Vuorovaikutus : dialoginen asiakastyö. Edita 2007. Saatavana Ellibs-e-kirjakokoelmasta - Available through Ellibs e-book collection. Myös painettuna (ISBN 978-951-37-4924-8). Helsinki : Edita 2007. Internet-yhteys; WWW-selain; lukuohjelma.
Dialoginen asiakastyö perustuu olettamukseen siitä, että vuorovaikutussuhteessa on kaksi osapuolta, jotka yhdessä toteuttavat tilanteen määrittelyn sekä …
Kirjaudu palveluun Itä-Suomen yliopiston Haka-tunnuksilla kirjan lainaamista varten. Osaa kirjoista voi lukea selaimella, osaan tarvitaan Adobe Digital Editions ...
Vuorovaikutus : dialoginen asiakastyö Asiakaspalvelutyössä vuorovaikutus usein etenee joko asiantuntijavetoisesti tai asiakasvetoisesti, jolloin vaarana on, että molempien näkemykset tai osaaminen ei tule hyödynnetyksi. Dialoginen asiakastyö etenee toisin.
Vuorovaikutus : dialoginen asiakastyö Kirja Mönkkönen, Kaarina Edita 2007 Oppikirja esittelee erilaisten vuorovaikutusten tyylit ja niihin liittyviä pulmia käytännön esimerkkien avulla.
Request PDF | Vuorovaikutus. Dialoginen asiakastyö. | Vuorovaikutusosaaminen on sosiaali-ja terveyspalveluissa ammattitaidon keskeinen osa. Dailogisessa vuorovaikutuksessa ymmärrys asiakkaan ...
Dialoginen asiakastyö etenee toisin. Siinä ymmärrys asiakkaan tilanteesta ja tuen tai hoidon tarpeesta rakentuu vuorovaikutuksen kuluessa. Parhaimmillaan tilanteessa syntyy kohtaaminen, jossa molempien tieto ja ymmärrys kasvavat. Kirja esittelee erilaisten vuorovaikutuksen tyylit ja niihin liittyviä pulmia käytännön esimerkkien avulla.
Asiakaspalvelutyössä vuorovaikutus usein etenee joko asiantuntijavetoisesti tai asiakasvetoisesti, jolloin vaarana on, että molempien näkemykset tai osaaminen ei tule hyödynnetyksi. Dialoginen asiakastyö etenee toisin. Siinä ymmärrys asiakkaan tilanteesta ja tuen tai hoidon tarpeesta rakentuu vuorovaikutuksen kuluessa.
Vuorovaikutus – dialoginen asiakastyö. Asiakaspalvelutyössä vuorovaikutus usein etenee joko asiantuntijavetoisesti tai asiakasvetoisesti, jolloin vaarana on, että molempien näkemykset tai osaaminen ei tule hyödynnetyksi. Dialoginen asiakastyö etenee toisin. Siinä ymmärrys asiakkaan tilanteesta ja tuen tai hoidon tarpeesta rakentuu ...
Terkko Navigator is a medical library community for the University of Helsinki and Helsinki University Central Hospital. Personalize your own library of ...
Asiakaspalvelutyössä vuorovaikutus usein etenee joko asiantuntijavetoisesti tai asiakasvetoisesti, jolloin vaarana on, että molempien näkemykset tai osaaminen ei tule hyödynnetyksi. Dialoginen asiakastyö etenee toisin. Siinä ymmärrys asiakkaan tilanteesta ja tuen tai hoidon tarpeesta rakentuu vuorovaikutuksen kuluessa. Parhaimmillaan tilanteessa syntyy kohtaaminen, jossa molempien ...
Vuorovaikutus – dialoginen asiakastyö. Asiakaspalvelutyössä vuorovaikutus usein etenee joko asiantuntijavetoisesti tai asiakasvetoisesti, jolloin vaarana on, että molempien näkemykset tai osaaminen ei tule hyödynnetyksi. Dialoginen asiakastyö etenee toisin. Siinä ymmärrys asiakkaan tilanteesta ja tuen tai hoidon tarpeesta rakentuu ...
Vuorovaikutus : dialoginen asiakastyö. Edita 2007. Saatavana Ellibs-e-kirjakokoelmasta - Available through Ellibs e-book collection. Myös painettuna (ISBN 978-951-37-4924-8). Helsinki : Edita 2007. Internet-yhteys; WWW-selain; lukuohjelma.