sinä etsit:

postnord asiakaspalvelu

Yhteystiedot - Posti
https://www.posti.com/yhteystiedot
Postin asiakaspalvelu Yrityksille. Pakettiasiat 0200 77000 Maanantai–perjantai 8–20 Lauantai–sunnuntai 9–16. Kirje- ja lehtiasiat 0200 77000 Maanantai–perjantai 9–16 (pvm/mpm, jonotus on maksullista) Rahtiasiat 0100 3311 Maanantai–perjantai 8–16 (pvm/mpm, jonotus on maksullista) Ota yhteyttä. Henkilöasiakkaille. Pakettiasiat ...
Ohjevideoita | PostNord
https://www.postnord.fi › sahkoinen-asiointi › oppaat
Videomuotoisia ohjeita arkeasi helpottamaan. Asiakasportaali. Asiakasportaaliin ...
Sovi uusi toimitus | PostNord
https://www.postnord.fi › sahkoinen-asiointi › sovi-uusi...
Uudelleentoimituksen sopiminen verkossa on tällä hetkellä pois käytöstä.
Asiakaspalvelu | PostNord
https://www.postnord.fi/asiakaspalvelu
Puhelin 010 572 8333. Yritysnumeron puhelu- ja jonotushinnat: Kiinteästä verkosta 8,35 snt/puh + 7,02 snt/min. Matkapuhelimesta 8,35 snt/puh + 17,17 snt/min. Palvelemme puhelimitse arkisin klo 7–18. Sähköposti yritykset.fi@postnord.com. Palvelemme sähköpostitse arkisin klo 7–20.
Yhteydenotto | PostNord
https://www.postnord.fi › yhteydenotto
Oletko henkilöasiakas tai haet tietoa saapuvasta paketistasi? Otathan siinä tapauksessa yhteyttä asiakaspalveluumme. Tietoja PostNordin henkilötietojen ...
Asiakaspalvelu | PostNord
www.postnord.fi › asiakaspalvelu
Puhelin 010 572 8333. Yritysnumeron puhelu- ja jonotushinnat: Kiinteästä verkosta 8,35 snt/puh + 7,02 snt/min. Matkapuhelimesta 8,35 snt/puh + 17,17 snt/min. Palvelemme puhelimitse arkisin klo 7–18. Sähköposti yritykset.fi@postnord.com. Palvelemme sähköpostitse arkisin klo 7–20.
Asiakaspalvelu | PostNord
https://fi-integration.postnord.com/asiakaspalvelu
Puhelin 010 572 8333. Yritysnumeron puhelu- ja jonotushinnat: Kiinteästä verkosta 8,35 snt/puh + 7,02 snt/min. Matkapuhelimesta 8,35 snt/puh + 17,17 snt/min. Avoinna arkisin klo 7-18. Sähköposti yritykset.fi@postnord.com. Avoinna arkisin klo 7-20. Ilmoitetut puheluhinnat koskevat suomalaisesta liittymästä kotimaassa soitettuja puheluita.
Kaksi uutta palvelukanavaa asiakkaiden käyttöön | PostNord
https://www.postnord.fi › ajankohtaista › tiedotteet › ka...
Sosiaalinen media on tärkeä osa ihmisten arkea, joten se on luonteva paikka myös asiakaspalvelulle, PostNordin asiakaspalvelupäällikkö Katarina Kangas sanoo ...
Palautukset hallintaan! | PostNord
https://fi-integration.postnord.com/asiakaspalvelu/sahkoinen-asiointi/oppaat/palautukset
Palautusten määrä vaihtelee suuresti tuoteryhmittäin ja maittain, mutta ne ovat eittämättä olennainen ongelma useimmille pohjoismaisille verkkokaupoille.
Arvostelut PostNord Oy | Lue asiakkaiden arvosteluja ...
https://fi.trustpilot.com/review/postnord.fi
Lähettäjältäkin ihmeteltiin, että miten PostNord voi hävittää lähetyksen yhteystiedot vieläpä oltuaan yhteydessä minuun. Toisella yhteydenottokerralla kärsimättömän kuuloinen asiakaspalvelu: - ei osannut sanoa miten oli mahdollista että minuun oltiin yhteydessä ennen paketin saapumista, ...
Kadonneet, vahingoittuneet tai myöhässä saapuvat lähetykset
https://www.postnord.fi › vastaanota › kadonneet-vahin...
PostNordin asiakaspalvelu on pääasiallinen kanava palautteen antamiseen. Voit ottaa yhteyttä puhelimitse, sähköpostitse tai Facebookin ja Twitterin kautta.
Asiakaspalvelu | PostNord
fi-integration.postnord.com › asiakaspalvelu
Puhelin 010 572 8333. Yritysnumeron puhelu- ja jonotushinnat: Kiinteästä verkosta 8,35 snt/puh + 7,02 snt/min. Matkapuhelimesta 8,35 snt/puh + 17,17 snt/min. Avoinna arkisin klo 7-18. Sähköposti yritykset.fi@postnord.com. Avoinna arkisin klo 7-20. Ilmoitetut puheluhinnat koskevat suomalaisesta liittymästä kotimaassa soitettuja puheluita.
Tietoa PostNordin toimittamien lähetysten vastaanottamisesta
https://www.postnord.fi › vastaanota
Lähetysten vastaanotto · Paketin nouto noutopisteestä tai automaatista · Paketti kotiin kuljetettuna · Kadonneet, vahingoittuneet tai myöhässä saapuvat lähetykset.
Ota yhteyttä - Asiakastuki - Posti
https://www.posti.fi/fi/asiakastuki/ota-yhteytta
Ota yhteyttä. Asiakastuki. Ota yhteyttä. Henkilöasiakas. Puhelin. Pakettiasiat ja OmaPosti. 0100 5577. Maanantai - perjantai 8 - 20 Lauantai - sunnuntai 9 - …
Kun lähetyksesi katoaa, vahingoittuu tai saapuu ... - PostNord
www.postnord.fi › vastaanota › kadonneet
Jos PostNord on tehnyt mielestäsi virheen, kannustamme sinua antamaan palautetta, jotta voimme selvittää, mikä meni vikaan. Tämä auttaa meitä välttämään saman virheen tulevaisuudessa sekä tekemään parempaa työtä. PostNordin asiakaspalvelu on pääasiallinen kanava palautteen antamiseen. Voit ottaa yhteyttä puhelimitse ...
Asiakaspalvelu | PostNord
https://www.postnord.fi › asiakaspalvelu
HUOM! Lähetäthän viestin vain yhden kerran ja vain yhdessä kanavassa, näin helpotat asiakasviestien käsittelyä ja estät palvelukanavien ruuhkautumisen.
PostNord | PostNord
www.postnord.fi
PostNord-mobiilisovellus. Enää sinun ei tarvitse ihmetellä, milloin pakettisi saapuu tai missä se kulkee. Sovelluksessamme pakettien seuraaminen on helppoa. Voit tarkistaa nopeasti, missä paketti parhaillaan on matkalla ja milloin voit odottaa sen saapuvan perille.
Toimipisteet ja terminaalit | PostNord
https://www.postnord.fi/asiakaspalvelu/toimipisteet-ja-terminaalit
Asiakaspalvelu. Asiakaspalvelun yhteystiedot. Toimipisteet Pääkonttori (Huom. ei tavaranoutoja) PostNord Oy Workery West Firdonkatu 2 T 81, 00520 Helsinki. Terminaalit ja varastot. Huom. nouto sovittava etukäteen asiakaspalvelussa. Vantaa, terminaali ja varasto. Osumakuja 1-3, 01530 Vantaa. Pirkkala, terminaali ja varasto. Kurikantie 202 ...