Päivystysapu, asiointipalvelut | Helsingin kaupunki
www.hetea.edu.hel.fi › helsinki › fiHelsingin kaupungin liikennelaitos HKL omistaa ja ylläpitää sekä peruskorjaa metroasemia. Vartioinnista huolehtii Palmia HKL:n toimeksiannosta. Metron hätäkeskukseen saa yhteyden joko metroaseman hätäpuhelimella tai soittamalla 09 310 12112. Muissa kuin hätätilanteissa yhteyden henkilökuntaan saa numerosta 09 310 13333 (esim. liukuportaiden ja hissien vikailmoitukset).
ASTI - Helsingin kaupunki
asti.hel.fi© Copyright 2022 • All rights reserved. Terms and conditions Registry description Data protection Accessibility Registry description Data protection Accessibility
Asiointipalvelut | Helsingin kaupunki
www.hel.fi › helsinki › fiAsiointipalvelut Sähköisen asioinnin palvelut aakkosittain ja aiheittain Helsingin kaupungin palvelut löytyvät sivulta https://www.hel.fi/palvelut . Rastita kohta " Sähköinen asiointi ", niin sivun alalaitaan listautuvat kaikki sähköisen asioinnin palvelut. Voit hakea palvelua kirjoittamalla sen nimen hakuruutuun.
Sähköinen asiointi | Helsingin kaupunki
www.hel.fi › helsinki › fiHelsingin kaupungin sähköisen asioinnin käytön tuki, avoinna ma-pe klo 8-18, puh. 09 310 88800. Tietoturvasyistä käytön tuessa ei nähdä soittajan, hakemuksen tai hakijan tietoja. Helsingin kaupungin neuvonta, puh. 09 310 111 11, tietoa kaupungin palveluista Muut kaupungin neuvontanumerot. Yritysten ja yhdistysten sähköinen asiointi