Ajanvaraus - Tykslab
https://tyks.vihta.comsoita puhelinpalveluumme 02 313 6321 (ma - pe klo 7 - 14.30) Tykslabin toimipisteet. Varmista, että sinulla on lääkärin lähete laboratoriotutkimuksiin. Valitse mitä tutkimusta varten varaat aikaa. Valitse sinulle sopiva toimipiste. Valitse sinulle parhaiten sopiva aika.
Fimlab — Ajanvaraus
https://fimlab.vihta.comNäin varaat ajan verkossa: Valitse alue, palvelu (esim. verikokeet) ja toimipiste. Hae vapaat ajat ja valitse sinulle sopiva aika. Täytä tarvittavat asiakastiedot. Saadaksesi varausvahvistuksen, huomaathan lisätä asiakastietoihin myös puhelinnumeron ja/tai sähköpostiosoitteen. Voit myös tilata muistutuksen varauksestasi sähköpostilla ...
Etusivu - Koronarokotusaika.fi
https://www.koronarokotusaika.fiEtusivu - Koronarokotusaika.fi. Koronarokotusaika.fi on Uudenmaan alueen kuntien koronarokotusten ajanvarauspalvelun infosivusto. Tältä sivustolta pääset Uudenmaan kuntien koronavirusrokotusten ajanvarauspalveluun ja saat tietoa palvelusta. Koronavirusrokote tarjoaa suojaa koronavirustautia ja erityisesti sen vakavia muotoja vastaan ...
Features - Vihta-ajanvaraus
www.vihta.com › featuresVihta booking offers professionals – whether you are a nurse in charge of surgery schedules, a bookable resource or you work with centralized appointments – the tools for easy and effective management of bookings and customer flow. With an electronic work desk you can stay on top of the appointments and make, chance and cancel appointments.
Vihta-ajanvaraus - Lisää löylyä ajanvaraukseen
https://www.vihta.comVihta-ajanvarauksen avulla asiakkaasi tavoittavat sinut missä, milloin ja millä tahansa. Kokeile heti. Vihta-ajanvaraus on selainpohjainen ajanvarauspalvelu, jonka avulla asiakkaasi voivat varata, muuttaa ja peruuttaa palveluaikoja kotisivuillasi. Samalla ammattilaisen aika vapautuu tuottavaan työhön.
References - Vihta-ajanvaraus
www.vihta.com › referencesVihta booking service has served the Centre’s clients and personnel from the beginning of 2016. The experiences during the year have been positive according to the Centre’s research and service coordinator Irja Lahtinen. Every 4th booking is a booking made by the client online, which has cut down on the time needed for telephone reservations.