sinä etsit:

Suomalaisten median käyttö 2020

Tilastokeskus - Väestön tieto- ja viestintätekniikan ...
https://tilastokeskus.fi/til/sutivi/2020/sutivi_2020_2020-11-10_tie_001_fi.html
10.11.2020 · 82 prosenttia 16–89-vuotiaista suomalaisista käytti internetiä useasti päivässä vuonna 2020. Osuus kasvoi edellisestä vuodesta kolme prosenttiyksikköä. Netin käyttö useasti päivässä yleistyi etenkin tutkimuksen kahdessa vanhimmassa ikäryhmässä, 65–74-vuotiaissa kuusi ja 75–89-vuotiaissa seitsemän prosenttiyksikköä.
Sosiaalisen median käyttö Suomessa: somekatsaus 04/2021 ...
https://www.innowise.fi › sosiaalisen-median-kaytto-suo...
Uusin tilasto- ja trendikatsaus sosiaalisen median käytöstä Suomessa. Miten korona vaikutti suomalaisten somen käyttöön ja mitkä ovat ...
Suomalaisten mediankäyttö eri ikäryhmissä (2018)
https://mediakasvatus.fi › mediankaytto-eri-ikaryhmissa
Suomalaisten mediankäyttö eri ikäryhmissä (2018). Tutkimus. Kaikissa ikäryhmissä sometetaan, mutta eri tavoilla. Yli 45-vuotiaat katsovat televisioita ...
Suosituimmat sosiaaliset mediat vuonna 2021 – Yli puolet ...
https://www.itewiki.fi › blog › 2021/07 › suosituimmat-...
Tätä vanhemmissa ikäryhmissä TikTokin käyttö oli vieläkin vähäisempää. Suomalaisten eniten seuraama sosiaalinen media on Facebook.
Sosiaalisen median käyttö Suomessa: somekatsaus 02/2020 ...
https://www.innowise.fi/fi/sosiaalisen-median-tilastot-suomessa...
13.2.2020 · Sosiaalisen median katsaus 02/2020, tekijä: Harto Pönkä Sovelluskauppojen TOP 10 Suomessa Suosituimmat sosiaalisen median palvelut Suomessa Sosiaalisen median palvelujen seuraaminen iän mukaan Somepalvelujen käyttö päivittäin + sukupuolen mukaan Julkaiseminen sosiaalisessa mediassa Somepalvelujen käyttö eri tarkoituksiin Somessa asioidaan yritysten …
Median merkitys on kasvanut pandemian aikana – monet ...
https://www.stat.fi/tietotrendit/artikkelit/2021/median-merkitys-on...
15.1.2021 · Yleisesti ottaen suomalaiset käyttivät epidemiakevään 2020 aikana selvästi aiempaa enemmän aikaa median parissa. Markkinatutkimuslaitos Kantar TNS on laskenut Mediapäivä -tutkimuksessaan, että vuoden 2020 ensimmäisellä puoliskolla suomalaiset käyttivät keskimäärin 9,5 tuntia päivässä eri viestinten äärellä.
Nuorten mediankäyttö ja korona
https://www.uutismediat.fi › uploads › 2020/05
Raportti, toukokuu 2020. Sanomalehtien Liitto ... Minkä medioiden käyttöä olet lisännyt koronan aikana? ... median käyttöä korona-aikana. Eniten on.
Sosiaalisen median käyttö Suomessa: somekatsaus 02/2020 ...
www.innowise.fi › fi › sosiaalisen-median-tilastot
Feb 13, 2020 · Sosiaalisen median katsaus 02/2020, tekijä: Harto Pönkä Sovelluskauppojen TOP 10 Suomessa Suosituimmat sosiaalisen median palvelut Suomessa Sosiaalisen median palvelujen seuraaminen iän mukaan Somepalvelujen käyttö päivittäin + sukupuolen mukaan Julkaiseminen sosiaalisessa mediassa Somepalvelujen käyttö eri tarkoituksiin Somessa asioidaan yritysten kanssa aiempaa enemmän Facebookin ...
Sosiaalinen media Suomessa: Selkeää kasvua vuonna 2020
https://lmsomeco.fi › blogi › sosiaalinen-media-suomessa
Tilastokeskuksen mukaan sosiaalisen median käyttö Suomessa on ... vuosi 2020 on siis muuttanut selkeästi suomalaisten tapoja viestiä.
Sosiaalisen median käyttö kasvoi vuonna 2020 | MediaBot
www.mediabot.fi › sosiaalisen-median-kaytto-kasvoi
Sosiaalisen median käyttö kasvoi huomattavasti vuonna 2020 Sosiaalisen median käytössä huomattiin globaalisti selkeä kasvu vuoden 2020 aikana. 3,81 miljardia ihmistä käytti sosiaalista mediaa maailmanlaajuisesti vuonna 2020, melkein kaksinkertaisesti verrattuna vuoden 2015 2,07 miljardiin.
Sosiaalisen median käyttö Suomessa 2021 iän mukaan | Mainio
https://mainiota.fi › Blogi
Instagram jo Facebookin tuntumassa, LinkedIn yllättävän vahva. Tällä kertaa kysymys kuuluu yksinkertaisesti: montako käyttäjää eri kanavilla ...
Suomalaisten mediapäivä kasvoi 1,5 tuntia koronakeväänä
https://www.kantar.fi › 2020 › suomalaisen-mediapaiva
Suomalaisten mediapäivän pituus ensimmäisellä vuosipuoliskolla 2020 oli noin 9,5 ... Ajankäyttö kaikissa mediaryhmissä kasvoi tai pysyi samalla tasolla ...
WhatsApp suosituin – some on suomalaisten arkea iän ...
https://www.tilastokeskus.fi › tietotrendit › artikkelit
Suomalaisten mediankäyttö on lisääntynyt ja sosiaalisen median palveluiden käyttö yleistynyt selvästi koronapandemian aikana. Vuonna 2020 ...
Tilastokeskus - Väestön tieto- ja viestintätekniikan käyttö 2020
tilastokeskus.fi › til › sutivi
Nov 10, 2020 · Korona-viruksen aiheuttama tilanne oli ehtinyt vaikuttaa tuloksiin jossain määrin. Lähde: Väestön tieto- ja viestintätekniikan käyttö -tutkimus 2020, Tilastokeskus. Lisätietoja: Perttu Melkas 029 551 2511, Rauli Kohvakka 029 551 3448, tietoyhteiskunta.info@tilastokeskus.fi. Vastaava osastopäällikkö: Hannele Orjala.
Median merkitys on kasvanut pandemian aikana - Tilastokeskus
https://www.stat.fi › tietotrendit › artikkelit › median-m...
Suomalaisten mediankäyttö on lisääntynyt ja sosiaalisen median palveluiden käyttö yleistynyt selvästi koronapandemian aikana. Vuonna 2020 ...
Korona-ajan vaikutus kulutustottumuksiin: mediankulutus ...
https://media.sanoma.fi/ajankohtaista/2020-05-12-korona-ajan-vaikutus...
12.5.2020 · 12.5.2020 Sanoma tutki koronaepidemian aiheuttamia muutoksia suomalaisten kulutuskäyttäytymiseen ensimmäisen kerran maaliskuussa. Huhtikuussa tehdyn uuden kyselyn mukaan suomalaiset käyttivät edelleen normaalia enemmän aikaa median seuraamiseen, käsitöiden tekemiseen ja opiskeluun.
Median merkitys on kasvanut pandemian aikana – monet ...
www.stat.fi › tietotrendit › artikkelit
Jan 15, 2021 · Suomalaisten mediankäyttö on lisääntynyt ja sosiaalisen median palveluiden käyttö yleistynyt selvästi koronapandemian aikana. Vuonna 2020 some-palveluita käytti 69 prosenttia 16–89-vuotiaista suomalaisista.
Päivittäisestä mediakattauksesta löytyy jokaiselle jotain ...
www.stat.fi › tietotrendit › artikkelit
Feb 14, 2020 · Suomalaisten mediankäyttö on lisääntynyt ja sosiaalisen median palveluiden käyttö yleistynyt selvästi koronapandemian aikana. Vuonna 2020 some-palveluita käytti 69 prosenttia 16–89-vuotiaista suomalaisista.
Päivittäisestä mediakattauksesta löytyy jokaiselle ...
https://www.stat.fi/tietotrendit/artikkelit/2020/paivittaisesta-mediakattauksesta...
14.2.2020 · Useimpien suomalaisten sosiaalisen median käyttö liittyy ystävien ja tuttavuuksien seuraamiseen (59 %) tai sukulaisten ja perhesuhteiden ylläpitoon (52 %). Korkea­koulutetuilla myös tällainen yhteyden­pito oli tavallisempaa kuin muussa väestössä, mutta lisäksi he käyttivät sosiaalista mediaa selvästi muita enemmän työasioihin sekä yhdistys- ja ryhmätoimintaan.