Terkko Navigator is a medical library community for the University of Helsinki and Helsinki University Central Hospital. Personalize your own library of ...
Vuorovaikutus : dialoginen asiakastyö Asiakaspalvelutyössä vuorovaikutus usein etenee joko asiantuntijavetoisesti tai asiakasvetoisesti, jolloin vaarana on, että molempien näkemykset tai osaaminen ei tule hyödynnetyksi. Dialoginen asiakastyö etenee toisin.
Kirjaudu palveluun Itä-Suomen yliopiston Haka-tunnuksilla kirjan lainaamista varten. Osaa kirjoista voi lukea selaimella, osaan tarvitaan Adobe Digital Editions ...
Vuorovaikutus – dialoginen asiakastyö. Asiakaspalvelutyössä vuorovaikutus usein etenee joko asiantuntijavetoisesti tai asiakasvetoisesti, jolloin vaarana on, että molempien näkemykset tai osaaminen ei tule hyödynnetyksi. Dialoginen asiakastyö etenee toisin. Siinä ymmärrys asiakkaan tilanteesta ja tuen tai hoidon tarpeesta rakentuu ...
Asiakaspalvelutyössä vuorovaikutus usein etenee joko asiantuntijavetoisesti tai asiakasvetoisesti, jolloin vaarana on, että molempien näkemykset tai osaaminen ei tule hyödynnetyksi. Dialoginen asiakastyö etenee toisin. Siinä ymmärrys asiakkaan tilanteesta ja tuen tai hoidon tarpeesta rakentuu vuorovaikutuksen kuluessa.
Dialoginen asiakastyö perustuu olettamukseen siitä, että vuorovaikutussuhteessa on kaksi osapuolta, jotka yhdessä toteuttavat tilanteen määrittelyn sekä …
Request PDF | Vuorovaikutus. Dialoginen asiakastyö. | Vuorovaikutusosaaminen on sosiaali-ja terveyspalveluissa ammattitaidon keskeinen osa. Dailogisessa vuorovaikutuksessa ymmärrys asiakkaan ...
Asiakaspalvelutyössä vuorovaikutus usein etenee joko asiantuntijavetoisesti tai asiakasvetoisesti, jolloin vaarana on, että molempien näkemykset tai osaaminen ei tule hyödynnetyksi. Dialoginen asiakastyö etenee toisin. Siinä ymmärrys asiakkaan tilanteesta ja tuen tai hoidon tarpeesta rakentuu vuorovaikutuksen kuluessa. Parhaimmillaan tilanteessa syntyy kohtaaminen, jossa molempien ...
Dialoginen asiakastyö etenee toisin. Siinä ymmärrys asiakkaan tilanteesta ja tuen tai hoidon tarpeesta rakentuu vuorovaikutuksen kuluessa. Parhaimmillaan tilanteessa syntyy kohtaaminen, jossa molempien tieto ja ymmärrys kasvavat. Kirja esittelee erilaisten vuorovaikutuksen tyylit ja niihin liittyviä pulmia käytännön esimerkkien avulla.
Vuorovaikutus : dialoginen asiakastyö Kirja Mönkkönen, Kaarina Edita 2007 Oppikirja esittelee erilaisten vuorovaikutusten tyylit ja niihin liittyviä pulmia käytännön esimerkkien avulla.
Vuorovaikutus – dialoginen asiakastyö. Asiakaspalvelutyössä vuorovaikutus usein etenee joko asiantuntijavetoisesti tai asiakasvetoisesti, jolloin vaarana on, että molempien näkemykset tai osaaminen ei tule hyödynnetyksi. Dialoginen asiakastyö etenee toisin. Siinä ymmärrys asiakkaan tilanteesta ja tuen tai hoidon tarpeesta rakentuu ...
Vuorovaikutus : dialoginen asiakastyö. Edita 2007. Saatavana Ellibs-e-kirjakokoelmasta - Available through Ellibs e-book collection. Myös painettuna (ISBN 978-951-37-4924-8). Helsinki : Edita 2007. Internet-yhteys; WWW-selain; lukuohjelma.
Vuorovaikutus : dialoginen asiakastyö. Edita 2007. Saatavana Ellibs-e-kirjakokoelmasta - Available through Ellibs e-book collection. Myös painettuna (ISBN 978-951-37-4924-8). Helsinki : Edita 2007. Internet-yhteys; WWW-selain; lukuohjelma.