Nordea Asiakaspalvelu | Nordea
www.nordea.fi › henkiloasiakkaat › tukiNordea Asiakaspalvelu palvelee ma-pe klo 8-20 ja la-su klo 9-17. Tunnistaudu aina soittaessasi. Nopein tapa soittaa on mobiilipankin ”Ota yhteyttä” –välilehden painiketta hyödyntäen. Viikonloppuisin palvelemme sinua päivittäispalveluasioissa, arkisin myös lainoihin, säästämiseen ja sijoittamiseen liittyen.
Sisäänkirjautuminen - Nordean verkkopankki
https://solo1.nordea.fi/nsp/login26.12.2021 · Uusi verkkopankki muotoutuu käyttämäsi laitteen mukaan, ja toimii kätevästi niin tietokoneella kuin tabletilla. Kirjautuminen uuteen verkkopankkiin tapahtuu turvallisesti joko Nordea ID -sovelluksella tai tunnuslukulaitteella, tunnuslukukortti ei käy. Jos sinulla ei ole Nordea ID -sovellusta tai tunnuslukulaitetta käytössäsi, voit ...
Asiointi Nordeassa | Nordea
www.nordea.fi › henkiloasiakkaat › tukiAjanvaraus konttoriin. Asioita, joita varten tarvitset ajanvarauksen konttoriin: E-palveluiden avaaminen (uudet pankkitunnukset ja e-tunniste). Tallelokeroasiointi. Haluat Nordean asiakkaaksi, eikä sinulla ole toisen pankin tunnuksia. Jos sinulla on toisen pankin tunnukset, voit avata asiakkuuden Tule asiakkaaksi-palvelussa.