Nordea Kundtjänst | Nordea
www.nordea.fi › sv › privatNordea Kundtjänst På den här sidan hittar du tips på hur du sköter dina ärenden enkelt i olika situationer. Du sköter enkelt dina bankärenden digitalt och våra rådgivare hjälper dig utan tidsbokning via chatten, i sociala medier och per telefon då du behöver personlig rådgivning. Tjänster för företagskunder Så här aktiverar du appen Nordea ID
Kontakt os | Nordea
www.nordea.dk › privat › kontakt-osØnsker du at tale med en rådgiver om fx køb af bolig, opsparing eller investering, anbefaler vi, at du booker et møde. Det er muligt at booke et møde i følgende tidsrum: Mandag - torsdag: 08:00 - 20:00 (udenfor filialernes åbningstid holdes mødet via telefon) Fredag: 08:00 - 16:00. Weekender: 10:00 - 16:00 (gælder telefonmøder) Book ...
Kontakta oss | Nordea
www.nordea.com › sv › om-ossOm du inte är nöjd med hur vi har hanterat ditt klagomål kan du vända dig till Nordeas kundombudsman eller till en oberoende part utanför Nordea. Läs mer Visselblåsning Du kan rapportera misstankar om bedrägeri eller oetiskt agerande i Nordea. Det gör du antingen i eget namn eller anonymt. Läs mer Tyck till om sajten
Kontakta Nordea - Privatkund | Nordea
www.nordea.fi › sv › privatKontakta Nordea - Privatkund Kundtjänst 0200 5000 Betjäningstid vardagar klockan 8.00-18.00. Samtalets pris lokalnäts- eller mobilsamtalsavgift. Identifiera dig med bankkoder så får du snabbare betjäning och kan tryggt sköta olika bankärenden. Läs mer om kundtjänst Onlinemöte Boka ett onlinemöte och diskutera med oss när och var det passar dig.