sinä etsit:

Telia VIP Pääkäyttäjän opas

Asiakastuki | Telia yrityksille
www.telia.fi › yrityksille › asiakastuki
Työsuhdeliittymääsi hallinnoit kirjautumalla puhelinnumerolla ja salasanalla Minun Teliaan. Helsinki Data Center. Asiakastuki. Puhelinliittymät. Nettiliittymät. Laitteet. Muut tuotteet ja palvelut. Laskut ja maksaminen. Asiakkuuden hallinta.
VIP-kotisivulle kirjautuminen ja sovellusten ... - Telia
www.telia.fi › muut-tuotteet › vip
Pääkäyttäjän toimenpiteet Pääkäyttäjän täytyy irtisanoa vanha liittymä, tai siirtää se toiselle käyttäjälle tilanteen mukaan Pääkäyttäjän tulee liittää uuteen numeroon VIP-palvelu. Jos käyttäjällä on mobiilisovellus, tulee se poistaa puhelimesta ja hakea uudelleen sovelluskaupasta. Tämän jälkeen tulee tehdä rekisteröityminen uudestaan.
Viestintäpalvelu VIP | Asiakastuki | Telia yrityksille
www.telia.fi › asiakastuki › muut-tuotteet
Minun Telia Yrityksille -kirjautuminen Käyttäjätunnuksella Pankkitunnuksilla Tämä on yritysasiakkaan kirjautumisikkuna. Jos olet työsuhdeliittymän käyttäjä, kirjaudu Minun Teliaan Huom! Chrome-selainta käyttäessä tyhjennä selaimen välimuisti ennen kirjautumista (Ctrl+Shift+Del) Hups, kirjautuminen ei onnistunut! Salasana Unohtuiko salasana?
Vastaajan asetukset VIP-palvelussa | Asiakastuki - Telia
https://www.telia.fi › vip › vip-paakayttaja-vastaaja
Yrityksen pääkäyttäjä voi hallinnoida VIP-vastaajapalvelun asetuksia. Tämä ohje on yritysasiakkaille. Pääkäyttäjänä voit määrittää VIP-vastaajapalvelun ...
TELIA TOUCHPOINT. Käyttäjän opas - PDF
docplayer.fi › 66730619-Telia-touchpoint-kayttajan
TELIA TOUCHPOINT. Käyttäjän opas - PDF. TELIA TOUCHPOINT Käyttäjän opas TELIA TOUCHPOINT 1 Telia Touchpoint -palvelu Telia Touchpoint on pienyrityksille tarkoitettu helppokäyttöinen viestintäpalvelu, joka parantaa yrityksen ja sen työntekijöiden. Kirjaudu sisään.
Olotilat eli aktiviteetit ja roolit | Asiakastuki | Telia yrityksille
https://www.telia.fi › asiakastuki › muut-tuotteet › vip
Yrityksen pääkäyttäjä voi räätälöidä aktiviteetteja yritys- ryhmä- ja käyttäjäkohtaisesti erilaisilla säännöillä ja tarpeen mukaan poistaa ja lisätä niitä.
Äänitiedotteiden hallinta | Asiakastuki | Telia yrityksille
https://www.telia.fi › vip › paakayttaja-aanitiedotteet
Anna puhelinnumerosi (kansainvälisessä muodossa +358-alkuisena tai poimi numero listauksesta) johon VIP-palvelu soittaa ja valitse Aloita puhelu. Vastaa ...
Telia VIP - Apps on Google Play
play.google.com › store › apps
Nov 3, 2022 · Telia VIP is a communication and collaboration tool. The intuitive user interface gives you access to features such as on-line presence, phone line state, corporate directory search, office phone line, unified messaging (chat and SMS) and much more.
Viestintäpalvelu VIP | Palvelut yrityksille - Telia
https://www.telia.fi › palvelut › viestintapalvelu
VIP-pääkäyttäjänä voit muokata asiakaspalveluryhmien kokoonpanoa sekä puheluiden ohjaussääntöjä. Helppokäyttöinen ja monipuolinen VIP Raportointipalvelu antaa ...
Tavoitettavuuden eli aktiviteetin ja roolin asettaminen - Telia
https://www.telia.fi › asiakastuki › muut-tuotteet › vip
VIP-kotisivun kautta; soittamalla toiminnenumeroon; soittamalla yrityskohtaiseen aktiviteetinvaihtonumeroon (vain aktiviteetin muutokseen); yrityksen ...
Kirjautuminen asiakaspalvelu (ACD)- ja välittäjänumeroihin ...
https://www.telia.fi › asiakastuki › muut-tuotteet › vip
Huomioithan, että VIP aktiviteetit voivat myös vaikuttaa siihen, ... haluat tietää oman yrityksesi toiminnekoodit, ole yhteydessä yrityksesi pääkäyttäjään.
TELIA TOUCHPOINT. Käyttäjän opas - PDF Ilmainen lataus
docplayer.fi › 134907251-Telia-touchpoint
1 TELIA TOUCHPOINT Käyttäjän opas. 2 TELIA TOUCHPOINT 1 Telia Touchpoint -palvelu Telia Touchpoint on pienyrityksille tarkoitettu helppokäyttöinen viestintäpalvelu, joka parantaa yrityksen ja sen työntekijöiden tavoitettavuutta. Palvelu sisältää 1 3 ryhmänumeroa, joita yritys voi käyttää esimerkiksi vaihde- tai ...
Aikataulujen hallinta VIP-palvelussa | Asiakastuki - Telia
https://www.telia.fi › vip › vip-paakayttaja-aikataulu
Näin hallinnoit ja lisäät mm. vaihde-, asiakaspalvelu- ja soittorinkinumeroiden aukioloaikoja. Tämä ohje on yritysasiakkaille. Aikataulutoiminnon avulla voidaan ...
Telia VIP
vip.telia.dk › phones
BRUGERID * KODEORD * Husk mit login.
Viestintäpalvelu VIP | Asiakastuki | Telia yrityksille
https://www.telia.fi › asiakastuki › muut-tuotteet › vip
Muut tuotteet ja palvelut · Viestintäpalvelu VIP ... VIP-kontaktien synkronointi · VIP-sanasto ... Pääkäyttäjä – hallinnointi ja asetukset. VIP-sanasto.
VIP-kotisivulle kirjautuminen ja sovellusten käyttöönotto - Telia
https://www.telia.fi › yrityksille › vip › vip-kayttoonotto
Pääkäyttäjällä on enemmän oikeuksia hallinnoida asetuksia kuin käyttäjällä. Mobiilisovelluksella tai softphonella käytetään sen sijaan itse VIP-palvelua, ...
Pääkäyttäjän ohje | Asiakastuki | Telia yrityksille
https://www.telia.fi › touchpoint-paakayttajan-ohje
Voit ladata Touchpointin pääkäyttäjän ohjeen tai tutustua ohjevideoihin. Tämä ohje on yritysasiakkaille. Touchpoint pääkäyttäjän pdf-ohjeen sisältö. Telia ...