Oma Aller - Aller - Aller Media
aller.fi › asiakaspalvelu › oma-allerMikä on Oma Aller? Oma Aller on itsepalvelukanava verkossa. Siellä voit hoitaa lehtitilauksiin liittyvät asiat sujuvasti – silloin kun sinulle parhaiten sopii. Palvelussa voit esimerkiksi seurata voimassa olevia tilauksia, tehdä osoitteenmuutoksen, aktivoida näköislehden tai irtisanoa tilauksen.
Tervetuloa Oma Alleriin! | omaaller.fi
www.omaaller.fiOma Aller on asiakkaan palvelukeskus verkossa. Täällä voit hoitaa lehtitilauksiin liittyvät asiat sujuvasti - silloin kun sinulle parhaiten sopii. Palvelussa voit esimerkiksi seurata voimassa olevia tilauksia, tehdä osoitteenmuutoksen tai irtisanoa tilauksen.
Tilausehdot - Aller - Aller Media
aller.fi › asiakaspalvelu › tilausehdot2) Tilaajalla on kuluttajansuojalain 6.luvun mukaisesti oikeus peruuttaa etämyynnissä tekemänsä tilaus 14 päivän kuluessa ensimmäisen lehden vastaanottamisesta. Peruutusilmoituksen voi tehdä kirjeitse, puhelimitse tai sähköisesti. Laskun maksamatta jättäminen ei ole peruutus. 3) Tilaaja voi irtisanoa tilauksen joustavasti.
PERUUTUS - Aller Media
aller.fi › asiakaspalvelu › peruutusTilaajalla on kuluttajasuojalain 6. luvun mukaisesti oikeus peruuttaa etämyynnissä tekemänsä tilaus 14 päivän kuluessa ensimmäisen lehden vastaanottamisesta. Tämä koskee uusia tilauksia. Tämän jälkeen tilauksen peruutuksen voi ilmoittaa koska vain. Tällöin peruutus astuu voimaan aikaisintaan kuluvan tilausjakson loputtua.
Tervetuloa Oma Alleriin! | omaaller.fi
https://www.omaaller.fiTäällä voit hoitaa lehtitilauksiin liittyvät asiat sujuvasti - silloin kun sinulle parhaiten sopii. Palvelussa voit esimerkiksi seurata voimassa olevia tilauksia, tehdä osoitteenmuutoksen tai irtisanoa tilauksen. Uusi käyttäjä? Luo uusi käyttäjätili täällä. Syötä sähköpostiosoitteesi, asiakasnumerosi sekä postinumerosi tekstikentiin.
Asiakaspalvelu - Aller
https://www.aller.fi/asiakaspalVoit tilata lehdet myös puhelimitse numerosta 075 328 5100 (ma–pe 09.00–16.00. Puhelun hinta on 0,084 €/min + pvm/mpm, myös jonotuksen ajan) tai käyttää sivun alusta löytyvää yhteydenottolomaketta. Asiakaspalvelun usein kysytyt kysymykset Tilaus Lue lisää Laskutus Lue lisää Tilaajalahjat Lue lisää Jakelu Lue lisää Peruutus Lue lisää Oma Aller
PERUUTUS - Aller Media
https://aller.fi/asiakaspalvelu/peruutusMiten voin peruuttaa tilaukseni? Voit perua tilauksen käyttämällä palaute- ja yhteydenottolomaketta Allerin verkkosivuilla tai kirjautumalla Oma Aller -palveluun netissä. Voit myös tehdä peruutuksen puhelimitse tai sähköpostitse asiakaspalvelun kautta tai lähettämällä laskun kääntöpuolella olevan palvelukortin postitse.
Asiakaspalvelu - Aller
www.aller.fi › asiakaspal075 328 5100 Tilaa Seiska tai Katso! 075 328 5102 Seiskan ja Katson asiakaspalvelu (tilausmuutokset, neuvonta yms.) Avoinna ma–to 09.00–16.00 ja pe 09.00-18.00. Puhelun hinta on 0,084 €/min + pvm/mpm, myös jonotuksen ajan. Palvelun laadun varmistamiseksi ja kehittämiseksi nauhoitamme puhelut.