laajakaistan kanssa tilattu reititin tai Telia TV digiboksilla). Jos teet tuotepalautuksen, palautamme sinulle kaikki siitä saamamme maksut, myös toimituskulut ...
VerkkoVoit viedä laitteen huoltoon lähimpään Telia Kauppaan tai Telia Kauppa Miniin. Lisää samasta aiheesta Asiakasetuna 3 vuoden takuu puhelimiin, tabletteihin, 4G …
Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille. Siirry yritysasiakkaiden ohjeisiin. Verkkokaupan ja itsepalvelukanavien kautta tilatuilla käyttämättömillä tuotteilla ja palveluilla on yleensä 14 päivän peruuttamisoikeus, ellei toisin mainita. Tämä ohje koskee liittymän tai palvelun tilauksen peruutusta.
VerkkoTelia Rahoituksella hankit laitteet korottomasti ja kuluttomasti jopa 36 kuukauden maksuajalla. Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille. Telia Rahoitus on maksutapa, jolla …
VerkkoAsiakastuki Liittymät Nettiyhteydet Verkko Viat ja häiriöt Kuinka voimme auttaa? Usein haettua: Mikä on PUK-koodi ja mistä saan sen? , Uuden sim-kortin tilaaminen , …
Verkko19,90 €. Telia Prepaid Netti –liittymällä surffaat netissä kertamaksulla ilman laskuja. Liittymään on ladattu valmiiksi 31 päivää rajatonta netin käyttöä Suomessa Telian 2G-, …
Kotikuidun kytkentämaksu sisältää valokuidun kytkennän teknisessä tilassa sekä kuitumuuntimen (esim. Inteno XG6846). Jos Kotikuidun rakentaminen vaatii yli 100 m rakentamista tontin ulkopuolella, siitä voi tulla myös rakennusmaksua. Hinta perustuu aina todellisiin arvioituihin rakentamiskustannuksiin.
Asiakasetuna 3 vuoden takuu puhelimiin, tabletteihin, 4G-älykelloihin ja 4G/5G-tietokoneisiin. Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille. Liittymäasiakkaan etuna saat meiltä ostetulle uudelle matkapuhelimelle, tabletille, 4G-älykellolle tai 4G/5G -tietokoneelle kolmen vuoden pidennetyn takuun.
VerkkoTämä ohje käsittelee tilannetta, jossa olet tilannut liittymän tai palvelun johon kuuluu laite, ja haluat palauttaa laitteen sekä peruuttaa siihen liittyvän liittymä- tai palvelutilauksesi (esim. laajakaistan kanssa tilattu reititin tai Telia TV digiboksilla tai Smart Wifin …
Ma–pe 8–20, la 9–16.30. ... Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet ...
Laite- ja takuutiedot löytyvät lähetelistasta, joka toimitetaan sinulle laitetilauksen yhteydessä. Hävinneitä kuitteja on mahdollista tiedustella joko Telia ...
Liittymäasiakkaana saat 3 vuoden erikoispitkän takuun meiltä ostamillesi puhelimille, tableteille, 4G-kelloille ja 4G/5G-tietokoneille. Pidennetty takuu tuo ...
Takuuajat voit tarkistaa laitteesi myyntipakkauksesta. Huolto- ja takuuasiat toimivat samalla tavalla riippumatta siitä, oletko ostanut laitteesi kertamaksulla vai Telia Rahoituksella. Muista aluksi varmistaa, että ongelma on itse laitteessa, eikä esimerkiksi verkkoyhteyden laadussa tai liittymän ominaisuuksissa.
VerkkoVoit kirjata laitteesi huoltoon kätevästi netissä tai lähimmässä Telia Kaupassa. Laitevalmistajan myöntämä takuu kattaa korjaukset silloin, kun laitetta on käytetty …
Tästä löydät tiivistetysti tietoa siitä, miten takuun ulkopuolinen huolto tapahtuu. Mitä laitteen huolto maksaa? Toimita laite huoltoon. Voit toimittaa ...
Tuotteen palautus Takuu ja huolto Viat ja häiriöt ... Liittymän omistajana kirjaudut sisään Telia-tunnuksella, muussa tapauksessa puhelinnumerolla ja salasanalla
Mene osoitteeseen telia.fi/laitepalautus. Avaa laitepalautuksen sivu; Syötä tilausnumerosi ja etene täyttämään palautuslomaketta. Kun lomake on täytetty loppuun, sivusto tarjoaa sinulle tulostettavaksi osoitekortin, jossa on valmiiksi kaikki tarvitut tiedot.
Voit viedä laitteen huoltoon lähimpään Telia Kauppaan tai Telia Kauppa Miniin. Lisää samasta aiheesta Asiakasetuna 3 vuoden takuu puhelimiin, tabletteihin, 4G-älykelloihin ja 4G/5G-tietokoneisiin