PERUUTUS - Aller Media
aller.fi › asiakaspalvelu › peruutusKuluva tilausjakso on se jakso, josta on jo ehditty poimia osoitetiedot painoon. Huomioithan, että laskun maksamatta jättäminen ei ole peruutus. Miten voin peruuttaa tilaukseni? Voit perua tilauksen käyttämällä palaute- ja yhteydenottolomaketta Allerin verkkosivuilla tai kirjautumalla Oma Aller -palveluun netissä.
Aller Media - Asiakaspalvelu
https://aller.fi/asiakaspalveluSeiskan ja Katson puhelinpalvelu. 075 328 5100 Seiskan ja Katson tilaukset. 075 328 5102 Seiskan ja Katson asiakaspalvelu (tilausmuutokset, neuvonta yms.) Avoinna ma–pe 09.00–16.00. Puhelun hinta on 0,084 €/min + pvm/mpm, myös jonotuksen ajan.
Aller Media - PERUUTUS
https://aller.fi/asiakaspalvelu/peruutusPERUUTUS Onko tilauksissa ... Voit perua tilauksen käyttämällä palaute- ja yhteydenottolomaketta Allerin verkkosivuilla tai kirjautumalla Oma Aller -palveluun netissä. Voit myös tehdä peruutuksen puhelimitse tai sähköpostitse asiakaspalvelun kautta tai lähettämällä laskun kääntöpuolella olevan palvelukortin postitse.
Tervetuloa Oma Alleriin! | omaaller.fi
omaaller.fiTervetuloa Oma Alleriin! Oma Aller on asiakkaan palvelukeskus verkossa. Täällä voit hoitaa lehtitilauksiin liittyvät asiat sujuvasti - silloin kun sinulle parhaiten sopii. Palvelussa voit esimerkiksi seurata voimassa olevia tilauksia, tehdä osoitteenmuutoksen tai irtisanoa tilauksen.
Tervetuloa Oma Alleriin! | omaaller.fi
omaaller.fiTervetuloa Oma Alleriin! Oma Aller on asiakkaan palvelukeskus verkossa. Täällä voit hoitaa lehtitilauksiin liittyvät asiat sujuvasti - silloin kun sinulle parhaiten sopii. Palvelussa voit esimerkiksi seurata voimassa olevia tilauksia, tehdä osoitteenmuutoksen tai irtisanoa tilauksen.