Ota meihin yhteyttä - Sarastia
https://www.sarastia.fi/yhteystiedotEsimies tilaa uusien ammattikäyttäjien tunnukset Sarastia-asioinnin kautta. Kanavassa voi tehdä organisaatiota koskevan palvelupyynnön, lähettää aineistoa ja kysymyksiä sekä antaa palautetta. Viranomais- ja yritysasiointiin kolmansille osapuolille (kuten Kela ja Keva) löytyy oma asiointikanavansa. Palvelemme asiakkaitamme arkisin klo ...
Ota yhteyttä - Turku.fi
https://www.turku.fi/ota-yhteyttaAnna palautetta Turun kaupungin palveluista, toiminnasta ja päätöksenteosta palautepalvelussa. Voit myös selata aiemmin lähetettyjä palautteita ja niiden vastauksia. Palautepalvelu; Neuvonta. Monitorin chatista voi kysyä mitä vain kaupungin palveluista ja se on avoinna Kauppatorin Monitorin aukioloaikojen mukaan ma-pe 9–18 ja la 10–15.