Nordea Asiakaspalvelu | Nordea
www.nordea.fi › henkiloasiakkaat › tukiTervetuloa Nordea Asiakaspalveluun! Tältä sivulta löydät niksit helppoon asiointiin eri tilanteissa. Hoidat pankkiasioitasi näppärästi digitaalisesti ja neuvojamme auttavat sinua chatissa, sosiaalisessa mediassa tai puhelimitse ilman ajanvarausta, kun tarvitset henkilökohtaista neuvontaa.
Usein kysyttyä | Nordea
www.nordea.fi › henkiloasiakkaat › tukiTutustu sivuun, jolle olemme koonneet tietoa tyypillisistä tilanteista, joissa kortti ei toimi ja ohjeita, miten saat sen taas käyttöösi. Kuinka irtisanon ja lopetan korttini? Jos haluat irtisanoa ja lopettaa korttisi, voit olla yhteydessä Nordea Asiakaspalveluun chatillä tai soittamalla. Suosittelemme kaikille asiakkaillemme kahta korttia.
Tunnuslukulaite | Nordea
www.nordea.fi › henkiloasiakkaat › palvelummePuhuvaa tunnuslukulaitetta käytetään kirjautumiseen, maksujen ja toimeksiantojen vahvistamiseen, maksujen lisävahvistukseen sekä tunnistautumiseen. Asiakas voi liittää laitteeseen omat kuulokkeensa, mikäli haluaa kuulla tunnusluvut lueteltuna kuulokkeiden kautta. Puhuva tunnuslukulaite on nyt saatavilla Nordean konttoreista.