sinä etsit:

tkl asiakaspalvelu

Usein kysyttyä - Nysse, Tampereen seudun joukkoliikenne
https://www.nysse.fi › usein-kysyttya
Lahjakortilla voi maksaa Nyssen lippuja tai tuotteita Nella.fi verkkokaupassa tai asiakaspalvelussa. Ikäryhmäni muuttuu kausilipun voimassaoloaikana. Mitä teen?
Asiakaspalvelu - Nysse, Tampereen seudun joukkoliikenne
https://www.nysse.fi/asiakaspalvelu.html
VerkkoAsiakaspalvelu 03 5656 4700 ma–pe 09.00–12.00 Puhelut ja jonotus ovat maksullisia (mpm/pvm). ma–pe 09.00–16.00 Frenckellinaukio 2 B 33100 Tampere Saapuminen …
Matkakortti - Nysse, Tampereen seudun joukkoliikenne
https://www.nysse.fi › liput-ja-hinnat › matkakortti
Asiakaspalvelusta voi ostaa myös haltijakohtaisen matkakortin, johon ei tallenneta henkilötietoja. Kortille asetetaan ikäryhmä, jonka voi tarvittaessa ...
Matkalla kanssasi - Nysse, Tampereen seudun joukkoliikenne
https://www.nysse.fi
VerkkoLöydä reitti Hae reitti Reittiopas Aikataulut Tapahtumat & juhlapyhät Tulostettavat aikataulut Kertalippu Vuorokausilippu Kausilippu Nella.fi verkkokauppa Monta …
TKL - Tampere
https://www.tampere.fi/tkl/yhteystiedot.html
VerkkoTKL palvelee matkustajia myös monien erilaisten tapahtumien yhteydessä. Suurten matkustajamäärien kuljetukseen sovetuukin hyvin monipuolinen …
Asiakaspalvelu - Nysse, Tampereen seudun joukkoliikenne
https://www.nysse.fi › asiakaspalvelu
Kadonnutta matkakorttiasi voit tiedustella Nyssen asiakaspalvelusta. Muut löytötavarat toimitetaan löytötavaratoimistolle muutaman kerran viikossa.
Palaute - Nysse, Tampereen seudun joukkoliikenne
https://www.nysse.fi/palaute.html
VerkkoKuljetuspalvelua ja kalustoa koskevat palautteet välitetään liikennöitsijälle käsiteltäväksi. Katso myös: Usein kysyttyä Valitse palautteen aihe Matkat ja palvelu Aikataulut ja reitit …
TKL - Tampere
www.tampere.fi › tkl
Siirry silloin alla olevaa kuvaa klikaten Tampereen seudun joukkoliikenteen matkustajille tarkoitettuihin monipuolisiin nettipalveluihin. Näiltä Tampereen Kaupunkiliikenne Liikelaitoksen sivuilta löydät taustatietoa joukkoliikenteen operaattorina toimivasta TKL:stä.
Matkalla kanssasi - Nysse, Tampereen seudun joukkoliikenne
https://www.nysse.fi
Asiakaspalvelu. Puhelin, ikoni. 03 5656 4700 ma–pe 09.00–12.00. Puhelut ja jonotus ovat maksullisia (mpm/pvm). Sijainti, ikoni. ma–pe 09.00–16.00
Kausilippu - Nysse, Tampereen seudun joukkoliikenne
https://www.nysse.fi/liput-ja-hinnat/kausilippu.html
VerkkoKausilipulla voit matkustaa niin paljon kuin haluat Nysse -alueen busseissa, ratikoissa ja junissa . Kausilipulla matkustavalta ei peritä yölisää. Osta 30 tai 360 vuorokauden …
Myyntipisteet - Nysse, Tampereen seudun joukkoliikenne
https://www.nysse.fi › liput-ja-hinnat › myyntipisteet
Asiakaspalvelussa lahjakortin arvoa ei ole rajattu ja koodi annetaan asiakkaalle kuitilla. Lahjakortilla voi maksaa Nyssen lippuja ja tuotteita Nellassa tai ...
Asiakaspalvelu - Nysse, Tampereen seudun joukkoliikenne
www.nysse.fi › asiakaspalvelu
Asiakaspalvelumme sijaitsee Frenckellin palvelupisteellä. Palvelemme arkisin 9.00–16.00, myös puhelimitse. Palautetta voit jättää myös verkkosivuillamme.
Yhteystiedot | Asiakastuki | Telia
www.telia.fi › asiakastuki › yhteystiedot
Asiakaspalvelu auttaa liittymiin, tilauksiin, laskutukseen ja asiakkuuteen liittyvissä kysymyksissä sekä häiriötilanteissa. 020 690 400 (mpm/pvm, myös jonotusajalta) Palveluhinnasto Asiakaspalvelun vastausajat. Muistathan, että ollessasi kirjautuneena Minun Teliaan, tavoitat chat-asiakaspalvelumme 24/7. Voit jättää viestin myös ...
Tietoa Nyssestä - Nysse, Tampereen seudun joukkoliikenne
https://www.nysse.fi › tietoa
... suunnittelu ja hallinta, viestintä- ja markkinointi sekä asiakaspalvelu. ... Tampereen kaupunkiliikenne, TKL › Bussilinjat 2, 6, 7, 8, 12, 17, 28, 33, ...
Palaute - Nysse, Tampereen seudun joukkoliikenne
https://www.nysse.fi › palaute
Asiakaspalvelu. Puhelin, ikoni. 03 5656 4700 ma–pe 09.00–12.00. Puhelut ja jonotus ovat maksullisia (mpm/pvm). Sijainti, ikoni. ma–pe 09.00–16.00
TKL - Tampere
https://www.tampere.fi/tkl
VerkkoSiirry silloin alla olevaa kuvaa klikaten Tampereen seudun joukkoliikenteen matkustajille tarkoitettuihin monipuolisiin nettipalveluihin. Näiltä Tampereen Kaupunkiliikenne …
Nella Nettilatauspalvelu
https://nella.tampere.fi
Kirjaudu. Unohtuiko salasana? Rekisteröidy ja luo käyttäjätunnus. Käyttöohjeet · Nyssen maksujärjestelmän ja asiakaspalvelun rekisteriselosteet · Nella.fi:n ...
Myyntipisteet - Nysse, Tampereen seudun joukkoliikenne
https://www.nysse.fi/liput-ja-hinnat/myyntipisteet.html
VerkkoJos et voi asioida verkossa, osta matkakortti asiakaspalvelusta. Nella.fi käyttöohje Matkakorttien lataus ja ennakkokertaliput R-kioskit Tampere (ei Lapinniemi), …
Palaute - Nysse, Tampereen seudun joukkoliikenne
www.nysse.fi › palaute
Palaute - Nysse, Tampereen seudun joukkoliikenne. Mis­sä on­nis­tuim­me? Mis­sä meni pie­leen? Kehitämme joukkoliikennettä seudun asukkaita kuunnellen sekä tulevaisuuden tarpeita ennakoiden. Otamme mielellämme vastaan kehitysideoita ja ajatuksia palvelustamme. Yksittäisiä tilanteita koskeviin palautteisiin vastaamme vain ...
Aikataulut ja reitit - Palaute - Nysse
https://www.nysse.fi › palaute › aikataulut-ja-reitit
Asiakaspalvelu. Puhelin, ikoni. 03 5656 4700 ma–pe 09.00–12.00. Puhelut ja jonotus ovat maksullisia (mpm/pvm). Sijainti, ikoni. ma–pe 09.00–16.00
TKL - Tampere
www.tampere.fi › tkl › yhteystiedot
TKL palvelee matkustajia myös monien erilaisten tapahtumien yhteydessä. Suurten matkustajamäärien kuljetukseen sovetuukin hyvin monipuolinen kaupunkiliikennekalustomme. Tapahtumankuljetuksien osalta suunnittelusta ja niiden koordinoinnista vastaa pääsääntöisesti Tampereen joukkoliikenne.
Mitä on hyvä asiakaspalvelu? - Salesforce Blog Suomi
www.salesforce.com › fi › blog
Asiakaspalvelu nähdäänkin monessa yrityksessä liikevaihdon kasvattajana ja kriittisenä toimintona etenkin, kun halutaan parantaa asiakaspitoa ja -uskollisuutta. Näin ollen myös asiakaspalvelutiimit etsivät uusia tapoja määritellä ja mitata menestymistään.