksen, muistin, kielen, sosiaalisten taitojen ja oppimisen ongelmien kartoittamiseen. Kysely on suunnattu vanhemmille.
Viivi (5-15) - Log on to 5-15
www.yumpu.com › viivi-5-15-log-on-to-5-15 › 10Viivi (5-15) - Log on to 5-15 138. 139. on vaikea ymmärtää ja kunnioittaa muiden oikeuksia, kuten että pienemmät lapset tarvitsevat enemmän apua, tai vanhemmat on jätettävä rauhaan kun he niin sanovat. vaikeuksia ryhmätilanteissa, ryhmätyössä ja joukkuepeleissä. Luo omat säännöt. 140. on vaikea saada ystäviä.