Terveysasemien asiakaspalaute - THL
thl.fi › terveysasemien-asiakaspalauteTerveysasemien asiakaspalaute. THL kerää terveysasemien lääkärien ja hoitajien vastaanottojen asiakkailta palautetta noin kahden vuoden välein. Palaute kerätään asiakaspalautekyselyillä, jotka THL toteuttaa yhteistyössä terveysasemien kanssa. Vuoden 2022 terveysasemakysely tehtiin huhti-toukokuussa.
Terveyskeskus - Lohja
www.lohja.fi › terveyskeskusTerveyskeskus Huomioittehan, että tietoturvasyistä palautteessanne ei tule mainita arkaluontoisia tietoja, kuten tietoja terveydentilasta tai asiakkuuteen liittyviä tietoja. Myöskään henkilötunnuksia, pankkitilin numeroja tai varallisuutta koskevia tietoja ei tule mainita.
Palaute - THL - Terveyden ja hyvinvoinnin laitos
thl.fi › fi › thlMuut kuin koronaan liittyvät kysymykset. Jos yhteydenottosi liittyy hallinnolliseen asiaan, kuten hakemukseen, hallintopäätökseen tai asiakirjapyyntöön, ole yhteydessä THL:n kirjaamoon. Voit seurata THL:ää myös Facebookissa, Twitterissä ja Instagramissa. Niistä saat tuoretta tietoa koronaviruksesta sekä laajasti myös muista ...
Anna palautetta | Helsingin kaupunki
www.hel.fi › palaute › anna-palautettaAnna palautetta. Anna palautetta tai kysy kaupungilta. Pyrimme vastaamaan viiden arkipäivän kuluessa. Jos asia edellyttää selvitystyötä tai suunnittelua, vastaaminen voi kestää kauemmin. Voit lähettää viestisi nimettömänä. Jos haluat henkilökohtaisen vastauksen, jätä yhteystietosi. Palautteesi voidaan julkaista luvallasi.