Asiakasomistajuus - Osuuskauppa KPO
https://osuuskauppakpo.fi/asiakasomistajuusOsuuskauppa KPO:n tehtävä ja toiminnan tarkoitus on tuottaa etuja ja palveluja asiakasomistajilleen. Asiakasomistajan roolina on nauttia hyvistä eduista ja palveluista, joista saa hyötyä joka päivä. S-Etukortti on merkki asiakasomistajuudesta ja avain Bonukseen sekä muihin mahtaviin asiakasomistajaetuihin. KPO tarjoaa asiakasomistajilleen paljon erilaisia etuja ja …
S-mobiili | S-kanava
www.s-kanava.fi › asiakasomistajuus › palvelutS-mobiili on täyden palvelun pankki. S-Pankin päivittäiset pankkipalvelut, säästäminen ja sijoittaminen hoituvat helposti S-mobiilissa. Lue lisää S-mobiilin pankkipalveluista >> Näin otat S-mobiilin käyttöön . Saat pankin palvelut käyttöösi koska tahansa S-Pankin verkkopankkitunnuksilla.
Etusivu | S-kanava
www.s-kanava.fiS-ryhmän tavoite on kunnianhimoisempi: olemme hiilinegatiivinen jo vuonna 2025, eli poistamme hiiltä enemmän ilmakehästä kuin sitä tuotamme. Asiakasomistajuus tekee tällaiset päätökset mahdolliseksi, sillä kun yrityksen tuotto ei mene ulkopuolisille, meillä on varaa investoida hyvään.
Asiakaspalvelu | S-Pankki
https://www.s-pankki.fi/fi/asiakaspalveluS-Pankki Private -palvelut sopivat asiakkaille, joilla on varainhoidossa yli 300 000 euroa. ... Osuuskaupan asiakasomistajuus . Osuuskaupan asiakasomistajuuteen, asiakastietoihin, Bonukseen ja esimerkiksi lahjakortteihin liittyvissä asioissa sinua palvelevat S-ryhmän asiakaspalvelupisteet ja s-kanava.fi.