sinä etsit:

valtorin asiakastuki

Valtori kannattaisiko hakea - IT-alan työ - Suomi24 ...
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14157002/valtori-kannattaisiko-hakea
1.3.2016 · Varmasti valtorin tavoitteena on pitkällä tähtäimellä luopua vakinaisista henkilöistä, ja siirtyä käyttämään vuokranvälitysfirmojen palveluita. Voiko kumminkaan kiinteä työaika pitää paikkaansa? Eikö nykyään ict alalla kaikkien työaikojen pitäisi olla mahdollisimman joustavaa asiakkaiden tarpeiden mukaan?
Valtori (@Valtori_) | nitter
nitter.net › Valtori_
Näköalapaikalta valtionhallinnon ICT:stä ja sen ympäriltä. Täällä twiittaavat Valtorin viestintä ja asiantuntijat. #palvelukeskus #ICT #valtionhallinto
Valtorin asiakaspäivä 14.10.2021 on Vimeo
vimeo.com › 624465857
Oct 06, 2021 · This is "Valtorin asiakaspäivä 14.10.2021" by Studio Espa2 on Vimeo, the home for high quality videos and the people who love them.
Yhteystiedot - Valtori
https://valtori.fi/yhteystiedot
Asiakastuki. Valtorin asiakastuki palvelee palveluportaalien tukipyyntöjen ja chatin kautta sekä puhelimitse. Asiakkaamme: kun haluat tukea palveluidemme käyttöön tai ilmoittaa häiriöstä: otathan ensisijaisesti yhteyttä Valtorin palveluportaalien TOPin ja Tokan kautta; kiireellisissä asioissa otathan yhteyttä puhelimitse
Valtion tieto- ja viestintätekniikkakeskus Valtori - NET
https://vkazprodwordpressstacc01.blob.core.windows.net › ...
Valtori on tukena ja ICT-palvelut toimivat monipaikkaisen työn kaikissa ... Valtorin asiakastuki siirtää asian käsittelyn Valtorin lähituelle, jos.
Login | www.taila.fi - Taiteen edistämiskeskus
https://www.taike.fi › web › www.taila.fi › login
Taike yhteystiedot Toimipisteiden yhteystiedot ja käytännöt · Henkilöhaku · Palkansaajan neuvontapalvelu (Palkeet) · Valtorin asiakastuki/ICT-tuki. Taila ...
ICT palvelut valtionhallinnolle | Valtori
https://valtori.fi/palvelut
Lisätietoa palveluista voit lukea Valtorin asiakastyötilasta ja Asiakastyötila Joikusta. Asiakastuki on asiakkaidemme apuna Asiakastuki palvelee palveluportaalien tukipyyntöjen ja chatin kautta sekä puhelimitse. Lisätietoa palveluiden käyttäjille Yhteys asiakastukeen, palveluiden käyttöohjeet, häiriötilanteissa toimiminen ja IT-vinkit
Laadukkaat ICT-palvelut säästävät valtiolla ...
https://www.telia.fi/yrityksille/artikkelit/artikkeli/laadukkaat-ict-palvelut...
23.10.2020 · Nyt yli 80 virastoasiakasta saa nämä palvelut Valtorilta, joka pyrkii tuottamaan mahdollisimman paljon yhteisiä ja edullisia palveluita, mutta vastaamaan silti myös organisaatiokohtaisiin tarpeisiin. ”Tuotamme ICT-palveluita itse asiakasorganisaatioille, mutta ostamme osan ratkaisuista myös avaimet käteen -mallilla.
Opinnäytetyöt - Theseus
https://www.theseus.fi › handle › browse
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Valtorin Asiakastuki- ja Käyttövaltuudet-yksiköiden prosessien tehostamisen mahdollisuutta ohjelmistorobotiikan ...
Valtion tieto- ja viestintätekniikkakeskus Valtorin asiakaspäivä ...
https://docplayer.fi › 23864783-Valtion-tieto-ja-viestint...
14 Valtorin asiakasrajapinnan toimintaperiaate Asiakas Loppukäyttäjä Tilaaja, pääkäyttäjä, asiantuntija, nimetty yht.hlö Päättäjä, johto Valtori Asiakastuki ...
Yhteystiedot - Valtori
valtori.fi › yhteystiedot
Valtorin asiakastuki palvelee palveluportaalien tukipyyntöjen ja chatin kautta sekä puhelimitse. Asiakkaamme: kun haluat tukea palveluidemme käyttöön tai ilmoittaa häiriöstä: otathan ensisijaisesti yhteyttä Valtorin palveluportaalien TOPin ja Tokan kautta; kiireellisissä asioissa otathan yhteyttä puhelimitse
Fonecta ja Valtori aloittavat yhteistyön.
https://www.fonecta.fi/b/valtori-ja-fonecta-tuovat-valtionhallintoon-kotimaiset...
Tuotepäällikkö. p. 050 320 4170. vesa.kattilakoski@valtori.fi. Fonecta tarjoaa yrityksille tehokkaat digitaaliset ratkaisut verkosta löytymiseen, markkinointiin sekä parempaan asiakasymmärrykseen. Palveluvalikoima kattaa kaikki ostoprosessin eri vaiheet aina mielenkiinnon herättämisestä ostoon ja sitouttamiseen.
case Valtori - JYX
https://jyx.jyu.fi › handle
Aineisto kerättiin kartoittamalla Valtion tieto- ja viestintätekniikkakeskus Valtorin asiakastuen käyttäjien näkemyksiä toiminnanohjausjärjestelmä TOP:in ...
ICT palvelut valtionhallinnolle | Valtori
valtori.fi › palvelut
Valtion tieto- ja viestintätekniikkakeskus Valtori tuottaa toimialariippumattomat ict-palvelut valtionhallinnolle. Tuotannossa huomioidaan turvallisuuden ja varautumisen erityistarpeet.
Ohjelmistorobotiikan hyödyntäminen Valtorin asiakastuen ...
https://www.finna.fi › theseus_karelia.10024_160712
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Valtorin Asiakastuki- ja Käyttövaltuudet-yksiköiden prosessien tehostamisen mahdollisuutta ohjelmistorobotiikan ...
Ohjelmistorobotiikan hyödyntäminen Valtorin asiakastuen ...
www.theseus.fi › handle › 10024
Ohjelmistorobotiikan hyödyntäminen Valtorin asiakastuen prosesseissa. Tweet Avaa tiedosto
Yhteystiedot | Valtori
https://valtori.fi › yhteystiedot
Asiakkaamme: otathan yhteyttä Valtorin asiakastukeen ensisijaisesti palveluportaalien (TOP ja Tokka) kautta. Kiireellisissä asioissa soita.
Valtori panee johtoryhmänsä uusiksi – tässä 3 ...
https://www.tivi.fi/uutiset/valtori-panee-johtoryhmansa-uusiksi-tassa...
4.11.2021 · Valtion tieto- ja viestintätekniikkakeskus Valtori kertoi hiljattain uudesta strategiastaan, joka kattaa vuodet 2022–2024. Uudistetun strategian toteuttamista varten myös itse organisaatioita muovataan uuteen uskoon – samoin johtoryhmää. • Tilaa tästä Tivin ilmainen uutiskirje sähköpostiisi! Samuli Känsälä Ota yhteyttä Artikkeliin liittyvät aiheet:
Valtion tieto- ja viestintätekniikkakeskus Valtori - Facebook
https://ja-jp.facebook.com › palvelukeskusvaltori
Palvelun käyttö on vaivatonta ja myös kustannustehokasta, kun sinun ei tarvitse soittaa Valtorin asiakastukeen. Esimerkiksi huhti-marraskuun aikana ...
Valtori – Julkaisualusta vaativiin ... - Ambientia
https://www.ambientia.fi/case/valtori-julkaisualusta-vaativiin-viestintatarpeisiin
Lisäksi verkkopalveluiden taustalta löytyy yhteinen, skaalautuva ja turvallinen julkinen pilvialusta: Valtorin asiakasorganisaatioilleen tarjoama yhteinen julkaisualusta YJA. Valtori on Valtion tieto- ja viestintätekniikkakeskus, joka tuottaa valtionhallinnon toimialariippumattomia ICT-palveluja, integraatiopalveluja sekä tieto- ja viestintäteknisiä palveluja.
Ohjelmistorobotiikan hyödyntäminen Valtorin asiakastuen ...
https://www.theseus.fi/handle/10024/160712
Ohjelmistorobotiikan hyödyntäminen Valtorin asiakastuen prosesseissa Hartikainen, Pekka (2019) Tweet Avaa tiedosto. Hartikainen_Pekka_2019_01_28.pdf (1.353Mt) ...
KARELIA-AMMATTIKORKEAKOULU Teknologiaosaamisen …
https://www.theseus.fi/bitstream/handle/10024/160712/Hartikai…
OHJELMISTOROBOTIIKAN HYÖDYNTÄMINEN VALTORIN ASIAKASTUEN PROSESSEISSA Opinnäytetyö Tammikuu 2019 . OPINNÄYTETYÖ Tammikuu 2019 Teknologiaosaamisen johtamisen ... digitalisaatio, asiakastuki, automaatio, ohjelmistorobotiikka, prosessi . THESIS January 2019 Degree Programme in Technology Competence Management Master’s Degree …
Valtion tieto- ja viestintätekniikkakeskus Valtori ja Valtorin ...
https://vm.fi › valtion-tieto-ja-viestintatekniikkakeskus-...
Valtorin asiakkaita ovat kaikki valtionhallinnon virastot ja laitokset. Asiakkaina voivat olla myös valtion liikelaitokset, muut julkisen hallinnon ...
Telia rakentaa valtiolle tulevaisuuden runkoverkon ...
https://www.telia.fi/artikkelit/artikkeli/telia-rakentaa-valtion-tietoliikenneverkon...
14.6.2021 · Valtorin ja Telian yhteistyön tavoitteena on rakentaa valtionhallinnon yhteinen runkoverkkopalvelu, joka on käytettävyydeltään ja luotettavuudeltaan huippuluokkaa. Palvelu takaa Valtorin asiakkaille kustannustehokkaasti palveluiden saatavuuden korotetun ICT-varautumistason mukaisesti oikealle tasolle todennetulla tietoturvalla.