sinä etsit:

Telia takuu palautus

3 vuoden takuu puhelimiin ja tabletteihin | Asiakastuki
www.telia.fi › asiakastuki › laitteet
Asiakasetuna 3 vuoden takuu puhelimiin, tabletteihin, 4G-älykelloihin ja 4G/5G-tietokoneisiin. Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille. Liittymäasiakkaan etuna saat meiltä ostetulle uudelle matkapuhelimelle, tabletille, 4G-älykellolle tai 4G/5G -tietokoneelle kolmen vuoden pidennetyn takuun.
Asiakastuki | Telia
www.telia.fi › asiakastuki
Tuotteen palautus Takuu ja huolto Viat ja häiriöt ... Liittymän omistajana kirjaudut sisään Telia-tunnuksella, muussa tapauksessa puhelinnumerolla ja salasanalla
Laitteen palauttaminen | Asiakastuki - Telia
https://www.telia.fi › asiakastuki › laskutus-ja-asiakkuus
laajakaistan kanssa tilattu reititin tai Telia TV digiboksilla). Jos teet tuotepalautuksen, palautamme sinulle kaikki siitä saamamme maksut, myös toimituskulut ...
Viallisen laitteen palautus - Telia Yhteisö
https://yhteiso.telia.fi › viallisen-laitteen-palautus-921
Kävin tänään Telian liikkeessä ja sain kaksi vaihtoehtoa tilanteen korjaamiseksi: joko palauttaa laite tai antaa takuuhuoltoon.
Huoltokumppanien yhteystiedot | Asiakastuki | Telia
https://www.telia.fi/asiakastuki/laitteet/laitehuoltokumppanien-yhteystiedot
VerkkoVoit viedä laitteen huoltoon lähimpään Telia Kauppaan tai Telia Kauppa Miniin. Lisää samasta aiheesta Asiakasetuna 3 vuoden takuu puhelimiin, tabletteihin, 4G …
Tilauksen seuranta ja toimitus | Asiakastuki
https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/tilaus
VerkkoTämä ohje on kuluttaja-asiakkaille. Näytä yritysasiakkaiden ohje. Voit seurata tilauksesi etenemistä kätevästi tilauksen seurannalla. Saat sähköpostitse tilausvahvistuksen …
Tilauksen peruminen | Asiakastuki - Telia
www.telia.fi › asiakastuki › laskutus-ja-asiakkuus
Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille. Siirry yritysasiakkaiden ohjeisiin. Verkkokaupan ja itsepalvelukanavien kautta tilatuilla käyttämättömillä tuotteilla ja palveluilla on yleensä 14 päivän peruuttamisoikeus, ellei toisin mainita. Tämä ohje koskee liittymän tai palvelun tilauksen peruutusta.
Telia Rahoitus | Asiakastuki
https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/rahoitus
VerkkoTelia Rahoituksella hankit laitteet korottomasti ja kuluttomasti jopa 36 kuukauden maksuajalla. Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille. Telia Rahoitus on maksutapa, jolla …
Telia Prepaid Netti | Telia
https://kauppa.telia.fi/yksityisille/tuotteet/prepaidnetti.aspx
Verkko19,90 €. Telia Prepaid Netti –liittymällä surffaat netissä kertamaksulla ilman laskuja. Liittymään on ladattu valmiiksi 31 päivää rajatonta netin käyttöä Suomessa Telian 2G-, …
Puhelinliittymät | Telia
https://kauppa.telia.fi/yksityisille/tuotteet/puhelinliittymat.aspx
VerkkoPuhelinliittymät Telia Dot Liittymä lapselle Mobiililaajakaista Prepaid-liittymät Rinnakkaisliittymät Netti mökille Salainen huippudiili sinulle Puhelinnumerosi toimii …
Valokuidun tilaus ja toimitus | Asiakastuki - Telia
www.telia.fi › asiakastuki › nettiyhteydet
Kotikuidun kytkentämaksu sisältää valokuidun kytkennän teknisessä tilassa sekä kuitumuuntimen (esim. Inteno XG6846). Jos Kotikuidun rakentaminen vaatii yli 100 m rakentamista tontin ulkopuolella, siitä voi tulla myös rakennusmaksua. Hinta perustuu aina todellisiin arvioituihin rakentamiskustannuksiin.
Laitteiden takuu ja huolto | Asiakastuki - Telia
www.telia.fi › asiakastuki › laitteet
Takuuajat voit tarkistaa laitteesi myyntipakkauksesta. Huolto- ja takuuasiat toimivat samalla tavalla riippumatta siitä, oletko ostanut laitteesi kertamaksulla vai Telia Rahoituksella. Muista aluksi varmistaa, että ongelma on itse laitteessa, eikä esimerkiksi verkkoyhteyden laadussa tai liittymän ominaisuuksissa.
Laitteen palauttaminen | Asiakastuki - Telia
www.telia.fi › asiakastuki › laskutus-ja-asiakkuus
Mene osoitteeseen telia.fi/laitepalautus. Avaa laitepalautuksen sivu; Syötä tilausnumerosi ja etene täyttämään palautuslomaketta. Kun lomake on täytetty loppuun, sivusto tarjoaa sinulle tulostettavaksi osoitekortin, jossa on valmiiksi kaikki tarvitut tiedot.
Telia Turvapaketti | Telia
https://kauppa.telia.fi/yksityisille/tuotteet/turv…
VerkkoTurvapaketti Mini 1–3 laitteelle. 2,45 € kk Etu 1 kk, jonka jälkeen 4,90 €/kk.
3 vuoden takuu puhelimiin ja tabletteihin | Asiakastuki - Telia
https://www.telia.fi › asiakastuki › laitteet › asiakasetu...
Liittymäasiakkaamme saavat 3 vuoden takuun meiltä ostettuihin puhelimiin ja tabletteihin. Lue lisää pidennetystä takuusta ja hyödynnä etu.
Osto- ja takuukuitti - Telia
https://www.telia.fi › asiakastuki › laitteet › takuukuitit
Laite- ja takuutiedot löytyvät lähetelistasta, joka toimitetaan sinulle laitetilauksen yhteydessä. Hävinneitä kuitteja on mahdollista tiedustella joko Telia ...
Laitteet | Telia
https://kauppa.telia.fi/kauppa/laitteet/puhelin
VerkkoSiirry inet.fi-sähköpostiin Tule mukaan keskusteluun Hanki turvapaketti Kaikki laitteet
Huoltokumppanien yhteystiedot | Asiakastuki - Telia
www.telia.fi › asiakastuki › laitteet
Voit viedä laitteen huoltoon lähimpään Telia Kauppaan tai Telia Kauppa Miniin. Lisää samasta aiheesta Asiakasetuna 3 vuoden takuu puhelimiin, tabletteihin, 4G-älykelloihin ja 4G/5G-tietokoneisiin
Usein kysytyt kysymykset: Telian laitteet | Telia Yhteisö
https://yhteiso.telia.fi › laitteet-113 › usein-kysytyt-kys...
Laitteen takuuaika ilmoitetaan tuotetiedon yhteydessä. ... Huollon jälkeen sinulla on viikko aikaa palauttaa lainalaite takaisin myymälään.
Laitteiden takuu ja huolto | Asiakastuki | Telia
https://www.telia.fi/asiakastuki/laitteet/takuu-ja-huolto
VerkkoVoit kirjata laitteesi huoltoon kätevästi netissä tai lähimmässä Telia Kaupassa. Laitevalmistajan myöntämä takuu kattaa korjaukset silloin, kun laitetta on käytetty …
Huoltokumppanien yhteystiedot | Asiakastuki - Telia
https://www.telia.fi › asiakastuki › laitteet › laitehuolto...
Ma–pe 8–20, la 9–16.30. ... Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet ...
3 vuoden pidennetty takuu | Asiakasedut | Edut - Telia
https://www.telia.fi › edut › pidennetty-takuu
Liittymäasiakkaana saat 3 vuoden erikoispitkän takuun meiltä ostamillesi puhelimille, tableteille, 4G-kelloille ja 4G/5G-tietokoneille. Pidennetty takuu tuo ...
Laitteiden takuu ja huolto | Asiakastuki - Telia
https://www.telia.fi › asiakastuki › laitteet › takuu-ja-h...
Myymillämme laitteilla on normaali laitevalmistajan myöntämä takuu. Takuuaika on valmistajasta ja laitteen mallista riippuen 12, 24 tai 36 kuukautta.
Laitteen palauttaminen | Asiakastuki
https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/palauttaminen
VerkkoTämä ohje käsittelee tilannetta, jossa olet tilannut liittymän tai palvelun johon kuuluu laite, ja haluat palauttaa laitteen sekä peruuttaa siihen liittyvän liittymä- tai palvelutilauksesi (esim. laajakaistan kanssa tilattu reititin tai Telia TV digiboksilla tai Smart Wifin …
Ei palautus tai vaihtooikeutta rikkinäiselle tuotteelle
https://yhteiso.telia.fi › fid-8 › tid-27962
Telialle on myös selitetty, että netti toimii laina reitittimellä mutta ei ... Takuun ehtoihin ei sijaislaitetta automaattisesti kuulu, ...
Asiakastuki | Telia
https://www.telia.fi/asiakastuki
VerkkoAsiakastuki Liittymät Nettiyhteydet Verkko Viat ja häiriöt Kuinka voimme auttaa? Usein haettua: Mikä on PUK-koodi ja mistä saan sen? , Uuden sim-kortin tilaaminen , …
Laitehuolto | Palvelut | Kauppa - Telia
https://www.telia.fi › kauppa › palvelut › laitehuolto
Tästä löydät tiivistetysti tietoa siitä, miten takuun ulkopuolinen huolto tapahtuu. Mitä laitteen huolto maksaa? Toimita laite huoltoon. Voit toimittaa ...