Ota meihin yhteyttä | Sarastia
www.sarastia.fi › yhteystiedotEsihenkilö tilaa uusien ammattikäyttäjien tunnukset Sarastia-asioinnin kautta. Kanavassa voi tehdä organisaatiota koskevan palvelupyynnön, lähettää aineistoa ja kysymyksiä sekä antaa palautetta. Viranomais- ja yritysasiointiin kolmansille osapuolille (kuten Kela ja Keva) löytyy oma asiointikanavansa. Palvelemme asiakkaitamme arkisin klo 8–16 numerossa 020 6399 400, jonka lisäksi sähköiset asiointikanavat ovat käytössäsi ympäri vuorokauden.
Sarastia365-ratkaisut | Sarastia365
www.sarastia365.fi › sarastia365-ratkaisutSarastia Oy haluaa tarjota asiakkailleen modernin tiedolla johtamisen alustan, jossa vankkaa perusratkaisua edustavat kaikkien kuntien tarvitsemat perusraportit sekä viranomaisraportit. Perusraportointia pidemmälle menemme indikaattori- sekä ennustemalli-raporttiemme myötä, joissa kunnille avautuu mahdollisuus pohtia tarkemmalla tasolla, mihin suuntaan asiat kehittyvät.
Sarastian asiointimalli yhtenäistyy | Sarastia
www.sarastia.fi › sarastian-asiointimalli-yhtenaistyySep 5, 2019 · Sarastian asiointimalli yhtenäistyy. Sarastian asiointimalli yhtenäistyy loka-marraskuun aikana, jolloin myös ex-KuntaPron asiakkaat siirtyvät Efecte-asioinnin käyttäjiksi. Sarastialle usein palvelupyyntöjä lähettävät ammattikäyttäjät tekevät palvelupyynnöt Efecte-asioinnin kautta, jossa asiointi on mahdollista mihin vuorokauden aikaan tahansa ja jossa voi seurata palvelupyynnön tilaa reaaliaikaisesti.