Tietoa hyteistä - Tallink & Silja Line
fi.tallink.com › tietoa-hyteistaPromenade-hyteistä, Silja Symphony ja Silja Serenade, on ikkuna kävelykadulle. Kaikissa hyteissämme on suihku ja WC. Hytteihin voi tilata etukäteen, viimeistään neljä päivää ennen lähtöä, hyttitervehdyksen, esim. kuohuvan tai makean yllätyksen, lue lisää. Lastentarvikkeet ja hyttitoiveet, lue lisää.
Aikataulut - Tallink & Silja Line
fi.tallink.com › aikataulutReittien liikennöinnissä on tällä hetkellä huomattavia muutoksia. Ajankohtaista tietoa löydät tältä sivulta. Valitse alla olevista vaihtoehdoista reitti, jonka laivojen lähtö- ja saapumisajat sekä poikkeus- ja huoltopäivät haluat tarkistaa. Linkeistä löydät myös satamatiedot ja liikennetiedotteet. Varaamme oikeuden ...
Vastuullisuus - Tallink & Silja Line
fi.tallink.com › vastuullisuusVastuullinen Tallink Silja Oy. Vastuullisuus näkyy kaikessa toiminnassamme. Haluamme olla vastuullinen työnantaja, kantaa oman siivun lapsista ja nuorista sekä toimia vastuullisesti kaikilla osa-alueilla. Tallink Siljan arvot, sitoutuneisuus, ilo, ammattimaisuus ja yhteistyö, ohjaavat toimintaamme.
Laskutus - Tallink & Silja Line
https://fi.tallink.com/laskutusTallink Silja Cargo / Laskutus. PL 100, FI-00181 Helsinki . e-mail cargo.invoicing@tallinksilja.com. Ota yhteyttä. Internet-varauspalvelu → Mobiilivarauspalvelu → Lataa mobiilisovellus → Tallink ja Silja Line myyntipalvelu 0600 157 00. Club One -kanta-asiakkaat 0600 152 68. Yritys- ja tapahtumamyynti 010 804 123.