VerkkoVerkko-ostaminen onnistuu parhaiten Google Chromella tai Microsoft Edgellä. Mikäli käytössäsi on vain Safari-verkkoselain, etkä halua käyttää muita maksutapoja, voi väliaikaisesta selaimen tietoturva …
Pankkiin soittelin jo, kortin asiat ovat ok. Olen myös kokeillut ostoksia toisella kortilla (Mastercard) sekä kahdella eri nettiselaimella (IE ja Firefox) ja ...
Avaa OP-mobiili. Huomioi, että puhelimeesi ei tässä vaiheessa tule erillistä ilmoitusta avata sovellus. Paina Vahvista Mobiiliavaimella. Tarkista vahvistamasi korttimaksun määrä ja saaja sovelluksen näytöltä. Vahvista tapahtuma Mobiiliavaimen PIN-koodilla ja painamalla Vahvista. Saat ilmoituksen onnistuneesta vahvistuksesta. Valitse ...
VerkkoJos yrität maksaa ostoksia verkossa ja maksu ei onnistu, huomioithan seuraavat asiat: Kortilla tapahtuvaan verkkomaksamiseen tarvitset voimassaolevan pankki- tai luottokortin, sekä henkilökohtaiset …
Ota käyttöön mobiilimaksaminen, jolloin sinun ei tarvitse näppäillä tunnuslukua (PIN-koodia) maksupäätteeseen. Pidä PIN-koodi vain omana tietonasi ja opettele se ulkoa. Jos unohdat kortin tunnusluvun, voit tarkistaa sen mobiili- tai verkkopankista. Pidä kortti ja tunnusluku erillään. Näppäile tunnusluku katseilta suojassa.
Maksaminen ei onnistu, jos kortti ja verkkopankkitunnukset kuuluvat toiselle henkilölle. Olet sallinut verkkoselaimestasi (esim. Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome tai Safari) evästeet ja Javascriptin. Ota tarvittaessa meihin yhteyttä puhelimitse.
Jos yrität maksaa ostoksia verkossa ja maksu ei onnistu, huomioithan seuraavat asiat: Kortilla tapahtuvaan verkkomaksamiseen tarvitset voimassaolevan ...
Verkko-ostaminen onnistuu parhaiten Google Chromella tai Microsoft Edgellä. Mikäli käytössäsi on vain Safari-verkkoselain, etkä halua käyttää muita maksutapoja, voi väliaikaisesta selaimen tietoturva-asetusten muuttamisesta olla apua.
Jos yrität maksaa ostoksia verkossa ja maksu ei onnistu, huomioithan seuraavat asiat: Kortilla tapahtuvaan verkkomaksamiseen tarvitset voimassaolevan pankki- tai luottokortin, sekä henkilökohtaiset pankkitunnukset, ostoksen vahvistamiseksi. Kortti tulee olla kytketty verkkomaksukelpoiseksi.
Molemmat nuo johtuu siitä että verkkopankki ei muodostanut varmennetta joka ... Jos kirjautuminen ei vieläkään onnistu, tarkista lisäosat (Ask Toolbar, ...
Maksaminen ei onnistu, jos kortti ja verkkopankkitunnukset kuuluvat toiselle henkilölle. Olet sallinut verkkoselaimestasi (esim. Internet Explorer, Mozilla ...
Mikäli verkkomaksaminen ei onnistu, voit tilata myös laskulle. Ole silloin sähköpostilla yhteydessä osoitteeseen tiitu.takalo@gmail.com ja kerro selkeästi ...
Verkkomaksu saattaa joskus epäonnistua. Se voi johtua monesta eri syystä. Katso ohjeet... Kun teet ostoksen verkkosivuillamme, saatat saada maksuvaiheessa ...
VerkkoKortin turvallinen käyttö. Kortilla maksaminen on turvallista, kun huolehdit kortistasi hyvin, otat käyttöön sinulle sopivat turvarajat ja varmistat verkossa ostoksesi tunnuslukusovelluksella. Kortilla maksaminen on …
Muista, että verkko-osoitteen perusteella ei voi päätellä yrityksen sijaintia. Älä tilaa lukematta toimitusehtoja. Varmista myös, onko kyseessä kertatilaus ...
Voit maksaa laskuja ja tehdä tilisiirtoja myös soittamalla asiakaspalveluumme. Tunnistautumista varten tarvitset verkkopankkitunnukset tai S-mobiilin tunnistamisen. Huomioithan, että asiakaspalvelupisteissämme ei voi maksaa laskuja.