KUNTAMARKKINOINNIN PARHAAT - Kuntaliitto
www.kuntaliitto.fi › sites › defaultLisäksi merkki haastaa yhteistyökumppaneita, kuntalaisia ja yrittäjiä luomaan uutta. Merkki toimii Ranuan kunnan elinvoimaohjelman avaimena. Budjetti oli 5 000 euroa sekä kahden kuukauden työpanos. TUOMARISTON ARVIO: Ranuan Hillakylä-kampanja ja -strategia perustuu selkeästi omaan vahvuuteen, joka on arvoiltaan terve ja nykyaikainen.
2016 - Tampereen kaupunki
www.tampere.fi › tiedostot › tTampereen kaupungin henkilöstö on tehnyt erittäin hyvää työtä ja tiukan ta-louden oloissa palvellut kuntalaisia mah-dollisimman hyvin. Siitä haluan kiittää henkilöstöä. Samoin kiitos luottamushen-kilöiden ja viranhaltijoiden hyvästä yh-teistyöstä. Se on perinteisesti ollut tam-perelaisen menestyksen vahvuus. Vain