Palaute - S-kuluttajaneuvonta
s-kuluttajaneuvonta.fi › palauteAutamme mielellämme S-ryhmän omia tuotemerkkejä Kotimaista, Rainbow, Xtra, Makula, Herkku, Änglamark, Amarillo ja Rosso, sekä S-ryhmän oman maahantuonnin tuotteita koskevissa kysymyksissä ja palautteissa. Voit olla meihin yhteydessä oheisella palautelomakkeella tai soittaa S-Kuluttajaneuvontaan 0800 97322 arkisin klo 9-13. Puhelu on maksuton.
Asiakaspalvelu | S-Pankki
www.s-pankki.fi › fi › asiakaspalveluAsiakaspalvelumme tavoitat verkkopankin chatissa, lähettämällä viestin verkkopankissa tai S-mobiilissa, puhelimitse, asiakaspalvelupisteistä sekä sosiaalisesta mediasta. Asiakaspalvelussamme aamun ensimmäiset tunnit ovat yleensä ruuhkaisimpia, joten suosittelemme soittamista esimerkiksi iltapäivällä.
S-kanava
asiakaspalaute.s-kanava.fi › palauteS-kanava. Asiakasomistajuus, S-Etukortti ja BonusYhteishyvä-lehti, yhteishyva.fiPankkipalvelut (S-Pankki)Kotimaista, Rainbow, Xtra, Makula ja Herkku -tuotteetYleinen palaute S-ryhmälleVerkkokauppa, myymälä, ravintola, hotelli tai palvelu, jota asiani koskee: Butcher & Banker Grill it!
S-kanava - S-Pankki asiakkaat
asiakaspalaute.s-kanava.fi › palaute › ketjutS-kanava - S-Pankki asiakkaat. Ole hyvä ja valitse alla olevasta listauksesta yhteydenottoasi koskeva aihealue ja klikkaa Jatka. Seuraavalla sivulla voit kirjoittaa yhteydenottosi tai mikäli yhteydenottosi koskee tiettyä toimipaikkaa, kohdistaa sen tarkemmin suoraan toimipaikalle. Puhelinpalvelu. Verkkopankki. Palvelu S-Pankki pisteellä.