Nordea Asiakaspalvelu | Nordea
www.nordea.fi › henkiloasiakkaat › tukiTervetuloa Nordea Asiakaspalveluun! Tältä sivulta löydät niksit helppoon asiointiin eri tilanteissa. Hoidat pankkiasioitasi näppärästi digitaalisesti ja neuvojamme auttavat sinua chatissa, sosiaalisessa mediassa tai puhelimitse ilman ajanvarausta, kun tarvitset henkilökohtaista neuvontaa. Kysy chatissa Henkilöasiakkaat Nordea Asiakaspalvelu
Ota yhteyttä | Nordea
www.nordea.com › fi › tietoa-meistaHenkilöasiakkaat voivat soittaa meille myös mobiilipankista: kirjaudu sisään ja valitse ”Tuki” ja ”Soita”. Saat nopeasti vastauksia kysymyksiisi myös chatbot Novalta. Chat-kuvake näkyy kaikkien paikallisten sivujemme oikeassa alareunassa. Tanska Henkilöasiakkaat +45 7033 3333 Yritysasiakkaat +45 7033 4444 Suomi Henkilöasiakkaat +358020070000
Nordea - Itis
itis.fi › liikkeet › palvelutItiksen uudessa tilassa palvelemme päivittäispalveluasioissa ajanvarauksella. Ajan voi varata soittamalla Nordea Asiakaspalvelun numeroon 0200 3000 arkisin klo 8.00-20.00 ja viikonloppuisin klo 10.00-16.00.
Asiointi Nordeassa | Nordea
www.nordea.fi › henkiloasiakkaat › tukiTäältä löydät tukea pankkiasiointiin senioreille. Konttorissa asiointiin tarvitset ajanvarauksen Asioita, jotka edellyttävät konttorissa käyntiä ajanvarauksella: E-palveluiden avaaminen (uudet pankkitunnukset ja e-tunniste). Tallelokeroasiointi. Haluat Nordean asiakkaaksi, eikä sinulla ole toisen pankin tunnuksia.