Asiakas- ja palveluohjaus viitoittaa polun palveluihin
stm.fi › - › asiakas-ja-palveluohjaus-viitoittaaOct 4, 2019 · Pohjois-Karjalassa on kehitetty maakunnallista asiakas- ja palveluohjauksen toimintamallia. Tavoitteena on palvelujen yhteensovittaminen niin, että asiakkaan palveluketjusta muodostuu saumaton kokonaisuus. Siun soten toimintamallia on työstetty yhteiskehittämisen työpajoissa. Lähtökohtana on, että asiakas- ja palveluohjaus on asiakaslähtöistä yhden luukun toimintaa, jossa asiakas kokee tulleensa aidosti kuulluksi.
Palveluohjaus – Wikipedia
fi.wikipedia.org › wiki › PalveluohjausPalveluohjaus. Yhteiskunnan rakennemuutos on monin tavoin koetellut kaikkein vaikeimmassa elämäntilanteessa olevia kansalaisia. Sosiaali- ja terveydenhuollon suuremmat palveluyksiköt, erikoistuminen, palveluiden monituottajajärjestelmät, suoritekeskeinen ajattelu sekä taloudelliset säästöt ovat johtaneet siihen, että palveluiden toteuttamisesta on muodostunut asiakkaan kohtaamista tärkeämpi tekijä.
Palveluohjaus – Wikipedia
https://fi.wikipedia.org/wiki/PalveluohjausPalveluohjaus. Yhteiskunnan rakennemuutos on monin tavoin koetellut kaikkein vaikeimmassa elämäntilanteessa olevia kansalaisia. Sosiaali- ja terveydenhuollon suuremmat palveluyksiköt, erikoistuminen, palveluiden monituottajajärjestelmät, suoritekeskeinen ajattelu sekä taloudelliset säästöt ovat johtaneet siihen, että palveluiden toteuttamisesta on muodostunut asiakkaan kohtaamista tärkeämpi tekijä. Tästä kehityksestä ovat suhteellisesti hyötyneet hyvän toimintakyv…
Suomen palveluohjausyhdistys ry
www.palveluohjaus.fiOct 17, 2022 · Suomen palveluohjausyhdistys SPO ry:n (Personligt ombud I Finland rf.) tarkoituksena on edistää ja kehittää sosiaali- ja terveysalalla tehtävää palveluohjausta sekä tehdä palveluohjaus työmuotona näkyväksi. Tavoitteena on luoda yhteistä ymmärrystä palveluohjauksen sisällöstä vaikeassa elämäntilanteessa olevien asiakkaiden tukemisessa.
Palveluohjaus - Julkari
www.julkari.fi › bitstream › handlePalveluohjaus on kuntakentällä tapahtuvaa toimintaa, joka tulisi ottaa huomioon tässä palvelu-rakenneuudistuksessa. 1.2 Mitä palveluohjaus on? Nykykäsityksen mukaan palveluohjauksen tärkeimpiä elementtejä ovat asiakkaan ja palveluoh-jaajan todellinen, aito kohtaaminen ja luottamuksellinen suhde (Suominen & Tuominen 2007).