Asiakas- ja potilasturvallisuuskeskus
asiakasjapotilasturvallisuuskeskus.fiJun 1, 2023 · Koordinoimme asiakas- ja potilasturvallisuuden kehittämistä, suunnittelua, seurantaa ja arviointia. Tuotamme ja julkaisemme työkaluja – esimerkiksi kuvauksia, toimintamalleja ja tarkistuslistoja – hyvinvointialueille, ammattilaisille, asiakkaille ja potilaille. Teemme yhteistyötä avoimesti tietoa ja tuloksia jakaen.
Vaaratapahtumista ilmoittaminen on tärkeää - Tehy-lehti
www.tehylehti.fi › fi › tyoelamaJun 22, 2020 · Potilasturvallisuusvastaava kokoaa ilmoitukset ja ne käydään läpi esimiehen kanssa seuraavassa mahdollisessa työpaikkakokouksessa. Tarkoituksena on miettiä yhdessä, miten työyksikön toimintatapaa pitää muuttaa, ettei vastaavaa vaaratilannetta pääsisi enää syntymään. Asiantuntijana Tehyn työympäristöasiantuntija Kaija Ojanperä.
Lapha.fi
lapha.fi › asiakkaan-ja-potilaan-turvallisuusPotilasturvallisuusilmoitus. Potilasturvallisuusilmoituslomake mahdollistaa potilas- ja asiakasturvallisuuden vaaratapahtumien ilmoittamisen. Sähköinen lomake on tarkoitettu potilaiden, asiakkaiden ja läheisten käyttöön. Lomakkeen kautta lähetetyt ilmoitukset menevät esihenkilöiden käsiteltäviksi. Täytä lomake:
HaiPro – Potilas- ja asiakasturvallisuutta vaarantavien ...
awanic.fi › haipro2020-2022 2010-2019 2006-2009 Ohjausryhmä HaiPro-raportointia kehitetään vuorovaikutuksessa sosiaali- ja terveysministeriön potilasturvallisuuden kehittämistoimien kanssa. HaiPron ohjausryhmä pyrkii siihen, että HaiPro vastaa mahdollisimman hyvin sosiaali- ja terveydenhuollon potilasturvallisuustapahtumien raportointitarpeisiin.