sinä etsit:

telia palautukset

Telia Rahoituksen laskut | Asiakastuki | Telia
www.telia.fi › asiakastuki › laskutus-ja-asiakkuus
Saadaksesi laskut sähköpostitse, sinun pitää ensin vahvistaa sähköpostiosoitteesi. Kirjaudu Telia Financen asiakasportaaliin pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Klikkaa Telia Rahoituksen asiakasportaalissa ylävalikon kohtaa Henkilötiedot. Lisää siellä sähköpostisi sille varattuun kenttään ja klikkaa Tallenna.
Tilauksen peruminen | Asiakastuki | Telia
www.telia.fi › asiakastuki › laskutus-ja-asiakkuus
Liittymän tai palvelun tilauksen peruuttaminen onnistuu näppärästi sähköisellä peruutuslomakkeella. Jos 14 päivän peruuttamisoikeus on jo mennyt umpeen, tutustu irtisanomisohjeisiin: Puhelinliittymän tai mobiilinetin irtisanominen Laajakaistan irtisanominen Telia TV -palvelun ja kanavapakettien irtisanominen Palveluiden irtisanominen
Laitteen palauttaminen | Asiakastuki - Telia
https://www.telia.fi › asiakastuki › laskutus-ja-asiakkuus
Teemme palautuksen samalla maksutavalla, jota käytit tuotetta ostaessasi, ellet ole nimenomaisesti suostunut muuhun. Maksusuoritus palautetaan niin ...
Telia ja laitteiden palautukset - Telia Yhteisö
https://yhteiso.telia.fi › td-p
Telia ei tarjoa palautusoikeutta liikkestä ostetuille tuotteille. Itse ostin lapselle kolme kuukautta hukassa olleen puhelimen tilalle uuden ...
Telia
https://www.telia.fi
VerkkoC More + Netflix Tupla. C More + Netflix Tupla tarjoaa ainutlaatuisen kattauksen sisältöä kahdesta suositusta suoratoistopalvelusta. Liittymäasiakkaille. 16,95 €/KK. Saatavilla …
Muutoksia Telian inet.fi sähköpostipalveluun | Telia Yhteisö
https://yhteiso.telia.fi/telian-ja-toimialan-uutiset-104/muutoksia-t...
Hyvä uutinen on sähköpostipalvelun jatkuminen. M ainoksettomuudesta ja siitä ettei tietoja kerätä sopi ehkä odottaakin, ettei maksuttomana tule säilymään. …
Perumisilmoitus | Asiakastuki - Telia
https://www.telia.fi › asiakastuki › lomakkeet › perumi...
Tällä lomakkeella voit peruuttaa 14 vuorokauden sisällä verkossa tai puhelimitse tekemäsi tilauksen liittymästä tai palvelusta. Jos haluat palauttaa ostamasi ...
Nettikaupasta tilatun tuotteen palautus - Telia Yhteisö
https://yhteiso.telia.fi › nettikaupasta-tilatun-tuotteen-p...
Palautus tulee tehdä 14vrk sisällä paketin vastaanottamisesta. Kaupat tai pisteet eivät ota verkkokaupan palautuksia vastaan, vaan palautus ...
Viallisen tuotteen palautus, ei palautuslomaketta - Telia Yhteisö
https://yhteiso.telia.fi › td-p
Hei, Tilasin viime viikolla nettikaupasta kuulokkeet, jotka totesin pian viallisiksi. Kuulokkeiden mukana tuli ainoastaan lähete ja ...
Telia liittymät - Katso parhaat tarjoukset ...
www.liittymätarjoukset.fi › telia-liittymat
Lähes jokainen Telia liittymät valikoimassa oleva mobiililaajakaista on varustettu rajattomalla ominaisuudella ja tarjousjaksolla uusille asiakkaille. Mikäli liittymän kuukausimaksu on tavallisesti esimerkiksi 24,90€, saattaa sen kuukausimaksu olla uusille asiakkaille 12-24 kuukauden ajan esimerkiksi vain 19,90€.
Laitteen palauttaminen | Asiakastuki
https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/palauttaminen
VerkkoTuotteen palauttaminen. Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille. Siirry yritysasiakkaiden ohjeisiin. Verkkokaupan ja itsepalvelukanavien kautta tilatuilla käyttämättömillä tuotteilla ja palveluilla on yleensä 14 päivän palautusoikeus, ellei toisin mainita. Tämä ohje koskee …
Vanhan laitteen / Vuokralaitteiden palautus | Telia Yhteisö
https://yhteiso.telia.fi/telian-asiakkuuteen-liittyvaet-keskustelut-25/...
VerkkoVanhan laitteen / Vuokralaitteiden palautus. Käytössä kuitu/vdsl2 yhteys jossa Telian vuokra modeemi. Sain tilalle uudemman laitteen. Kysymys kuuluu minne palautan …
Telia ja laitteiden palautukset | Telia Yhteisö
yhteiso.telia.fi › telian-asiakkuuteen-liittyvaet
Telia ei tarjoa palautusoikeutta liikkestä ostetuille tuotteille. Itse ostin lapselle kolme kuukautta hukassa olleen puhelimen tilalle uuden joululahjaksi. Kaksi päivää myöhemmin perusteellisen joulusiivouksen yhteydessä se kuitenkin löytyi täysin omituisesta paikasta, joten ajattelin palauttaa puhelimen. Ei onnistu.
Laitteen palauttaminen | Asiakastuki | Telia
www.telia.fi › asiakastuki › laskutus-ja-asiakkuus
Peruuta ensin liittymän/palvelun tilaus täyttämällä sähköinen peruutuslomake tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Lue lisää tilauksen peruuttamisesta Laite on vietävä Postiin kuluttajansuojalain mukaisesti viimeistään 14 päivän kuluttua siitä, kun olet täyttänyt peruutuslomakkeen.
Tilauksen peruminen | Asiakastuki | Telia
https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/tilauksen-peruminen
VerkkoPalveluiden irtisanominen. Liittymien ja palveluiden peruuttamisoikeus. Sinulla on oikeus peruuttaa sopimus syytä ilmoittamatta 14 päivän kuluessa sopimuksen tekemisestä. …
Tilauksen seuranta | Asiakastuki | Telia
https://www.telia.fi/asiakastuki/tilauksen-seuranta
VerkkoKäyttäjätunnuksella Pankkitunnuksilla. Liittymän omistajana kirjaudut sisään Telia-tunnuksella, muussa tapauksessa puhelinnumerolla ja salasanalla*. *Lähetä …
Telia Rahoituksen laskut | Asiakastuki
https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/rahoituksen-laskut
VerkkoTelia Rahoituksen laskujen lähettäjä on Telia Finance Finland. Tästä ohjeesta löydät Telia Rahoituksen laskutukseen liittyviä usein kysyttyjä kysymyksiä vastauksineen. Katso …
Pidennetty palautusoikeus | Kauppa - Telia
https://www.telia.fi › kauppa › pidennetty-palautusoik...
Voit hyödyntää joulunajan pidennettyä palautusoikeutta, mikäli käytössäsi on vähintään yksi voimassaoleva Telian liittymätuote. Katso tarkat ehdot.
Vanhan laitteen / Vuokralaitteiden palautus | Telia Yhteisö
yhteiso.telia.fi › telian-asiakkuuteen-liittyvaet
Vanhan laitteen / Vuokralaitteiden palautus. Käytössä kuitu/vdsl2 yhteys jossa Telian vuokra modeemi. Sain tilalle uudemman laitteen. Kysymys kuuluu minne palautan vanhan laitteen ? Netissä on monen kirjavia ohjeita ja jopa täällä palstalla. Tarvitsen ajantasaiset palautusohjeet ja osoitteen minne laite lähetetään.
Yhteystiedot | Asiakastuki | Telia
https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot
VerkkoMinun Telia. Minun Teliassa maksat laskut helposti, hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi, löydät puk-koodin, teet vikailmoituksen ja keskustelet asiakaspalvelun kanssa. …
Valtuuttaminen ja valtakirjan toimittaminen | Asiakastuki
https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/valtuuttaminen
VerkkoValtuuttaminen ja valtakirjan toimittaminen. Kuluttaja-asiakas voi valtuuttaa toisen henkilön hoitamaan liittymä- ja palveluasioitansa puolestaan. Asiakas voi antaa …
Laitteen palautus | Telia Yhteisö
https://yhteiso.telia.fi › laitteen-palautus-889
Hei @Jannahanna ja tervetuloa Telian yhteisöön! Kyllä pitäisi käsittääkseni riittää kun palautat palautuslomakkeen täytettynä laitteen ...
Laitteen palautus sopimuksen päättymisen jälkeen.
https://yhteiso.telia.fi › Telia-TV-keskustelut › td-p
Haluaisin vastauksen kysymykseen: Mitä telia tekee vanhoilla laitteilla? Esim. elisalla laitteita ei tarvii palauttaa. Olen kyllä tyytyväinen ...
Palvelulaitteen palauttaminen | Asiakastuki | Telia yrityksille
https://www.telia.fi › yrityksille › asiakastuki › laitteet
Valitse Palautus ja klikkaa Vahvista valinta. Valitse Hyväksyn palautuksen ehdot ja klikkaa Vahvista ja lataa tulostettava liite. Klikkaa Lataa palautuslomake ...
Telia ja laitteiden palautukset | Telia Yhteisö
https://yhteiso.telia.fi/telian-asiakkuuteen-liittyvaet-keskustelut-25/telia-ja...
VerkkoTelia ja laitteiden palautukset. Varoituksen sana kaikille, jotka ostatte joululahjaksi jotain Telian liikkeestä. Telia ei tarjoa palautusoikeutta liikkestä ostetuille tuotteille. Itse …
Telia Kaupasta ostetun puhelimen palautusoikeus
https://yhteiso.telia.fi › telia-kaupasta-ostetun-puhelim...
Käsittääkseni kuluttajaviranomaisten tulkinta on , että etäkaupan asiakkaalla on oikeus avata paketti ja tutustua tilattuun laitteeseen ...