Asiakaskyselyt | Nordea
www.nordea.fi › henkiloasiakkaat › tukiKyselytyypit. Nordea tekee monenlaisia kyselyjä. Tässä niistä tavallisimmat: Neljännesvuosittain sähköpostitse tehtävä kysely, jonka tarkoituksena on mitata asiakastyytyväisyyttä ja asiakkaiden käsityksiä Nordeasta. Tapaamisten jälkeen tekstiviestillä tai sähköpostitse lähetettävä palautepyyntö.
Nordea Asiakastietojen Päivitys
hotcaipi.online › biosin-päivitysMay 12, 2021 · Omapostia käyttääksesi sinulla on oltava Nordean tai muun suomalaisen pankin voimassaolevat pankkitunnukset. Lähetä täytetty lomake (kohdasta 1) Omapostin uuden viestin liitteenä. Valitse vastaanottajaksi "GDPR" ja kirjoita aiheeksi "Henkilötietokysely". Tiedot toimitetaan sinulle Omapostiin kuukauden kuluessa pyynnön vastaanottamisesta.