S-kanava
https://asiakaspalaute.s-kanava.fi/palauteAsiakasomistajuus, S-Etukortti ja Bonus Yhteishyvä-lehti, yhteishyva.fi Pankkipalvelut (S-Pankki) Kotimaista, Rainbow, Xtra, Makula ja Herkku -tuotteet Yleinen palaute S-ryhmälle Verkkokauppa, myymälä, ravintola, hotelli tai palvelu, jota asiani koskee:
Tervetuloa S-Pankkiin! | Täyden palvelun pankki
www.s-pankki.fi › fi › asiakaspalveluPystyt tarkistamaan Bonustietosi verkkopankin etusivulla, kun olet sallinut Bonustietojen näyttämisen verkkopankissa. Tarkemmat Bonustietosi voit tarkistaa ja S-mobiilissa Oma kauppa -osiossa tai Omalla S-kanavalla. Omalle S-kanavalle pääset siirtymään suoraan verkkopankistasi: Oma S-kanava Bonus ja ostot KYLLÄ – Siirry Omalle S-kanavalle
Etusivu - S-kanava
www.s-kanava.fiS-ryhmässä asiakas on omistaja, eli S olet sinä. Asiakasomistajana nautit S-ryhmän ja sen kumppaneiden monipuolisesta palveluvalikoimasta ja rahanarvoisista eduista.
Miten voin seurata Bonuksen kertymistä? - S-kanava.fi
www.s-kanava.fi › web › sBonustiedot voit myös tarkistaa asiakasomistajan omasta verkkopalvelusta Omalta S-kanavalta. Bonustiedot löydät myös kirjautumalla seuraaviin S-ryhmän palveluihin: verkkokaupat (Sokos, Prisma ja Kodin Terra), sokoshotels.fi, Yhteishyvä.fi sekä abcasemat.fi. Myös S-Pankin verkkopankin kautta pääset Omalle S-kanavalle tarkastelemaan bonustietojasi.
UKK - S-kanava
www.s-kanava.fi › bonustiedotUKK - S-kanava ASIAKASTIEDOT HENKILÖKOHTAISET DIGIPALVELUT BONUSKUMPPANIT BONUS JA MUUT RAHANA MAKSETTAVAT EDUT ASIAKASOMISTAJAKSI LIITTYMINEN YHTEISHYVÄ-LEHTI MAKSAMINEN S-ETUKORTTI JA S-TILI ASIAKASTIEDOT OMIEN TIETOJEN HALLINTA Miksi sähköpostiosoite tulee vahvistaa?