Tallink-verkkokauppa
https://www.shopping.tallink.fi/fi/shop/support/faqNettikaupasta tehdyistä ostoksista bonuspisteitä kertyy seuraavasti: Bronze-asiakkaale 1 € = 21 bonuspistettä, Silver-asiakkaalle 1 € = 25 bonuspistettä, Gold-asiakkaalle 1 € = 29 bonuspistettä. Bonuspisteet kirjautuvat bonuspistetilille viimeistään viikon kuluessa verkkokaupan tilauksesta.
Chat - Tallink & Silja Line
fi.tallink.com › chatTallink ja Silja Line myyntipalvelu 0600 157 00. Club One -kanta-asiakkaat 0600 152 68. Yritys- ja tapahtumamyynti 010 804 123. Internet-varauspalvelun tekninen tuki 010 804 133. Yhteystiedot → Puheluhinnat → Asiakaspalautteet → Kontakta oss →
Usein kysyttyä – Tallink Pre-Order
https://preorder.tallink.com/fi/usein-kysyttyaClub One -numero voidaan lisätä tilaukseen enintään 2 vuorokautta ennen tilauksen täyttöaikaa. Club One -numero ja tilaustiedot (tilausnumero, oma nimi) tulee ilmoittaa Pre-Orderin asiakaspalveluun, jotta oikea tilaus löydetään. Jos tilauksen täyttämiseen on alle 48 tuntia, ei Club One -numeroa enää voida lisätä tilaustietoihin.
Kanta-asiakkaana saat etua! - Tallink Hotels
www.tallinkhotels.com › fi › club-oneClub One -jäsenenä saat aina parhaat tarjoukset ja edut ympäri vuoden! Club One on yksityisasiakkaalle suunnattu kanta-asiakasohjelma, jossa yhdistyvät Tallinkin ja Tallink-hotellien parhaat rahanarvoiset tarjoukset. Tallink-hotellien ja -ravintoloiden tarjoamien etujen lisäksi myös sisaryrityksillämme on hyviä tarjouksia kanta-asiakkaalle.