Feb 13, 2020 · Sosiaalisen median katsaus 02/2020, tekijä: Harto Pönkä Sovelluskauppojen TOP 10 Suomessa Suosituimmat sosiaalisen median palvelut Suomessa Sosiaalisen median palvelujen seuraaminen iän mukaan Somepalvelujen käyttö päivittäin + sukupuolen mukaan Julkaiseminen sosiaalisessa mediassa Somepalvelujen käyttö eri tarkoituksiin Somessa asioidaan yritysten kanssa aiempaa enemmän Facebookin ...
13.2.2020 · Sosiaalisen median katsaus 02/2020, tekijä: Harto Pönkä Sovelluskauppojen TOP 10 Suomessa Suosituimmat sosiaalisen median palvelut Suomessa Sosiaalisen median palvelujen seuraaminen iän mukaan Somepalvelujen käyttö päivittäin + sukupuolen mukaan Julkaiseminen sosiaalisessa mediassa Somepalvelujen käyttö eri tarkoituksiin Somessa asioidaan yritysten …
12.5.2020 · 12.5.2020 Sanoma tutki koronaepidemian aiheuttamia muutoksia suomalaisten kulutuskäyttäytymiseen ensimmäisen kerran maaliskuussa. Huhtikuussa tehdyn uuden kyselyn mukaan suomalaiset käyttivät edelleen normaalia enemmän aikaa median seuraamiseen, käsitöiden tekemiseen ja opiskeluun.
Sosiaalisen median käyttö kasvoi huomattavasti vuonna 2020 Sosiaalisen median käytössä huomattiin globaalisti selkeä kasvu vuoden 2020 aikana. 3,81 miljardia ihmistä käytti sosiaalista mediaa maailmanlaajuisesti vuonna 2020, melkein kaksinkertaisesti verrattuna vuoden 2015 2,07 miljardiin.
Suomalaisten mediankäyttö eri ikäryhmissä (2018). Tutkimus. Kaikissa ikäryhmissä sometetaan, mutta eri tavoilla. Yli 45-vuotiaat katsovat televisioita ...
Nov 10, 2020 · Korona-viruksen aiheuttama tilanne oli ehtinyt vaikuttaa tuloksiin jossain määrin. Lähde: Väestön tieto- ja viestintätekniikan käyttö -tutkimus 2020, Tilastokeskus. Lisätietoja: Perttu Melkas 029 551 2511, Rauli Kohvakka 029 551 3448, tietoyhteiskunta.info@tilastokeskus.fi. Vastaava osastopäällikkö: Hannele Orjala.
Feb 14, 2020 · Suomalaisten mediankäyttö on lisääntynyt ja sosiaalisen median palveluiden käyttö yleistynyt selvästi koronapandemian aikana. Vuonna 2020 some-palveluita käytti 69 prosenttia 16–89-vuotiaista suomalaisista.
14.2.2020 · Useimpien suomalaisten sosiaalisen median käyttö liittyy ystävien ja tuttavuuksien seuraamiseen (59 %) tai sukulaisten ja perhesuhteiden ylläpitoon (52 %). Korkeakoulutetuilla myös tällainen yhteydenpito oli tavallisempaa kuin muussa väestössä, mutta lisäksi he käyttivät sosiaalista mediaa selvästi muita enemmän työasioihin sekä yhdistys- ja ryhmätoimintaan.
10.11.2020 · 82 prosenttia 16–89-vuotiaista suomalaisista käytti internetiä useasti päivässä vuonna 2020. Osuus kasvoi edellisestä vuodesta kolme prosenttiyksikköä. Netin käyttö useasti päivässä yleistyi etenkin tutkimuksen kahdessa vanhimmassa ikäryhmässä, 65–74-vuotiaissa kuusi ja 75–89-vuotiaissa seitsemän prosenttiyksikköä.
15.1.2021 · Yleisesti ottaen suomalaiset käyttivät epidemiakevään 2020 aikana selvästi aiempaa enemmän aikaa median parissa. Markkinatutkimuslaitos Kantar TNS on laskenut Mediapäivä -tutkimuksessaan, että vuoden 2020 ensimmäisellä puoliskolla suomalaiset käyttivät keskimäärin 9,5 tuntia päivässä eri viestinten äärellä.
Jan 15, 2021 · Suomalaisten mediankäyttö on lisääntynyt ja sosiaalisen median palveluiden käyttö yleistynyt selvästi koronapandemian aikana. Vuonna 2020 some-palveluita käytti 69 prosenttia 16–89-vuotiaista suomalaisista.
Suomalaisten mediapäivän pituus ensimmäisellä vuosipuoliskolla 2020 oli noin 9,5 ... Ajankäyttö kaikissa mediaryhmissä kasvoi tai pysyi samalla tasolla ...