Nordea Asiakaspalvelu | Nordea
www.nordea.fi › tuki › asiakaspalveluNordea Asiakaspalvelu palvelee ma-pe klo 8-20 ja la-su klo 9-17. Tunnistaudu aina soittaessasi. Nopein tapa soittaa on mobiilipankin ”Ota yhteyttä” –välilehden painiketta hyödyntäen. Viikonloppuisin palvelemme sinua päivittäispalveluasioissa, arkisin myös lainoihin, säästämiseen ja sijoittamiseen liittyen.
Asiointi Nordeassa | Nordea
www.nordea.fi › henkiloasiakkaat › tukiHenkilöasiakkaat Asiointi Nordeassa Asiointi Nordeassa Pankkiasioiden hoitaminen onnistuu helpoiten puhelimitse tai mobiili- ja verkkopankissa. Jotkut asiat voivat vaatia konttorissa käyntiä. Näissä asioissa palvelemme kaikissa konttoreissa ajanvarauksella. Kassapalvelut toimivat niitä normaalistikin tarjoavissa konttoreissa. Monta tapaa asioida
Usein kysyttyä | Nordea
www.nordea.fi › henkiloasiakkaat › tukiAvaa mobiilipankki ja valitse kohta ”Profiili” ja muokkaa yhteystiedot. Mobiilipankissa oleva numerosi varmistuu Nordean tietoon. Mikäli et voi kirjautua mobiilipankkiin, eikä sinulla ole varmennettua puhelinnumeroa, voit varmentaa numerosi soittamalla Nordea Asiakaspalveluun 0200 3000 (pvm/mpm) arkisin klo 8-20 ja viikonloppuisin klo 10-16.
Asiakaspalvelu | S-Pankki
https://www.s-pankki.fi/fi/asiakaspalvelu3.1.2022 · Asiakaspalvelu, puhelinpalvelu. puh. 010 76 5800. ma–to kello 9–20, pe 9–18. (Säästäminen, sijoittaminen ja vakuudelliset lainat ma–pe kello 9–18) Opastamme mielellämme päivittäisissä pankkiasioissa. Tarvitset soittaessasi aina verkkopankkitunnuksia tai …
Nordean verkkopankki
https://solo1.nordea.fi/nsp/login26.12.2021 · Uusi verkkopankki muotoutuu käyttämäsi laitteen mukaan, ja toimii kätevästi niin tietokoneella kuin tabletilla. Kirjautuminen uuteen verkkopankkiin tapahtuu turvallisesti joko Nordea ID -sovelluksella tai tunnuslukulaitteella, tunnuslukukortti ei käy. Jos sinulla ei ole Nordea ID -sovellusta tai tunnuslukulaitetta käytössäsi, voit ...