Viat ja häiriöt | Asiakastuki | Telia
www.telia.fi › asiakastuki › viat-ja-hairiotViat ja häiriöt | Asiakastuki | Telia. Minun Teliaan kirjautuminen. Käyttäjätunnuksella Pankkitunnuksilla. Liittymän omistajana kirjaudut sisään Telia-tunnuksella, muussa tapauksessa puhelinnumerolla. Hups, kirjautuminen ei onnistunut! Kirjaudu sisään pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Yrityksesi liittymiä ja palveluita ...
Tiedotteet | Telia Inmics-Nebula
https://www.inmicsnebula.fi/fi/tiedotteet9.11.2021 · Alkamisajankohta. Ti 14.12.2021 - 16.30. PÄIVITYS 21.12.2021 12:00 Telia Inmics-Nebula jatkaa maailmanlaajuisen Log4j-komponentin haavoittuvuuden tilanneseurantaa ja riskien minimointia. Keskitymme edelleen ylläpitämiemme alustapalveluiden suojaamiseen ja jatkuvuuden varmistamiseen palvelutoimittajien suositusten mukaisesti.
Asiakastuki | Enreach
https://www.enreach.fi/fi/asiakastukiTelia ei tue häirinnänestokoodia. Huom. Mobiilivarmenne on aina SIM-korttikohtainen. Paikalla silloin kun tarvitset – näkyvissä vain kun haluat. Haluatko tietää lisää? Meillä on ratkaisu kaikkiin viestintätarpeisiin tiimien yhteistyöstä asiakkaiden palvelemiseen ja …
Vikailmoitus Telian palvelusta - Telia Yhteisö
yhteiso.telia.fi › t5 › BlogiOct 14, 2016 · Vikailmoitus Telian palveluista. 14-10-2016 11:18. Vikailmoituksen tekeminen on järkevää siinä vaiheessa, kun ongelmat omista toimenpiteistä huolimatta eivät poistu. Ennen vikailmoitusta on hyvä tarkistaa ettei ongelma johdu esimerkiksi omista laitteista. Suosittelenkin, että aloitat selvityksen laitteiden uudelleenkäynnistyksellä.